quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Oftewel, bij het een was ze een goedkope snol, bij het ander een goedkope hoer.
Niet echt een verschil.

Gvd, kan er niet gewoon iets van niet gelovig in de TT.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:58 schreef Ygritte het volgende:
Ze was vast zwanger van de Dominee. Ze zijn toch zo heel gelovig enzo. In het kader van ondersteuning van de moeilijke tijd kwam van het een het ander. Je weet hoe dat gaat.

staat al in de OPquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd, kan er niet gewoon iets van niet gelovig in de TT.

goeie!quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:51 schreef Leandra het volgende:
"Mattie kon het niet geloven" als volgende TT?

Als ik zoiets lees, dan vraag ik mij even, heel even, af of zij echt radio maken waar je met goed fatsoen naar kan luisteren... Ik ben toch altijd in de veronderstelling dat ze allemaal grossieren in gemaakt grappig zijn tussen vooral klotemuzak door (aan dat laatste kunnen ze niet veel doen, dat wordt van hogerhand opgelegd).quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik rol binnen als fan van Mattie en Wietze

Het is een dingetje denk ik in zo verre: als je al vele jaren elke morgen die 2 hoort en ze ziet groeien, het allemaal groter en leuker wordt, ze ineens gekke dingen gaan doen. Die interactie tussen die twee, misschien moet je er, net als ik, vanaf het prilste begin al bij zijn geweest om het te begrijpen. Het is elke morgen een bijzonder iets met die twee, soort van magisch koppel en ik heb er iets mee, ze raken me door die band die ze hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees, dan vraag ik mij even, heel even, af of zij echt radio maken waar je met goed fatsoen naar kan luisteren... Ik ben toch altijd in de veronderstelling dat ze allemaal grossieren in gemaakt grappig zijn tussen vooral klotemuzak door (aan dat laatste kunnen ze niet veel doen, dat wordt van hogerhand opgelegd).
Als live onthuld gaat worden wie de vader dan wel is en daarbij behorende achtergronden, dan wil ik nog wel even overwegen om te luisteren.
Ach nee, dat lieg ik, ik lees de samenvatting wel.

Je bent een oprechte fan hoor ik. Leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Het is een dingetje denk ik in zo verre: als je al vele jaren elke morgen die 2 hoort en ze ziet groeien, het allemaal groter en leuker wordt, ze ineens gekke dingen gaan doen. Die interactie tussen die twee, misschien moet je er, net als ik, vanaf het prilste begin al bij zijn geweest om het te begrijpen. Het is elke morgen een bijzonder iets met die twee, soort van magisch koppel en ik heb er iets mee, ze raken me door die band die ze hebben.
Als je nooit van ze gehoord hebt en je niets van ze weet en oneens dit een groot ding wordt kan het best raar over komen. Voor wie al vele jaren dit koppel kent en die weergaloze ochtendradio volgt is het een heel ander verhaal.

Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:58 schreef Ygritte het volgende:
Ze was vast zwanger van de Dominee. Ze zijn toch zo heel gelovig enzo. In het kader van ondersteuning van de moeilijke tijd kwam van het een het ander. Je weet hoe dat gaat.

Ik vind win van de wekker alleen niet zo leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Fan is een groot woord, laat ik het zo zeggen: alle radiozenders ken ik al jaren, nooit verfrissend, eerder irritant dus toen deze Mattie en Wietze op Q kwamen dacht ik er ook niet zoveel van. Inmiddels is het mijn vaste prik, ik wordt vrolijk van die twee en draag ze een warm hart toe. En dat onder alle omstandigheden. Ik heb respect voor hun interactie en de "broederliefde". Heerlijke en vooral eerlijke radio met een koppel wat gewoon zo hoort te zijn. "Matties" door dik en dun

Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.

Een ochtend sekte?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.

Hoe weet je dat nou? Misschien was het gewoon incest.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is een sekte. Er zijn 10tallen mogelijke vaders.

Dat de babies eigenlijk zichzelf hebben verwekt?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Misschien was het gewoon incest.

Dat was al zo sinds hij ''ziek'' was. Dus ik betwijfel of hij er volgende week al weer is.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:53 schreef Ticootje het volgende:
De nieuwe aankondigingen voor volgende week waren ook gewoon weet met mattie en wietze. Ik hoop dat hij volgende week terug is.

Ruud de wild.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Is er al bekend wie de echte vader is?

En tijdens de bijeenkomsten draaien ze q music.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk nog beter! Maar dan wel alleen zij lid, Mattie wist van niks en de bijeenkomsten waren altijd onder 'uitzendtijd'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |