quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
[ afbeelding ]
Met squaten hoef je niet te vege omdat je billen al verder uit elkaar zitten en het dus de kantjes niet raakt.
Op je tanden zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee ik bedoel meer op plekken waar het niet hoort.
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar dan moet ik weer speciaal een krukje aan schaffen.
Dat zal een flinke plons geven.quote:
wat vind je er niet mooi aan dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
Kom gaan we ff privequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
moest letterlijk overgeven van die voeten
WAT HEB JE TEGEN HOUSES HEEquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
Is een van de 7 schoonhedenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:34 schreef Crip het volgende:
zofucked up om bleek te zijn en zwart haar te hebben
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Drug het volgende:
[..]
Is een van de 7 schoonheden![]()
(Weet niet zeker of dat waar is, maar ik vind het wel mooi.)
is godverdomme ONZE herdenkingquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Waarom zijn mensen zo fucking achterlijk, boos omdat er veel buitenlandse kinderen een bloemmetje hebben neergelegd met herdenking.
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemandquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Armzillian en klaar is cripquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
is het ook een van de 7 schoonheden om zichtbaar armhaar te hebben?
Nou van die witte armen en zwarte haren is niet heel charmant.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
zichtbaar armhaar boeit echt helemaal niemand
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.quote:
nou ik ivnd het niet zo heet hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendinquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Rustig, rustig, dadelijk raken de romige jopen nog van streek.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.
het grappige is nog dat de herdenking vrijwillig was dus de ouders moesten hun kinderen opgeven ervoor, dus zegt meer over blanke ouders dan buitenlandse
bedankt voor het vragenquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendin
No tit shall be calmed in the making of this postquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Rustig, rustig, dadelijk raken de romige jopen nog van streek.
Maar wel jammer idd. Het niveau is zo erg afgedaald dat het niet eens meer leuk is om dat soort mensen te trollen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
No tit shall be calmed in the making of this post
[ afbeelding ]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.quote:
Denk dat ik dat pas na de overgang doe, want die stugge bovenlipharen zijn echt lastig om op een andere manier te behandelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.
/carequote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
en rughaar? vraag het voor een vriendin
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:44 schreef Crip het volgende:
[..]
stel je voor er was een laserapparaat dat al je ongewenst haar op je lichaam in 1 keer eraf brand en dan ben je altijd hairfree.
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je nietquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:41 schreef Crip het volgende:
[..]
nou ik ivnd het niet zo heet hoor.
maar ik heb ook niet iets van ik ga het weghalen, ben bang dt het lelijker word
speel niet zo met mijn gevoelensquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je niet
kweenie hoor ik mag toch ook niet bij de Ka'aba komen? gelijke monniken gelijke kappen hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
[..]
eerst mad want buitenlanders willen niet mee doen en dan apenheul zeggen tegen buitenlandse kinderen die bloemetje hebben neergelegd.
het grappige is nog dat de herdenking vrijwillig was dus de ouders moesten hun kinderen opgeven ervoor, dus zegt meer over blanke ouders dan buitenlandse
Ik vroeg aan mijn vriend of hij nog steeds van me zou houden als ik mn benen niet meer zou scheren. Hij zei ja maar liever niet.quote:
ja mijn nichten uit de bergen zouden me dankbaar zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijn
Zou wel een studie willen verrichten naar tokkietaalgebruik en de zinsconstructies die ze vaak gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
'ik heb ook iets van' klinkt altijd zo lekker Chantal uit de tokkiewijk vind je niet
Turkse vrouwen zijn meestal behaardquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou dit gaan verkopen in het midden-oosten, echt een goudmijn
snap srs srs niet wat iedereen toch altijd zo bang maakt van wat haren ;squote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vroeg aan mijn vriend of hij nog steeds van me zou houden als ik mn benen niet meer zou scheren. Hij zei ja maar liever niet.
Vroeger altijd geteased om mijn dikke harige wenkbrauwen door blanke chicks, nu zie ik ze wel hun wenkbrauwen bijtekenen met hun anastasia dipbrow #fuckouttahere.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mijn nichten uit de bergen zouden me dankbaar zijn
waren? als in voordat ze zichzelf opblies?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Crip het volgende:
ik ken een irakees meisje haar wenbrauwen waren letterlijk chinchan eyebrows
Libanezen halen het gewoon weg hoor, i can't met deze naiviteitquote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse vrouwen zijn meestal behaard
Hoe komt dat? Libanezen totaal niet bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |