http://qmusic.nl/nieuws/een-bericht-van-mattiequote:Beste allemaal,
Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.
Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.
De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.
Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.
Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.
Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar. Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.
Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.
Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.
De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.
Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.
Mattie
We vragen iedereen de privacy van Mattie, Kirsten en hun familie en vrienden te respecteren.
twitter:mattievalk twitterde op maandag 02-05-2016 om 08:54:03Mijn verhaal:https://t.co/B7Ltxd2cqF reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtmlquote:Qmusic-dj Mattie Valk (30) kan zich nog als de dag van gisteren herinneren dat hij en zijn vriendin Kirsten begin december te horen kregen dat ze toch nog ouders worden. ,,We hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden'', aldus Mattie vanmorgen in de radio-uitzending. Het stel had in januari 2015 te horen gekregen niet op de natuurlijke wijze kinderen te kunnen krijgen. ,,Maar in december zei de arts: ik zie toch leven, dat is een klein wonder.''
Het is ergens begin december als Mattie Valk en zijn vriendin Kirsten het goede nieuws over de zwangerschap van de dokter vernemen. ,,Toen Kirsten me vervolgens vertelde dat ze in verwachting is van een tweeling, heb ik uren door ons huis lopen ijsberen. Ik wist echt niet wat me was overkomen'', vertelde Mattie maandag aan zijn ochtendshow-collega Wietze de Jager.
Mattie Valk liet in de uitzending op uiterst persoonlijke en emotionele wijze doorschemeren hoe hij en Kirsten een jaar geleden werden geconfronteerd met de mededeling dat ze niet op de natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. ,,Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al'', aldus Mattie die al 12 jaar een relatie heeft met zijn grote liefde Kirsten. ,,Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.
Medische molen
Kirsten en Mattie besloten op dat moment bewust niet de medische molen van bijvoorbeeld hormoonbehandelingen in te gaan. Mattie verklaart: ,,We zijn heel gelukkig. Ik heb het mooiste werk van de wereld, vrienden, familie en de liefde van mijn leven. Ik en Kirsten zijn met recht gezegende mensen.'' En: ,,Ik ken helaas veel voorbeelden van mensen om me heen waarbij kinderen krijgen, net als bij ons, geen vanzelfsprekendheid is. Dat trekt bij veel mensen een enorme wissel op hun relatie. Logisch, want als een kinderwens niet in vervulling kan gaan is dat natuurlijk erg verdrietig.''
Mattie en zijn levenpartner wilden, na het slechte bericht in januari 2015, niet dat de onvervulde kinderwens op dat moment de hoofdrol zou gaan spelen in hun leven. ,,Ik wilde zeker niet mijn kop in het zand steken, maar genieten van vandaag de dag, omdat ik nu zo gelukkig ben. Dus besloten Kirsten en ik de kinderwens voorlopig even te parkeren. Dit met het idee: we kijken wel wanneer en hoe we er toch voor willen gaan.''
Wonder
Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''. Volgens Mattie verloopt de zwangerschap van Kirsten, nu 14 weken, voorspoedig. Ze is op 2 juli uitgerekend ,,Het is retespannend dat er iets in haar buik groeit'', aldus Mattie die het geslacht van de tweeling nog zegt te weten. Met een brede grijns: ,,Dat wil ik zo snel mogelijk. Dat is handiger voor iedereen die ons cadeautjes wil geven.'' Valk is toevallig in juli een maand vrij. ,,Dat wordt dus geen vakantie op Ibiza maar gewoon een paar weken Playa del Hendrik-Ido-Ambacht.''
Zusje ziet er beter uitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18497&type=3&theater
Al die radiofiguren reageren, maar geen like/reactie van Krstn
Wel van d'r zusje (?)
[ afbeelding ]
die tanden, dat gebit, dat tandvlees.....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef mjh487 het volgende:
Dit was trouwens tijdens de singelloop/singleloop
[ afbeelding ]
Zie je die schaduw? Dat is em!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
4 oktober, toen was het gebeurd toch:
[ afbeelding ]
Zij liep dus de single/singelloop. Of ze is ergens anders zo bezweet van, kan ook.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtmlquote:Qmusic-dj Mattie Valk (30) kan zich nog als de dag van gisteren herinneren dat hij en zijn vriendin Kirsten begin december te horen kregen dat ze toch nog ouders worden. ,,We hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden'', aldus Mattie vanmorgen in de radio-uitzending. Het stel had in januari 2015 te horen gekregen niet op de natuurlijke wijze kinderen te kunnen krijgen. ,,Maar in december zei de arts: ik zie toch leven, dat is een klein wonder.''
Het is ergens begin december als Mattie Valk en zijn vriendin Kirsten het goede nieuws over de zwangerschap van de dokter vernemen. ,,Toen Kirsten me vervolgens vertelde dat ze in verwachting is van een tweeling, heb ik uren door ons huis lopen ijsberen. Ik wist echt niet wat me was overkomen'', vertelde Mattie maandag aan zijn ochtendshow-collega Wietze de Jager.
Mattie Valk liet in de uitzending op uiterst persoonlijke en emotionele wijze doorschemeren hoe hij en Kirsten een jaar geleden werden geconfronteerd met de mededeling dat ze niet op de natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. ,,Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al'', aldus Mattie die al 12 jaar een relatie heeft met zijn grote liefde Kirsten. ,,Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.
Medische molen
Kirsten en Mattie besloten op dat moment bewust niet de medische molen van bijvoorbeeld hormoonbehandelingen in te gaan. Mattie verklaart: ,,We zijn heel gelukkig. Ik heb het mooiste werk van de wereld, vrienden, familie en de liefde van mijn leven. Ik en Kirsten zijn met recht gezegende mensen.'' En: ,,Ik ken helaas veel voorbeelden van mensen om me heen waarbij kinderen krijgen, net als bij ons, geen vanzelfsprekendheid is. Dat trekt bij veel mensen een enorme wissel op hun relatie. Logisch, want als een kinderwens niet in vervulling kan gaan is dat natuurlijk erg verdrietig.''
Mattie en zijn levenpartner wilden, na het slechte bericht in januari 2015, niet dat de onvervulde kinderwens op dat moment de hoofdrol zou gaan spelen in hun leven. ,,Ik wilde zeker niet mijn kop in het zand steken, maar genieten van vandaag de dag, omdat ik nu zo gelukkig ben. Dus besloten Kirsten en ik de kinderwens voorlopig even te parkeren. Dit met het idee: we kijken wel wanneer en hoe we er toch voor willen gaan.''
Wonder
Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''. Volgens Mattie verloopt de zwangerschap van Kirsten, nu 14 weken, voorspoedig. Ze is op 2 juli uitgerekend ,,Het is retespannend dat er iets in haar buik groeit'', aldus Mattie die het geslacht van de tweeling nog zegt te weten. Met een brede grijns: ,,Dat wil ik zo snel mogelijk. Dat is handiger voor iedereen die ons cadeautjes wil geven.'' Valk is toevallig in juli een maand vrij. ,,Dat wordt dus geen vakantie op Ibiza maar gewoon een paar weken Playa del Hendrik-Ido-Ambacht.''
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dit artikel biedt wel een mooi overzicht van de aanloop naar de clusterfuck:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtml
Ze lijkt echt op mijn Stacey.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef mjh487 het volgende:
Dit was trouwens tijdens de singelloop/singleloop
[ afbeelding ]
Volgens mij mag daarbij dat de tweeling een week eerder geboren is op 22 maart 2016.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
In het kader van #feitjes:
December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.
Bekend. En verder? Nog foto's opgedoken?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)18497&type=3&theater
Al die radiofiguren reageren, maar geen like/reactie van Krstn
Wel van d'r zusje (?)
[ afbeelding ]
Waarom zou je niet van een klein wondertje uit kunnen gaan? Ik was bezig met ICSI (ivf een stapje verder zeg maar) en bleek ook spontaan zwanger...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:49 schreef Burdie het volgende:
Wat ik altijd raar gevonden heb in het verhaal hè... Kennelijk kreeg Miep een echo zonder te weten zwanger te zijn (waarom??? Ze zaten niet in de medische molen) en Mattie was daar kennelijk zelf niet bij (want zijn vriendin vertelde later dat het een tweeling is).
meest schokkende feiten tot nu toe:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, ga je een dag werken loop je bijna 2 topics achter
effe bijlezen
Nee, niet weer hèquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader
*doorstrepen wat niet van toepassing is
Wietze is de gelovigequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
meest schokkende feiten tot nu toe:
- loveless85 heeft een gigantische tampeloeres
- mattie is een gekke gelovige die een open relatie had
- ootjekatootje heeft zich in deze reeks volkomen belachelijk gemaakt/geweldig zitten trollen*
- victor reinier is de biologische vader
*doorstrepen wat niet van toepassing is
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, niet weer hè
Wietze is de religieuze van het stel.
ach ja, gelukkig klopt de rest welquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Jij denkt dat elke vrouw broeds is en zit te wachten op die jankerds?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
En hoe moet die gast nu een nieuwe relatie krijgen? Het eerste wat iemand denkt als je hem tegenkomt is dat zijn ex in ieder geval wel degene was die vruchtbaar was...
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dokter vertelde hen samen dat zij zwanger was, maar zij vertelde hem van de tweeling- misschien was hij niet mee naar de echo omdat ze al een vroege echo hadden gehad oid? Want de meeste mannen proberen bij de eerste echo wel aanwezig te zijn, dus misschien is het zoiets.
Her gebeurt op zich wel vaker dat de vrouw dan toch zwanger blijkt. In mijn omgeving ook gezien en die vrouw was echt wel trouw. Er staat ook "waarschijnlijk".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Zou zo'n arts nou niet vanaf het begin er al het zijne van denken? Ik snap dat je dat niet zegt tegen de aanstaande ouders, maar zou hij dan echt denken dat het een klein wondertje is?
3quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:53 schreef Burdie het volgende:
Trouwens wel shocking te realiseren dat ze eigenlijk nog twee hele maanden zwanger had moeten zijn.
Als dat jouw eerste gedachte zou zijn, zegt dat meer over jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:14 schreef zatoichi het volgende:
Maar waar haal je dat uit dan? Ik denk dat ze wel wist dat ze zwanger was (en hij ook, want ze waren samen bij de dokter toen ze hoorden van de zwangerschap), maar niet van een tweeling- dat heeft ze haar vriend dus na de echo verteld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
Ja het was gods wil.quote:
Uit dit stukje:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar waar haal je dat uit dan? Ik denk dat ze wel wist dat ze zwanger was (en hij ook, want ze waren samen bij de dokter toen ze hoorden van de zwangerschap), maar niet van een tweeling- dat heeft ze haar vriend dus na de echo verteld.
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?quote:Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''.
Ik bedoelde 'op dit moment', heb ik even aan mijn reactie toevoegen gevoegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar de kinderen zijn geboren in maart.
Oh, ik interpreteer dat niet zoals jij, geloof ik. Volgens mij slaat hij gewoon een tussenstap over: huisarts constateert zwangerschap, stuurt door naar verloskundige of ziekenhuis voor echo, arts zegt: ik zie leven en bij de volgende echo zagen ze er pas twee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uit dit stukje:
[..]
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?
Lekker belangrijk verder ook, maar ik heb dit altijd een vreemd detail gevonden in het verhaal.
Wietzequote:
Maar op de echo van begin december (8 weken) zijn er al twee te zienquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik interpreteer dat niet zoals jij, geloof ik. Volgens mij slaat hij gewoon een tussenstap over: huisarts constateert zwangerschap, stuurt door naar verloskundige of ziekenhuis voor echo, arts zegt: ik zie leven en bij de volgende echo zagen ze er pas twee.
Mijn vrouw kwam daarmee :-)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als dat jouw eerste gedachte zou zijn, zegt dat meer over jou.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Deckard het volgende:
Hij maakt het er zelf naar, met zijn gelovigheid.
Mattie was dus een beetje te gelovig.
Waarom wil je er niet aan geloven?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik wil echt matten met de mensen die nu nog komen met "Mattie is toch gelovig"
Het staat ook op zijn Facebook, maar niet heel impliciet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Net menno's brievenbus, ik hoorde iets van je ex collega mattie, ik heb geen idee of het echt zo was
Rolf Wouters danquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie is victor reinar? Zo heet het kind?
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:01 schreef ShaoliN het volgende:
Lullig voor Mattie natuurlijk. Maar dat hele mediageile circus eromheen op voorhand ook... Wat een droeftoeter.
Ik vroeg me dat ook af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Uit dit stukje:
[..]
En als hij bij de echo aanwezig was, had toch de arts verteld van de tweeling ipv zijn vriendin?
Lekker belangrijk verder ook, maar ik heb dit altijd een vreemd detail gevonden in het verhaal.
Dat is zomaar een verkeerde instelling op fb. Hij zegt wel tot snel. En staat ook nog als dj bij qmusic dus neem aan dat ik het verkeerd verstond... Denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het staat ook op zijn Facebook, maar niet heel impliciet.
Alles beter dan Gielquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.
Dat betekent dus ook dat nu hij zo gigantisch in zijn bips genomen is door zijn ex hij dat ook maximaal meekrijgt want alle luisteraars leven mee. Mattie en Wietze zijn na Edwin Evers de best beluisterde ochtendshow overigens. Er luisteren meer dan een miljoen mensen naar volgende luistercijfers.
Nou kom op met je kutgrap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef byah het volgende:
Kun je al geluksmomentjes voor de volgende kalender insturen?
Hmmmquote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vaginale klachten.
De kinderen van Mattie heten Bo en Vesper.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie is victor reinar? Zo heet het kind?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:40 schreef superniger het volgende:
[..]
De kinderen van Kirsten heten Bo en Vesper.
Ik denk niet dat ze de kinderen al mee naar huis gekregen hebben....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:55 schreef Tegan het volgende:
Hebben ze niet gewoon de verkeerde tweeling mee naar huis gekregen?
Die zijn voorlopig nog niet thuis denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:55 schreef Tegan het volgende:
Hebben ze niet gewoon de verkeerde tweeling mee naar huis gekregen?
quote:
Ehm jawel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vage klachten.
Wel als je niet weet hoe lang je zwanger bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef Ticootje het volgende:
Normaal krijg je ook niet met 8 weken een echo. Ze zal wel doorgestuurd zijn met vage klachten.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben met 27/28 weken geboren en mocht na twee weken naar huis. Hoelang zouden deze baby's daar moeten blijven?
Dat lijkt me sterk, zeker gezien de ontwikkelingen in de medische sector, en ik neem aan dat je ouder dan 12 bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Tegan het volgende:
Ik ben met 27/28 weken geboren en mocht na twee weken naar huis. Hoelang zouden deze baby's daar moeten blijven?
Ik kreeg geen echo, zelfs niet nadat ik met heftige klachten bij de huisarts kwam. Hoort erbij, zei hij..uhu..een week later met spoed de ok in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wel als je niet weet hoe lang je zwanger bent.
Ik kreeg ivm zeer onregelmatige cyclussen een echo in week 7 of 8
Ik ben inderdaad ouder dan 12. Zal het morgen eens navragen bij mijn moeder, hoewel ik vrij zeker ben. Ik ben wel geen tweeling, dat zal ook schelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zeker gezien de ontwikkelingen in de medische sector, en ik neem aan dat je ouder dan 12 bent.
Voor dit millennium gingen te vroeg geboren kindjes zeker niet zo vroeg naar huis.
Doorgaans houden ze de uitgerekende datum aan als richtlijn. Als het goed gaat mogen ze wat eerder naar huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Zijn ze inmiddels niet al een week of 32?
Volgens mij moeten prematuren zichzelf warm kunnen houden,zelfstandig kunnen drinken en een bepaald gewicht hebben om mee naar huis te mogen
Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat snap ik compleet. Mattie en Wietze delen lief en leed op de radio en dat is precies waarom ze zo populair zijn bij de luisteraars. Het is dan dus ook niet zo gek dat hij zijn grote droom (kinderen krijgen) ook op de radio deelt, zeker nadat het in eerste instantie er op leek dat het niet zou lukken.
Dat betekent dus ook dat nu hij zo gigantisch in zijn bips genomen is door zijn ex hij dat ook maximaal meekrijgt want alle luisteraars leven mee. Mattie en Wietze zijn na Edwin Evers de best beluisterde ochtendshow overigens. Er luisteren meer dan een miljoen mensen naar volgende luistercijfers.
Is een film over (waargebeurd?) Lelijke arts en er liepen een stuk of 30 lelijke Kids van hem rondquote:Op woensdag 4 mei 2016 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin..
vertel!quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin..
De uitvinder van de vruchtwaterpunctie nog wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 02:55 schreef Ole het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cecil_Jacobson 75 zelfs
Iemand die je voor de gek kan houden?quote:Op woensdag 4 mei 2016 01:49 schreef snetje het volgende:
En hij mag dan wel niet de biologische vader zijn .. een betere vader kunnen die 2 niet krijgen ...
Blader de topics eens doorquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even tussendoor, ik neem aan dat Mattie (die nu opeens niet meer gelovig is blijkbaar, maar toch gezegd heeft gezegend te zijn, zie OP) de kinderen heeft erkend voor de geboorte of bij de aangifte. Is hij nu juridisch gezien de vader en moet-ie dan ook kinderalimentatie betalen?
(misschien iets te serieus voor SHO, maar te licht voor WGR)
Yo mattie, ik probeer bij te blijven, maar het is schier onmogelijk alles te lezen.quote:
In principe zou hij idd alle plichten hebben die een juridische vader heeft, maar als er DNA-bewijs is dat het niet zijn kinderen zijn kan hij de erkenning door de rechter ongedaan laten maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even tussendoor, ik neem aan dat Mattie (die nu opeens niet meer gelovig is blijkbaar, maar toch gezegd heeft gezegend te zijn, zie OP) de kinderen heeft erkend voor de geboorte of bij de aangifte. Is hij nu juridisch gezien de vader en moet-ie dan ook kinderalimentatie betalen?
(misschien iets te serieus voor SHO, maar te licht voor WGR)
Dit klonk mij ook een beetje onlogisch in de oren inderdaad. Zij was (alleen?) in het ziekenhuis toen ze hoorde dat ze én zwanger was én het er twee waren. Maar wat deed ze uberhaupt in het ziekenhuis voor een echo? Dat is niet gebruikelijk, zeker niet als je juist bewust niet de medische kant op bent gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
Kunnen er een paar dingen met toeters en bellen in de OP:quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
In principe zou hij idd alle plichten hebben die een juridische vader heeft, maar als er DNA-bewijs is dat het niet zijn kinderen zijn kan hij de erkenning door de rechter ongedaan laten maken.
Ik verwacht niet dat zijn ex-vriendin hem gedurende die procedure nog kinderalimentatie uit de zak gaat proberen te kloppen.
Medische molen
Wonder
Dat zal de TS dan moeten doen, ik ben wel wijzer dan gastmodden in een SHO-topic.... TVSquote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kunnen er een paar dingen met toeters en bellen in de OP:
- Mattie is niet de religieuze, dat is Wietze
- Mattie heeft in principe 3 jaar de tijd om de erkenning terug te draaien
Plus dat lijstje #feitjes wat ik gisteren ergens postte.
Deze dus:
December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.
Met misschien dit artikel, aangezien het redelijk volledig is qua background:
Speculatie:quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dit klonk mij ook een beetje onlogisch in de oren inderdaad. Zij was (alleen?) in het ziekenhuis toen ze hoorde dat ze én zwanger was én het er twee waren. Maar wat deed ze uberhaupt in het ziekenhuis voor een echo? Dat is niet gebruikelijk, zeker niet als je juist bewust niet de medische kant op bent gegaan.
Wel grappig dat snetje hem kent!quote:Op woensdag 4 mei 2016 02:55 schreef Ole het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cecil_Jacobson 75 zelfs
Het lijkt mij iig dat als het al een vrij lange poos een 'ding' is in je leven dat je vrij snel zelf test als je overtijd bent, dus waarom ze pas 'per ongeluk' in het ziekenhuis zien dat ze al 8 weken is...quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Speculatie:
Zij gaat vreemd, merkt dat ze niet ongesteld wordt. Doet test thuis, is positief. Gaat alleen naar ziekenhuis óf lokt Mattie mee onder valse voorwendselen ("Moeten we niet alvast kijken wat er medisch mogelijk is, liefje?") en daar krijgen ze te horen "U bent zwanger".
Klopt ook niet helemaal, want zij heeft hem blijkbaar verteld dat het een tweeling was.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:56 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waarom zou je niet van een klein wondertje uit kunnen gaan? Ik was bezig met ICSI (ivf een stapje verder zeg maar) en bleek ook spontaan zwanger...
Sterker nog, na die icsi-behandelingen (en kindjes daaruit) heb ik nóg een kindje spontaan gekregen..
Ik heb geen arts raar zien kijken hoor...
Ik ben te belust op drama.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:23 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Her gebeurt op zich wel vaker dat de vrouw dan toch zwanger blijkt. In mijn omgeving ook gezien en die vrouw was echt wel trouw. Er staat ook "waarschijnlijk".
Mja, er zijn ook vrouwen die "per ongeluk" zwanger raken van, laten we zeggen, Boris Becker. Of bij wie de "de pil niet werkte". Ofzo. Een vrouw met kinderwens maakt rare sprongen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Het lijkt mij iig dat als het al een vrij lange poos een 'ding' is in je leven dat je vrij snel zelf test als je overtijd bent, dus waarom ze pas 'per ongeluk' in het ziekenhuis zien dat ze al 8 weken is...
Of juist niet als je na jaren vruchteloos proberen hebt gehoord dat je geen kinderen kunt krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het lijkt mij iig dat als het al een vrij lange poos een 'ding' is in je leven dat je vrij snel zelf test als je overtijd bent, dus waarom ze pas 'per ongeluk' in het ziekenhuis zien dat ze al 8 weken is...
Jup, mijn vermoeden is wel dat zoiets ook hier aan de hand is geweest. Ongetwijfeld niet geheel doordacht hoe het daarna verder moet, maar ik geloof wel dat iets zó diep kan zitten dat je je helemaal stort op het zwanger raken. En als het dan zover is pas denkt 'ehh oeps, en nu...?'.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook vrouwen die "per ongeluk" zwanger raken van, laten we zeggen, Boris Becker. Of bij wie de "de pil niet werkte". Ofzo. Een vrouw met kinderwens maakt rare sprongen.
Hou maar op met het Becker voorbeeld, hij heeft allang toegegeven dat dat bezemkastverhaal niet waar was, maar dat hij haar gewoon met reguliere seks (op een trap nota bene) bezwangerd heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, er zijn ook vrouwen die "per ongeluk" zwanger raken van, laten we zeggen, Boris Becker. Of bij wie de "de pil niet werkte". Ofzo. Een vrouw met kinderwens maakt rare sprongen.
Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of juist niet als je na jaren vruchteloos proberen hebt gehoord dat je geen kinderen kunt krijgen.
Maar goed, dat is dan het scenario waar je het niet met een ander gedaan hebt.
Is seks op een trap regulier vraag ik me dan af?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hou maar op met het Becker voorbeeld, hij heeft allang toegegeven dat dat bezemkastverhaal niet waar was, maar dat hij haar gewoon met reguliere seks (op een trap nota bene) bezwangerd heeft.
Als je haast hebt met het omhoog gaan misschien?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is seks op een trap regulier vraag ik me dan af?
Oh, dan bedoelde ik die CSI-aflevering waar een oudere gezelschapsdame een gevuld condoom uit het toilet vist en zichzelf daarmee bezwangert om de zakenman die haar had ingehuurd onder druk te zetten alimentatie te betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:
Hou maar op met het Becker voorbeeld, hij heeft allang toegegeven dat dat bezemkastverhaal niet waar was, maar dat hij haar gewoon met reguliere seks (op een trap nota bene) bezwangerd heeft.
I see what you did therequote:Op woensdag 4 mei 2016 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je haast hebt met het omhoog gaan misschien?
Voor een voetballer wellicht nog wel, die hebben wel iets met "hem erin trappen". Een tennisser daarentegen....quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is seks op een trap regulier vraag ik me dan af?
Het ligt eraan hoe nauwkeurig je je cyclus bijhield, als je toch alleen maar wist dat je ongesteld moest worden omdat je pilstrip op was, en het daarna een tijd in de gaten hebt gehouden omdat je probeerde zwanger te worden, dan kan ik me voorstellen dat je dat niet zo heel exact meer bijhoudt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.
Maar goed, allemaal speculaasssieee natuurlijk. Wellicht had ze uberhaupt geen regelmatige cyclus oid, en ging ze daarvoor naar gynaecoloog en toen BAM! 'ik snap wel waarom u al 60 dagen niet meer ongesteld bent geworden'.
ieuuuuuwwww!quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, dan bedoelde ik die CSI-aflevering waar een oudere gezelschapsdame een gevuld condoom uit het toilet vist en zichzelf daarmee bezwangert om de zakenman die haar had ingehuurd onder druk te zetten alimentatie te betalen.
Die denkt wellicht dat het wijffie van Mattie onbevlekt ontvangen is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
WIETZE, die dacht ook 'shit, chickie zwanger gemaakt, beter geef ik een mattie de schuld'
[JOZEFGATE]quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
Dat klopt dus ook nuquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:56 schreef Idisrom het volgende:
Mattie was veel te lam op de bruiloft van Wietze om een baby te kunnen verwekken.
http://www.telegraaf.nl/t(...)jn_bruiloft____.html
Waarschijnlijk het geneuzel over erkennen en dat weer terugdraaien. Evert-artikel, dus er kan nooit wat spannends instaan. Waarschijnlijk gewoon hier gelezen dat je dat tot 3 jaar na dato terug kan draaienquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef mjh487 het volgende:
Heeft niemand een Premium account bij de telegraaf? Ben wel benieuwd naar het juridisch staartje van het artikel.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_VOOR_MATTIE___.html
done!quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal de TS dan moeten doen, ik ben wel wijzer dan gastmodden in een SHO-topic.... TVS
Staat niks in..quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het geneuzel over erkennen en dat weer terugdraaien. Evert-artikel, dus er kan nooit wat spannends instaan. Waarschijnlijk gewoon hier gelezen dat je dat tot 3 jaar na dato terug kan draaien
chrome incognito mode : http://www.telegraaf.nl/t/25722898/quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef mjh487 het volgende:
Heeft niemand een Premium account bij de telegraaf? Ben wel benieuwd naar het juridisch staartje van het artikel.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_VOOR_MATTIE___.html
niet de lees meer optiequote:Op woensdag 4 mei 2016 10:42 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p/25722898/
Doet het zonder fratsen
Wat raar, vanmorgen nog wel.quote:
toen was het wrs geen premium nonsensquote:
Tenenkrommend.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:49 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p/25722709
dat is m
De komende weken niet, lijkt me. En de vraag is of ie ook daarna nog wel openhartig kan en wil zijn over zijn privé.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Ik vraag me af of Mattie nog wel terugkeert op de radio.
Ik zou het kut vinden als hij weg zou blijven. De ochtendshow is nu echt niet hetzelfde.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Zou wel erg zijn als hij ook zijn baan op moet geven, maar denkt niet dat hij dat doet. Het is vernederend voor hem, maar hij zal voornamelijk meelevende en sympathieke reacties krijgen, dat verzacht het misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Dat moet toch beter kunnen hierquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
De komende weken niet, lijkt me. En de vraag is of ie ook daarna nog wel openhartig kan en wil zijn over zijn privé.
En dit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou het kut vinden als hij weg zou blijven. De ochtendshow is nu echt niet hetzelfde.
Het wordt sowieso pijnlijk. Het er niet over hebben gaat (naar ik hier begrijp) tegen de opzet van hun show in, namelijk dat ze 'on air' een beetje bijpraten alsof ze in de kroeg zitten. En nou ja, het er wel over hebben is uberhaupt pijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
De komende weken niet, lijkt me. En de vraag is of ie ook daarna nog wel openhartig kan en wil zijn over zijn privé.
Tuurlijk wel. Hij zal vast even overspoelt worden met vragen waar hij niet op zit te wachten,maar ik denk dat de luisteraars voornamelijk erg meelevend zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Evert heeft goed meegelezen hier (Hoi Evertquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:49 schreef Ticootje het volgende:
dat is m
Is het een goede vriend? De buurman? Iemand van haar werk? Een scharrel uit de kroeg? Een Tinder-vlam?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef agter het volgende:
De echte primeur is natuurlijk wie de vader is.
het moet iemand zijn die Mattie ook kent.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef agter het volgende:
Hoezo??quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:14 schreef KingRadler het volgende:
[..]
het moet iemand zijn die Mattie ook kent.
Het gaat ons natuurlijk niks aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef agter het volgende:
Speculatie is my middle name.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.
Maar goed, allemaal speculaasssieee natuurlijk. Wellicht had ze uberhaupt geen regelmatige cyclus oid, en ging ze daarvoor naar gynaecoloog en toen BAM! 'ik snap wel waarom u al 60 dagen niet meer ongesteld bent geworden'.
Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:
[..]
Speculatie is my middle name.
Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.
Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
Dit alles gaat ons natuurlijk niet aan, maar vermakelijk is het wel.quote:
Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:
[..]
Speculatie is my middle name.
Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.
Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
Ja. Al was het alleen al om de termijn te bepalen, maar kennelijk wil men ook nog wel eens zeker willen weten dat de moeder echt een abortus wil, ook als ze de echo gezien heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Dat lijkt me toch ook wel ja, dat er op z'n minst van haar kant een vermoeden moet zijn geweest. Op z'n minst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weerquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk, noemt het dan BABYQATE..
Misschien deed ze het wel vaker 'onveilig' met henkie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
Oh dat zal allicht, maar dan nog kon ze wel hopen dat het toch van Mattie was natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.
Of achteraf gezien beter gezegd: hun seksleven met elkaar
gekke gelovige gatequote:Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
Zit je weer bij te lezen Sjeanet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weer
tja hij al toch ooit weer aan het werk moeten tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
dat van die open relatie heeft hij alleen overheen gelezen geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Evert heeft goed meegelezen hier (Hoi Evert) en een hoop ingekleurd zeg!
jawel, maar als hij idd zo'n religekkie is gelooft hij daar natuurlijk wel inquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?
misschien was het gewoon een date na avondje kroeg en weet ze geen eens naam van diegene ?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het vervelend dat de telegraaf niet even iemand bij het ziekenhuis heeft neergezet wie wanneer de kinderen bezoekt..
En ook dat ze nog niet hebben uitgesloten dat RAFAEL nieuwe LIEFDESBABIES bij deze vrouw heeft verwekt, terwijl DE KLEINE DIVA het er van nam in MIAMI.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het vervelend dat de telegraaf niet even iemand bij het ziekenhuis heeft neergezet wie wanneer de kinderen bezoekt..
Of erger nog: weet ze niet eens welke van deze dates..quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
misschien was het gewoon een date na avondje kroeg en weet ze geen eens naam van diegene ?
Is RAF de vaderquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ook dat ze nog niet hebben uitgesloten dat RAFAEL nieuwe LIEFDESBABIES bij deze vrouw heeft verwekt, terwijl DE KLEINE DIVA het er van nam in MIAMI.
Dat is tot op heden niet expliciet uitgesloten. En waar rook is, is vuur!!!!!11111:oquote:
Overbevlekte ontvangenis.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of erger nog: weet ze niet eens welke van deze dates..
Ruud de Wild... die zit werkeloos thuis en verdiende bij Q 1mio+... die wil weer de ster van die zender worden, dus hoe loos je een van je concurrentenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:12 schreef Ticootje het volgende:
Deze babyqate is gewoon bedacht door de zender zelf. Robert Bernink is de vader..
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruud de Wild... die zit werkeloos thuis en verdiende bij Q 1mio+... die wil weer de ster van die zender worden, dus hoe loos je een van je concurrenten
Daarom, chick van Mattie bezwangeren, Wietze de schuld geven. BAMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.
Wooo hier teken ik ook voor. Of Giel Beelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.
Jaaa ik ben voorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens GGMMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
In principe is dit een topic vol trieste ziellepoten
Wat fijn dat je er dan ook komt posten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef static het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er dan ook komt posten.
nee echt lands meest verschrikkelijke dj ooit. Een zege voor de fm band dat die man geen radio meer maakt.quote:
Qua radio ben ik het niet vaak met je eens, maar dit keer wel.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
nee echt lands meest verschrikkelijke dj ooit. Een zege voor de fm band dat die man geen radio meer maakt.
PJR?!😳quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de intrede van PJR.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Mattie iig nietquote:
Het is zielepotenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Dit, zodra die terug komt op de radio luistert heel Nederland meequote:Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef KingRadler het volgende:
dit is wel goed voor de zender, net of Qmusic hierachter zit
Dus Evert weet dat Kirsten het heeft opgebiecht? Dat vind ik persoonlijk een verzachtende omstandigheid, voor zo ver er in dit verhaal überhaupt nog lichtpuntjes te vinden zijn, maar het lijkt me sterk. Dit heeft ze echt niet opgebiechtquote:Op woensdag 4 mei 2016 10:49 schreef Ticootje het volgende:
dat is m
Dus de vader van de tweeling is Johan P.?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:51 schreef amaranta het volgende:
Ik zat net naar de radio te luisteren (Q music). En op het nieuws ging het over het vonnis van die kerel die zijn nichtje heeft verkracht en vermoord.
Hij liep vooraan mee met de stille tocht, hielp zoeken en droeg zelfs haar kist.
Sommige mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd.
En laten zich bezwangeren.
Wat ik wilde zeggen. Zelfs van iemand van wie je her dus niet verwacht.
Misschien hoopte ze wel gewoon dat het wél van hem was of dat hij er nooit achter zou komen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:55 schreef Nadine26 het volgende:
Nee hoor. Dat is anders gegaan. Kirsten had, als ze het wilde vertellen, wel eerder een momentje gevonden.
Nee, maar hij had ook een 2de agenda.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Dus de vader van de tweeling is Johan P.?
1 op de 3. Lees je wel wat je schrijft?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien hoopte ze wel gewoon dat het wél van hem was of dat hij er nooit achter zou komen.
Bijna één op de drie Nederlandse mannen die via een dna-test laten onderzoeken of zij de biologische vader zijn van een kind krijgen de deksel op hun neus las ik ergens
1 op de drie die het laat onderzoeken....quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
1 op de 3. Lees je wel wat je schrijft?
Dat is trouwens eerder in dit topic al weerlegd.
Bron:quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
1 op de drie die het laat onderzoeken....
1 op de drie die het laat onderzoeken zeg ik toch?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:02 schreef amaranta het volgende:
1 op de 3. Dat zou dus beteken. Dan van de 450 kinderen op mijn school. 150 kinderen een andere vader hebben.
ah dank uquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bron:
http://gezondheid.blog.nl(...)et-biologische-vader
Alsof ze een crimineel isquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar hij had ook een 2de agenda.
Had het vertrouwen van de ouders, etc.
Krstn W. had ook een dubbele agenda. Had ook vast niemand gedacht.
Als geen van hun vaders het laat onderzoeken is het 0quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:02 schreef amaranta het volgende:
1 op de 3. Dat zou dus beteken. Dan van de 450 kinderen op mijn school. 150 kinderen een andere vader hebben.
In het Midden-Oosten zou ze gestenigd zijn.quote:
Haha hoe een stuk tekst door meerderen totaal anders gelezen wordtquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bron:
http://gezondheid.blog.nl(...)et-biologische-vader
Wat ze heeft gedaan kan niet door de beugel nee.quote:
En zouden ze de babies opeten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
In het Midden-Oosten zou ze gestenigd zijn.
Op zich niet zo heel gek, alleen als er twijfel is over de biologische vader laat je zoiets doen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien hoopte ze wel gewoon dat het wél van hem was of dat hij er nooit achter zou komen.
Bijna één op de drie Nederlandse mannen die via een dna-test laten onderzoeken of zij de biologische vader zijn van een kind krijgen de deksel op hun neus las ik ergens
is ook weer waar....quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:11 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Op zich niet zo heel gek, alleen als er twijfel is over de biologische vader laat je zoiets doen.
Een wat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
geen zin om hele topic te doorzoeken
maar
dat vrouwtje heeft een scheve schaats gereden neem ik aan?
Wat zijn ziellepoten?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Oftewel, bij het een was ze een goedkope snol, bij het ander een goedkope hoer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Net even snel de bladen in gekeken. Het ene beweert stellig dat een dna-test het overspel aan het licht bracht. Het andere lijkt zeker te weten dat ze eerst aan Mattie opbiechtte dat ze ontrouw was geweest en hij mogelijk niet de vader was, waarna een dna-test uitsluitsel gaf. Toch een verschil.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oftewel, bij het een was ze een goedkope snol, bij het ander een goedkope hoer.
Niet echt een verschil.
Gvd, kan er niet gewoon iets van niet gelovig in de TT.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:58 schreef Ygritte het volgende:
Ze was vast zwanger van de Dominee. Ze zijn toch zo heel gelovig enzo. In het kader van ondersteuning van de moeilijke tijd kwam van het een het ander. Je weet hoe dat gaat.
staat al in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd, kan er niet gewoon iets van niet gelovig in de TT.
goeie!quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
"Mattie kon het niet geloven" als volgende TT?
Als ik zoiets lees, dan vraag ik mij even, heel even, af of zij echt radio maken waar je met goed fatsoen naar kan luisteren... Ik ben toch altijd in de veronderstelling dat ze allemaal grossieren in gemaakt grappig zijn tussen vooral klotemuzak door (aan dat laatste kunnen ze niet veel doen, dat wordt van hogerhand opgelegd).quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik rol binnen als fan van Mattie en Wietze
Het is een dingetje denk ik in zo verre: als je al vele jaren elke morgen die 2 hoort en ze ziet groeien, het allemaal groter en leuker wordt, ze ineens gekke dingen gaan doen. Die interactie tussen die twee, misschien moet je er, net als ik, vanaf het prilste begin al bij zijn geweest om het te begrijpen. Het is elke morgen een bijzonder iets met die twee, soort van magisch koppel en ik heb er iets mee, ze raken me door die band die ze hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees, dan vraag ik mij even, heel even, af of zij echt radio maken waar je met goed fatsoen naar kan luisteren... Ik ben toch altijd in de veronderstelling dat ze allemaal grossieren in gemaakt grappig zijn tussen vooral klotemuzak door (aan dat laatste kunnen ze niet veel doen, dat wordt van hogerhand opgelegd).
Als live onthuld gaat worden wie de vader dan wel is en daarbij behorende achtergronden, dan wil ik nog wel even overwegen om te luisteren.
Ach nee, dat lieg ik, ik lees de samenvatting wel.
Je bent een oprechte fan hoor ik. Leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is een dingetje denk ik in zo verre: als je al vele jaren elke morgen die 2 hoort en ze ziet groeien, het allemaal groter en leuker wordt, ze ineens gekke dingen gaan doen. Die interactie tussen die twee, misschien moet je er, net als ik, vanaf het prilste begin al bij zijn geweest om het te begrijpen. Het is elke morgen een bijzonder iets met die twee, soort van magisch koppel en ik heb er iets mee, ze raken me door die band die ze hebben.
Als je nooit van ze gehoord hebt en je niets van ze weet en oneens dit een groot ding wordt kan het best raar over komen. Voor wie al vele jaren dit koppel kent en die weergaloze ochtendradio volgt is het een heel ander verhaal.
Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:58 schreef Ygritte het volgende:
Ze was vast zwanger van de Dominee. Ze zijn toch zo heel gelovig enzo. In het kader van ondersteuning van de moeilijke tijd kwam van het een het ander. Je weet hoe dat gaat.
Ik vind win van de wekker alleen niet zo leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Fan is een groot woord, laat ik het zo zeggen: alle radiozenders ken ik al jaren, nooit verfrissend, eerder irritant dus toen deze Mattie en Wietze op Q kwamen dacht ik er ook niet zoveel van. Inmiddels is het mijn vaste prik, ik wordt vrolijk van die twee en draag ze een warm hart toe. En dat onder alle omstandigheden. Ik heb respect voor hun interactie en de "broederliefde". Heerlijke en vooral eerlijke radio met een koppel wat gewoon zo hoort te zijn. "Matties" door dik en dun
Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.
Een ochtend sekte?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.
Hoe weet je dat nou? Misschien was het gewoon incest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.
Dat de babies eigenlijk zichzelf hebben verwekt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Misschien was het gewoon incest.
Dat was al zo sinds hij ''ziek'' was. Dus ik betwijfel of hij er volgende week al weer is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:53 schreef Ticootje het volgende:
De nieuwe aankondigingen voor volgende week waren ook gewoon weet met mattie en wietze. Ik hoop dat hij volgende week terug is.
Ruud de wild.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Is er al bekend wie de echte vader is?
En tijdens de bijeenkomsten draaien ze q music.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |