abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 02:13:38 #101
22592 crew  Ole
pi_161914424
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:45 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin.. :')
Is een film over (waargebeurd?) Lelijke arts en er liepen een stuk of 30 lelijke Kids van hem rond :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 4 mei 2016 @ 02:38:41 #102
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161914481
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:45 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar heb vaker gezien dat arts na de tijd zelf donor bleek te ziin.. :')
vertel!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 02:55:32 #103
22592 crew  Ole
pi_161914536
pi_161914544
Ik vind het een lullig verhaal.
pi_161914740
quote:
De uitvinder van de vruchtwaterpunctie nog wel.
Don't you love her madly?
  woensdag 4 mei 2016 @ 07:03:39 #106
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161914793
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:52 schreef Burdie het volgende:

[..]

:')
Tja als hij toch onvruchtbaar blijkt te zijn :+
SOONY
pi_161914912

Als je het geheim kunt houden kon het weer een nieuw deel zijn van de passievrucht.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_161915226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:49 schreef snetje het volgende:
En hij mag dan wel niet de biologische vader zijn .. een betere vader kunnen die 2 niet krijgen ... O+
Iemand die je voor de gek kan houden?
pi_161915229
Even tussendoor, ik neem aan dat Mattie (die nu opeens niet meer gelovig is blijkbaar, maar toch gezegd heeft gezegend te zijn, zie OP) de kinderen heeft erkend voor de geboorte of bij de aangifte. Is hij nu juridisch gezien de vader en moet-ie dan ook kinderalimentatie betalen?
(misschien iets te serieus voor SHO, maar te licht voor WGR)
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:35:55 #110
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_161915247
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even tussendoor, ik neem aan dat Mattie (die nu opeens niet meer gelovig is blijkbaar, maar toch gezegd heeft gezegend te zijn, zie OP) de kinderen heeft erkend voor de geboorte of bij de aangifte. Is hij nu juridisch gezien de vader en moet-ie dan ook kinderalimentatie betalen?
Blader de topics eens door }:|
pi_161915265
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:35 schreef Gnittoo het volgende:
Blader de topics eens door }:|
Yo mattie, ik probeer bij te blijven, maar het is schier onmogelijk alles te lezen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:38:15 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915274
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In principe zou hij idd alle plichten hebben die een juridische vader heeft, maar als er DNA-bewijs is dat het niet zijn kinderen zijn kan hij de erkenning door de rechter ongedaan laten maken.

Ik verwacht niet dat zijn ex-vriendin hem gedurende die procedure nog kinderalimentatie uit de zak gaat proberen te kloppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_161915282
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vraag blijft: waarom liet zij een echo maken als ze niet wist dat ze zwanger was?
En op de echofoto die hij overal laat zien, zie je duidelijk een tweeling, op de foto echt niet ouder dan een week of 8. Oktober verwekt, echo van begin december, dat kan kloppen, maar Mattie was er dus kennelijk niet bij.
Dit klonk mij ook een beetje onlogisch in de oren inderdaad. Zij was (alleen?) in het ziekenhuis toen ze hoorde dat ze én zwanger was én het er twee waren. Maar wat deed ze uberhaupt in het ziekenhuis voor een echo? Dat is niet gebruikelijk, zeker niet als je juist bewust niet de medische kant op bent gegaan.
pi_161915292
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

In principe zou hij idd alle plichten hebben die een juridische vader heeft, maar als er DNA-bewijs is dat het niet zijn kinderen zijn kan hij de erkenning door de rechter ongedaan laten maken.

Ik verwacht niet dat zijn ex-vriendin hem gedurende die procedure nog kinderalimentatie uit de zak gaat proberen te kloppen.
Kunnen er een paar dingen met toeters en bellen in de OP:

- Mattie is niet de religieuze, dat is Wietze
- Mattie heeft in principe 3 jaar de tijd om de erkenning terug te draaien

Plus dat lijstje #feitjes wat ik gisteren ergens postte.

Deze dus:

December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.

Met misschien dit artikel, aangezien het redelijk volledig is qua background:

quote:
Qmusic-dj Mattie Valk (30) kan zich nog als de dag van gisteren herinneren dat hij en zijn vriendin Kirsten begin december te horen kregen dat ze toch nog ouders worden. ,,We hadden er helemaal geen rekening meer mee gehouden'', aldus Mattie vanmorgen in de radio-uitzending. Het stel had in januari 2015 te horen gekregen niet op de natuurlijke wijze kinderen te kunnen krijgen. ,,Maar in december zei de arts: ik zie toch leven, dat is een klein wonder.''

Het is ergens begin december als Mattie Valk en zijn vriendin Kirsten het goede nieuws over de zwangerschap van de dokter vernemen. ,,Toen Kirsten me vervolgens vertelde dat ze in verwachting is van een tweeling, heb ik uren door ons huis lopen ijsberen. Ik wist echt niet wat me was overkomen'', vertelde Mattie maandag aan zijn ochtendshow-collega Wietze de Jager.

Mattie Valk liet in de uitzending op uiterst persoonlijke en emotionele wijze doorschemeren hoe hij en Kirsten een jaar geleden werden geconfronteerd met de mededeling dat ze niet op de natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen. ,,Onze kinderwens was er eigenlijk altijd al'', aldus Mattie die al 12 jaar een relatie heeft met zijn grote liefde Kirsten. ,,Maar in het ziekenhuis werd gesteld dat zoiets voor ons waarschijnlijk niet gegeven zou zijn''.

Medische molen
Kirsten en Mattie besloten op dat moment bewust niet de medische molen van bijvoorbeeld hormoonbehandelingen in te gaan. Mattie verklaart: ,,We zijn heel gelukkig. Ik heb het mooiste werk van de wereld, vrienden, familie en de liefde van mijn leven. Ik en Kirsten zijn met recht gezegende mensen.'' En: ,,Ik ken helaas veel voorbeelden van mensen om me heen waarbij kinderen krijgen, net als bij ons, geen vanzelfsprekendheid is. Dat trekt bij veel mensen een enorme wissel op hun relatie. Logisch, want als een kinderwens niet in vervulling kan gaan is dat natuurlijk erg verdrietig.''

Mattie en zijn levenpartner wilden, na het slechte bericht in januari 2015, niet dat de onvervulde kinderwens op dat moment de hoofdrol zou gaan spelen in hun leven. ,,Ik wilde zeker niet mijn kop in het zand steken, maar genieten van vandaag de dag, omdat ik nu zo gelukkig ben. Dus besloten Kirsten en ik de kinderwens voorlopig even te parkeren. Dit met het idee: we kijken wel wanneer en hoe we er toch voor willen gaan.''

Wonder
Net toen Kirsten en Mattie hun kinderwens 'mentaal in de wachtrij hadden gezet', kwam de dokter ineens met het mooie nieuws. Mattie, nog altijd verbijsterd: ,,Ik zie leven, vertelde de arts. Een klein wonder''. Volgens Mattie verloopt de zwangerschap van Kirsten, nu 14 weken, voorspoedig. Ze is op 2 juli uitgerekend ,,Het is retespannend dat er iets in haar buik groeit'', aldus Mattie die het geslacht van de tweeling nog zegt te weten. Met een brede grijns: ,,Dat wil ik zo snel mogelijk. Dat is handiger voor iedereen die ons cadeautjes wil geven.'' Valk is toevallig in juli een maand vrij. ,,Dat wordt dus geen vakantie op Ibiza maar gewoon een paar weken Playa del Hendrik-Ido-Ambacht.''
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)es-zei-de-arts.dhtml

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2016 08:40:33 ]
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:41:11 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915314
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Kunnen er een paar dingen met toeters en bellen in de OP:

- Mattie is niet de religieuze, dat is Wietze
- Mattie heeft in principe 3 jaar de tijd om de erkenning terug te draaien

Plus dat lijstje #feitjes wat ik gisteren ergens postte.

Deze dus:

December 2015: Na het 'mentaal parkeren' van de kinderwens blijkt Kirsten toch zwanger, uitgerekend op 2 juli.
4 januari 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat hij vader van een tweeling wordt.
29 maart 2016: Mattie maakt op Q-Music bekend dat de tweeling Bo en Vesper met 26 weken geboren is.
2 mei 2016: Mattie plaatst op al zijn social media accounts een statement: Hij is niet de biologische vader van de tweeling, en de relatie met Kirsten is over.

Met misschien dit artikel, aangezien het redelijk volledig is qua background:
Dat zal de TS dan moeten doen, ik ben wel wijzer dan gastmodden in een SHO-topic.... TVS
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915317
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dit klonk mij ook een beetje onlogisch in de oren inderdaad. Zij was (alleen?) in het ziekenhuis toen ze hoorde dat ze én zwanger was én het er twee waren. Maar wat deed ze uberhaupt in het ziekenhuis voor een echo? Dat is niet gebruikelijk, zeker niet als je juist bewust niet de medische kant op bent gegaan.
Speculatie:
Zij gaat vreemd, merkt dat ze niet ongesteld wordt. Doet test thuis, is positief. Gaat alleen naar ziekenhuis óf lokt Mattie mee onder valse voorwendselen ("Moeten we niet alvast kijken wat er medisch mogelijk is, liefje?") en daar krijgen ze te horen "U bent zwanger".
Klopt ook niet helemaal, want zij heeft hem blijkbaar verteld dat het een tweeling was.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:41:42 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_161915322
quote:
Wel grappig dat snetje hem kent! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_161915343
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Speculatie:
Zij gaat vreemd, merkt dat ze niet ongesteld wordt. Doet test thuis, is positief. Gaat alleen naar ziekenhuis óf lokt Mattie mee onder valse voorwendselen ("Moeten we niet alvast kijken wat er medisch mogelijk is, liefje?") en daar krijgen ze te horen "U bent zwanger".
Klopt ook niet helemaal, want zij heeft hem blijkbaar verteld dat het een tweeling was.
Het lijkt mij iig dat als het al een vrij lange poos een 'ding' is in je leven dat je vrij snel zelf test als je overtijd bent, dus waarom ze pas 'per ongeluk' in het ziekenhuis zien dat ze al 8 weken is...
pi_161915354
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 17:56 schreef E.T. het volgende:

[..]

Waarom zou je niet van een klein wondertje uit kunnen gaan? Ik was bezig met ICSI (ivf een stapje verder zeg maar) en bleek ook spontaan zwanger...
Sterker nog, na die icsi-behandelingen (en kindjes daaruit) heb ik nóg een kindje spontaan gekregen..

Ik heb geen arts raar zien kijken hoor...
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 18:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Her gebeurt op zich wel vaker dat de vrouw dan toch zwanger blijkt. In mijn omgeving ook gezien en die vrouw was echt wel trouw. Er staat ook "waarschijnlijk".
Ik ben te belust op drama.
pi_161915371
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:43 schreef Loveless85 het volgende:
Het lijkt mij iig dat als het al een vrij lange poos een 'ding' is in je leven dat je vrij snel zelf test als je overtijd bent, dus waarom ze pas 'per ongeluk' in het ziekenhuis zien dat ze al 8 weken is...
Mja, er zijn ook vrouwen die "per ongeluk" zwanger raken van, laten we zeggen, Boris Becker. Of bij wie de "de pil niet werkte". Ofzo. Een vrouw met kinderwens maakt rare sprongen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:46:58 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915389
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Of juist niet als je na jaren vruchteloos proberen hebt gehoord dat je geen kinderen kunt krijgen.
Maar goed, dat is dan het scenario waar je het niet met een ander gedaan hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915413
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mja, er zijn ook vrouwen die "per ongeluk" zwanger raken van, laten we zeggen, Boris Becker. Of bij wie de "de pil niet werkte". Ofzo. Een vrouw met kinderwens maakt rare sprongen.
Jup, mijn vermoeden is wel dat zoiets ook hier aan de hand is geweest. Ongetwijfeld niet geheel doordacht hoe het daarna verder moet, maar ik geloof wel dat iets zó diep kan zitten dat je je helemaal stort op het zwanger raken. En als het dan zover is pas denkt 'ehh oeps, en nu...?'.
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:49:40 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915416
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hou maar op met het Becker voorbeeld, hij heeft allang toegegeven dat dat bezemkastverhaal niet waar was, maar dat hij haar gewoon met reguliere seks (op een trap nota bene) bezwangerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915432
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of juist niet als je na jaren vruchteloos proberen hebt gehoord dat je geen kinderen kunt krijgen.
Maar goed, dat is dan het scenario waar je het niet met een ander gedaan hebt.
Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.

Maar goed, allemaal speculaasssieee natuurlijk. Wellicht had ze uberhaupt geen regelmatige cyclus oid, en ging ze daarvoor naar gynaecoloog en toen BAM! 'ik snap wel waarom u al 60 dagen niet meer ongesteld bent geworden'.
pi_161915436
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hou maar op met het Becker voorbeeld, hij heeft allang toegegeven dat dat bezemkastverhaal niet waar was, maar dat hij haar gewoon met reguliere seks (op een trap nota bene) bezwangerd heeft.
Is seks op een trap regulier vraag ik me dan af?
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:52:52 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915453
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je haast hebt met het omhoog gaan misschien?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915454
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:49 schreef Leandra het volgende:
Oh, dan bedoelde ik die CSI-aflevering waar een oudere gezelschapsdame een gevuld condoom uit het toilet vist en zichzelf daarmee bezwangert om de zakenman die haar had ingehuurd onder druk te zetten alimentatie te betalen.
pi_161915457
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je haast hebt met het omhoog gaan misschien?
I see what you did there
pi_161915472
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Voor een voetballer wellicht nog wel, die hebben wel iets met "hem erin trappen". Een tennisser daarentegen....
  woensdag 4 mei 2016 @ 08:59:11 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915506
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.

Maar goed, allemaal speculaasssieee natuurlijk. Wellicht had ze uberhaupt geen regelmatige cyclus oid, en ging ze daarvoor naar gynaecoloog en toen BAM! 'ik snap wel waarom u al 60 dagen niet meer ongesteld bent geworden'.
Het ligt eraan hoe nauwkeurig je je cyclus bijhield, als je toch alleen maar wist dat je ongesteld moest worden omdat je pilstrip op was, en het daarna een tijd in de gaten hebt gehouden omdat je probeerde zwanger te worden, dan kan ik me voorstellen dat je dat niet zo heel exact meer bijhoudt.

Zo kwam ik er gisteren achter dat ik het zelf dit jaar nog niet op de kalender had bijgehouden, terwijl ik dat toch al >20 jaar doe.
Het stond wel in m'n telefoon trouwens, maar als het daar niet in stond zou ik er geen peil meer op kunnen trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915623
Telegraaf noemt het Q-BABYGATE
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:13:42 #132
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161915631
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Oh, dan bedoelde ik die CSI-aflevering waar een oudere gezelschapsdame een gevuld condoom uit het toilet vist en zichzelf daarmee bezwangert om de zakenman die haar had ingehuurd onder druk te zetten alimentatie te betalen.
ieuuuuuwwww!
pi_161915654
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:12 schreef mjh487 het volgende:
Tssssk, noemt het dan BABYQATE. :{w.
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:21:19 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915701
quote:
Je zou bijna denken dat er meer mensen van Q bij betrokken zijn... :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915706
WIETZE, die dacht ook 'shit, chickie zwanger gemaakt, beter geef ik een mattie de schuld'
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:22:35 #136
62419 CherryLips
chocoholic
pi_161915713
quote:
Laat het Q. maar niet horen.
Tap tap tap
pi_161915743
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
WIETZE, die dacht ook 'shit, chickie zwanger gemaakt, beter geef ik een mattie de schuld'
Die denkt wellicht dat het wijffie van Mattie onbevlekt ontvangen is.
Ik kom er net achter dat hij nogal gelovig is, daarom.
pi_161915763
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:31:57 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915798
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
[JOZEFGATE]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161915876
[GOEDGELOVIG-GATE]
pi_161915897
[RELIGEKKIEGATE]
[KLEIN WONDERTJEGATE]
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:44:31 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161915918
Notmygate
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:45:03 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161915928
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:44 schreef Copycat het volgende:
Notmygate
O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161916084
Mattie was veel te lam op de bruiloft van Wietze om een baby te kunnen verwekken.

http://www.telegraaf.nl/t(...)jn_bruiloft____.html

By the way: vanaf deze week heb ik pas gehoord van Mattie en Wietze, maar ook van Q-music.
pi_161916121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:56 schreef Idisrom het volgende:
Mattie was veel te lam op de bruiloft van Wietze om een baby te kunnen verwekken.

http://www.telegraaf.nl/t(...)jn_bruiloft____.html
Dat klopt dus ook nu :+ Wie was er nog nuchter genoeg is dan de vraag ):O
pi_161916126
Heeft niemand een Premium account bij de telegraaf? Ben wel benieuwd naar het juridisch staartje van het artikel.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_VOOR_MATTIE___.html
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
pi_161916137
( dubbel )
pi_161916145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:59 schreef mjh487 het volgende:
Heeft niemand een Premium account bij de telegraaf? Ben wel benieuwd naar het juridisch staartje van het artikel.

Waarschijnlijk het geneuzel over erkennen en dat weer terugdraaien. Evert-artikel, dus er kan nooit wat spannends instaan. Waarschijnlijk gewoon hier gelezen dat je dat tot 3 jaar na dato terug kan draaien :')
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:09:49 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161916272
quote:
Premium account bij de telegraaf?
;-)
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:14:11 #150
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161916331
Quack(jes)gate
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:18:45 #151
429367 DKUp
ON TOUR
pi_161916408
Laat maar :+
SOONY
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 mei 2016 @ 10:40:12 #152
22592 crew  Ole
pi_161916682
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zal de TS dan moeten doen, ik ben wel wijzer dan gastmodden in een SHO-topic.... TVS
done!

Moet zo even weg, doe de rest later :)
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:40:56 #153
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161916695
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het geneuzel over erkennen en dat weer terugdraaien. Evert-artikel, dus er kan nooit wat spannends instaan. Waarschijnlijk gewoon hier gelezen dat je dat tot 3 jaar na dato terug kan draaien :')
Staat niks in..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161916702
quote:

chrome incognito mode : http://www.telegraaf.nl/t/25722898/
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:42:14 #155
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161916708
http://www.telegraaf.nl/p/25722898/

Doet het zonder fratsen
pi_161916713
quote:
Notmygate
#jenesuispasmattie
pi_161916716
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:42 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p/25722898/

Doet het zonder fratsen
niet de lees meer optie
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:44:41 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161916746
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:42 schreef Joene het volgende:

[..]

niet de lees meer optie
Wat raar, vanmorgen nog wel.
pi_161916750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat raar, vanmorgen nog wel.
toen was het wrs geen premium nonsens
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:49:58 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161916827
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:01:47 #161
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161917019
quote:
Tenenkrommend.
Ik vraag me af of Mattie nog wel terugkeert op de radio.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:03:41 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_161917052
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tenenkrommend.
De komende weken niet, lijkt me. En de vraag is of ie ook daarna nog wel openhartig kan en wil zijn over zijn privé.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:04:07 #163
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161917064
quote:

[..]

Tenenkrommend.
Ik zou het kut vinden als hij weg zou blijven. De ochtendshow is nu echt niet hetzelfde.
pi_161917068
quote:

[..]

Tenenkrommend.
Zou wel erg zijn als hij ook zijn baan op moet geven, maar denkt niet dat hij dat doet. Het is vernederend voor hem, maar hij zal voornamelijk meelevende en sympathieke reacties krijgen, dat verzacht het misschien.
pi_161917077
quote:
Dat moet toch beter kunnen hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:04:44 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161917078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

De komende weken niet, lijkt me. En de vraag is of ie ook daarna nog wel openhartig kan en wil zijn over zijn privé.
Dit.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:05:06 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161917085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou het kut vinden als hij weg zou blijven. De ochtendshow is nu echt niet hetzelfde.
En dit.
pi_161917140
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:03 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het wordt sowieso pijnlijk. Het er niet over hebben gaat (naar ik hier begrijp) tegen de opzet van hun show in, namelijk dat ze 'on air' een beetje bijpraten alsof ze in de kroeg zitten. En nou ja, het er wel over hebben is uberhaupt pijnlijk.

Er wordt nog wel volop geadverteerd voor hun show, langs de A4 staat gewoon een levensgroot billboard.
pi_161917145
quote:

[..]

Tenenkrommend.
Tuurlijk wel. Hij zal vast even overspoelt worden met vragen waar hij niet op zit te wachten,maar ik denk dat de luisteraars voornamelijk erg meelevend zijn.
Zou wat anders zijn als hij degene was die een kind zou hebben verwekt bij een ander.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:11:19 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161917164
quote:
Evert heeft goed meegelezen hier (Hoi Evert :W) en een hoop ingekleurd zeg!
KuikenGuppy
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:11:51 #171
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_161917173
dit is wel goed voor de zender, net of Qmusic hierachter zit
pi_161917176
De echte primeur is natuurlijk wie de vader is.
Make my day!
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:13:43 #173
38496 Perrin
pi_161917201
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef agter het volgende:
Is het een goede vriend? De buurman? Iemand van haar werk? Een scharrel uit de kroeg? Een Tinder-vlam?
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:14:03 #174
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_161917205
quote:
het moet iemand zijn die Mattie ook kent.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:14:57 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161917221
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:14 schreef KingRadler het volgende:

[..]

het moet iemand zijn die Mattie ook kent.
Hoezo??
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:21:16 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_161917352
quote:
Het gaat ons natuurlijk niks aan.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:24:14 #177
285174 Evienne
never odd or even
pi_161917418
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Speculatie is my middle name.

Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.

Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:25:16 #178
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161917436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.

Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.
KuikenGuppy
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:26:55 #179
208890 June.
Seriously?
pi_161917461
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit alles gaat ons natuurlijk niet aan, maar vermakelijk is het wel.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:27:46 #180
285174 Evienne
never odd or even
pi_161917480
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:25 schreef Burdie het volgende:

[..]

Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.
Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_161917489
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:21 schreef amaranta het volgende:

[..]

Welkom in SHO, ik zie dat u nieuw bent?
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 11:31:49 #182
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_161917549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:27 schreef Evienne het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?

Edit; dat zal ook wel, anders ga je misschien een nietbestaande baby aborteren :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:32:17 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161917557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:

[..]

Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 mei 2016 @ 11:33:20 #184
184769 crew  Deisyy
pi_161917576
Uit liefde vreemdgegaan, zo mooi *;
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:33:25 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161917582
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:31 schreef Meke het volgende:

[..]
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?
Ja. Al was het alleen al om de termijn te bepalen, maar kennelijk wil men ook nog wel eens zeker willen weten dat de moeder echt een abortus wil, ook als ze de echo gezien heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:37:43 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161917658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
KuikenGuppy
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:38:10 #187
38496 Perrin
pi_161917667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.

Of achteraf gezien beter gezegd: hun seksleven met elkaar ;(
pi_161917752
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
Dat lijkt me toch ook wel ja, dat er op z'n minst van haar kant een vermoeden moet zijn geweest. Op z'n minst.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:45:26 #189
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161917781
quote:
16s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Tssssk, noemt het dan BABYQATE. :{w.
er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weer
pi_161917783
quote:

[..]

Misschien deed ze het wel vaker 'onveilig' met henkie.
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:46:30 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161917801
quote:

[..]

Oh dat zal allicht, maar dan nog kon ze wel hopen dat het toch van Mattie was natuurlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:47:24 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161917828
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.

Of achteraf gezien beter gezegd: hun seksleven met elkaar ;(
Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:47:35 #193
38496 Perrin
pi_161917832
Ze wonen toch niet naast Bassie, hè?

woensdag 4 mei 2016 @ 11:47:55 #194
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161917841
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
gekke gelovige gate
pi_161917843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weer
Zit je weer bij te lezen Sjeanet?
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:49:14 #196
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161917867
quote:
Notmygate
billiejean gate
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:53:46 #197
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161917945
quote:

[..]

Tenenkrommend.
tja hij al toch ooit weer aan het werk moeten toch
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:55:40 #198
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161917973
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Evert heeft goed meegelezen hier (Hoi Evert :W) en een hoop ingekleurd zeg!
dat van die open relatie heeft hij alleen overheen gelezen geloof ik
  woensdag 4 mei 2016 @ 11:59:44 #199
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161918042
quote:
2s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zit je weer bij te lezen Sjeanet?
:@
  woensdag 4 mei 2016 @ 12:01:46 #200
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_161918084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?
jawel, maar als hij idd zo'n religekkie is gelooft hij daar natuurlijk wel in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')