Alsof ik alles ga googlen. Vragen is makkelijker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Oost. Je kunt Koh Chang gewoon Googlen.
Dat is prima.quote:
Googlen? orly?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Oost. Je kunt Koh Chang gewoon Googlen.
elk weerbericht dat niels hier plaats zou ik ook kunnen googlenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Googlen? orly?
Voordat jij laatst die bullshit over sleutels ging vertellen had je ook kunnen googlen hoor.
Had ik het net nou over kansloos?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
ahaga zojuist vlog 5 gezien van braddie. De gedownloade versie want hij heeft het al verwijderd. Braddie Wat is er mis met jou? als je al weet dat je na een minuut weer terug komt kondig dan niet telkens aan dat je stopt met Fokken en neem gewoon die pauze zonder iets te zeggen. Oh ja Ik zag een video van ober waarin ze jou filmde en ik moest lachen want je kunt niet invoegen. Je gooit hem er zo voor ....en dan heb je wel commentaar op rijstijl van anderen![]()
wie quote braddie effe voor me. k zit mobiel
links of het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
ahaga zojuist vlog 5 gezien van braddie. De gedownloade versie want hij heeft het al verwijderd. Braddie Wat is er mis met jou? als je al weet dat je na een minuut weer terug komt kondig dan niet telkens aan dat je stopt met Fokken en neem gewoon die pauze zonder iets te zeggen. Oh ja Ik zag een video van ober waarin ze jou filmde en ik moest lachen want je kunt niet invoegen. Je gooit hem er zo voor ....en dan heb je wel commentaar op rijstijl van anderen![]()
PostNL heeft toch van die flexibele contractjes waarmee het heel makkelijk is om iemand te ontslaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik had wel medelijden met Jos, Bram en Bart hoor Crip. Zij kunnen er ook niets aan doen dat een of andere debiele werknemer van een vestiging in diep Limbabwe er zulke ideeën op na houdt.
Ik hoef ook geen autogenerated comments hoor. plsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik had wel medelijden met Jos, Bram en Bart hoor Crip. Zij kunnen er ook niets aan doen dat een of andere debiele werknemer van een vestiging in diep Limbabwe er zulke ideeën op na houdt.
Bradder komt nooit meer terug hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Wie wil hem even quota zodat hij dit terugleest please
Ik denk dat ze dan een aanzienlijk deel van hun werknemers kan ontslaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
PostNL heeft toch van die flexibele contractjes waarmee het heel makkelijk is om iemand te ontslaan?
Niemandquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Wie wil hem even quota zodat hij dit terugleest please
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef madeliefff het volgende:
Godverdomme ik ga nooit meer op forums zitten ik kom pas terug als iemand braddie heeft gequote
Ah ben jij degene die heel de tijd op het forum zat. Nice asser hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef madeliefff het volgende:
Godverdomme ik ga nooit meer op forums zitten ik kom pas terug als iemand braddie heeft gequote
alles aan madeliefff is nice, heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah ben jij degene die heel de tijd op het forum zat. Nice asser hoor.
anders was ze wel madeboossssquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan madeliefff is nice, heb ik me laten vertellen
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef madeliefff het volgende:
Die reactie van iemand carrière verpestenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een aanzienlijk deel van hun werknemers kan ontslaan.
die postbode?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol die dude ken ik ook nog, zo fucking stupid.
heb het gisteravond even vluchtig gelezen, maar nu vind ik het niet meer want ik ben geen vrienden met cripquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee iemand die reageerde dat de carrière van die postbode verpest werd.
Hij is bang dat jij weigert vanwege zijn onterechte reputatie als vieze oude man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Crip het volgende:
[..]
je ziet mijn fb altijd maar wilt nooit vrienden worden
ik zie jouw fb alleen als chai iets likedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Crip het volgende:
[..]
je ziet mijn fb altijd maar wilt nooit vrienden worden
Dankjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is bang dat jij weigert vanwege zijn onterechte reputatie als vieze oude man.
Portemonnaiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
Naar de super zonder portemonnaie.
Lekker handig weer Niels.
Ober heeft hem echt gefilmd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
Naar de super zonder portemonnaie.
Lekker handig weer Niels.
Het is portemonnayenayequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld? Is zo gebeurd met zulke woorden.
verzoek verstuurd danquote:
Ja, het is portemonnee. Geeft niet, ben niet boos.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld? Is zo gebeurd met zulke woorden.
Zo'n handige riem waarmee je pinpas altijd tegen je lichaam gedrukt zitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.
Het is houd je bekquote:
KangaROOS rolschaatsen met een vakje voor je pas. Gat in de markt!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.
Verworpen.quote:
Geldriem. Heb ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n handige riem waarmee je pinpas altijd tegen je lichaam gedrukt zit
Dit denken terwijl je eigenlijk hulpbehoevend er uit zietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
niet zo awesome zijn dat iedereen je gratis spullen geeft, altijd_!
Houd je tyfyusbekquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfyusbek
Rip Vas nevah forget limited version
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je tyfyusbek
Rip Vas nevah forget limited version
Ahwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kreeg heel af en toe nog wel eens een dm'tje van haar maar dat is ook weer even geleden
je eigen futiele bestaan projecteren op mijn awesomenessquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit denken terwijl je eigenlijk hulpbehoevend er uit ziet_!
was een test. die onbedoeld bij iedereen terecht was gekomen ofzoietsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:17 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is die alert PM van Danny van eind februari? Zie het nu pas.
Hahaha kansloosquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een test. die onbedoeld bij iedereen terecht was gekomen ofzoiets
minstens een maandquote:
Picsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
niet zo awesome zijn dat iedereen je gratis spullen geeft, altijd_!
Nou echt wel jij rebelquote:
Gvdquote:
Ja, projectie hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
je eigen futiele bestaan projecteren op mijn awesomeness_!
Niet iedereen hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was een test. die onbedoeld bij iedereen terecht was gekomen ofzoiets
jij hebt niks gekregen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor.
Alleen de echt kekke mensen kregen er een.
cachie.rarquote:
wat zou je willen sturen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
Kon ik maar naar alle users tegelijk een PM sturen. Zou echt ultiem aandachtshoeren zijn.
gewoon all users bij ontvangers opgevenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
Kon ik maar naar alle users tegelijk een PM sturen. Zou echt ultiem aandachtshoeren zijn.
Niels zit in Vlaanderen op het moment. Bedenk dat wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef Chloroform het volgende:
Ja, het is portemonnee. Geeft niet, ben niet boos.
alles beter dan mauri vlogsquote:
Naiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels zit in Vlaanderen op het moment. Bedenk dat wel.
is dat soenda zo goedkoop?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie gaat liever in haar bloemetjesjurk een biohamburger van 8 euro eten op Soenda tussen alle andere o zo moderne meisjes
quote:Nicol @NicolTadema @HellendoornRSS Ik probeer online 5 tickets te bestellen maar loop vast. Ook 5 x bellen met jullie park heeft 0 effect? En nu?
Avonturenpark @HellendoornRSS @NicolTadema Je kunt de tyfus krijgen.
festival en goedkoop is echt iets wat niet samen gaatquote:
Hee zo te zien heeft Hellendoorn de Klantenservice van de Klantenservicefacebookpagina ingeschakeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat soort figuren nooit
Ga je op twitter melden dat je iets niet kanwtf?!?
Mooie reactie van Hellendoorn
[..]
nee, maar 8 euro voor een bio hamburger lijkt me onwaarschijnlijk goedkoopquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
festival en goedkoop is echt iets wat niet samen gaat
hmm, ja, dat klinkt al meer als een festivalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry, was een 0 vergeten, 80 euro uiteraard
Puntje pizza betaal je gewoon 5 euro voor terwijl je bij supermarkt 2 hele voor haalt, maar ja daar klaagt niemand om op dat momentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar 8 euro voor een bio hamburger lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop
voor een stukje fabriekspizza betaal je al makkelijk 10 euro
[..]
hmm, ja, dat klinkt al meer als een festival
truequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Matip het volgende:
Met een pilletje op hoef je geen pizza, dan wil je alleen maar dansen![]()
Nghfbquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel: Naar Lowlands? Ook al is het broer van
[ afbeelding ]
Kan ik die op Soenda gewoon bij een kraam kopen of moet ik die vooraf bestellen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Matip het volgende:
Met een pilletje op hoef je geen pizza, dan wil je alleen maar dansen![]()
vals accountquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat soort figuren nooit
Ga je op twitter melden dat je iets niet kanwtf?!?
Mooie reactie van Hellendoorn
[..]
dit vraag je zeker voor je zoonquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik die op Soenda gewoon bij een kraam kopen of moet ik die vooraf bestellen?
gr
Wel? Ik vind het echt kutquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit jaar behoorlijk sterke line-up op Lowlands
Ik woon weer in R'dam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels zit in Vlaanderen op het moment. Bedenk dat wel.
Ja, klopt. Stond ook in het bericht. Gaat er meer om dat die lui gelijk zo van nou ik weet het niet meer hoor ik plaats maar een bericht op twitter van dat bedrijfquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:48 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
vals account
http://www.looopings.nl/w(...)Account-gehackt.html
Is natuurlijk persoonlijke smaak, maar het zijn niet echt kleine namenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel? Ik vind het echt kut. Maar Nghfb ugh smelt
.
Alleen onder supervisie van wch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag Teun al een middag in je kinderpaleis komen spelen?
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Die oude snoeperd wil ook zelf met de lego spelen, dat snap je natuurlijk wel.
Hah, ik voor 127 op Defqon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:52 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus ¤80ik zit voor 130 een heel weekend op Solar
Ga je ook naar de EO jongerendagen?quote:
ik zie dat er zaterdag ook weer feest is bij julliequote:
Ik ben een keer naar de Pinkstergemeente geweest omdat ik dat met m'n domme dronken harses had beloofd in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je ook naar de EO jongerendagen?
Stalkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er zaterdag ook weer feest is bij jullie
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de Pinkstergemeente geweest omdat ik dat met m'n domme dronken harses had beloofd in de kroeg.
Man man man. Als je wil griezelen moet je daar wezen.
zou dat echt niet volhouden om zo'n heel weekend pillen te vretenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.
Zeemanshuizen zijn ook erg. YMCA-achtig. Ze doen goed werk hoor, maar ze hebben een bepaalde boodschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er zaterdag ook weer feest is bij jullie
tractorpullingquote:
Niemand nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dat echt niet volhouden om zo'n heel weekend pillen te vreten
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand niet. Maatje van me kan nogal veel hebben, maar toen hij na supersized nog twee dagen geafterd heeft zei zelfs hij van oke ik ga even niks meer nemen tot juli
.
Ik snap dat echt niet, van die mensen die wekelijks helemaal strak staan.
Ligt wel echt aan de leeftijd thoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.
moet er niet aan denken om dan op een luchtbedje te crashen en de volgende dag weer door te gaan..
inb4: je bent oud
Jep, oud. Sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.
moet er niet aan denken om dan op een luchtbedje te crashen en de volgende dag weer door te gaan..
inb4: je bent oud
i knowquote:
ik ben gelukkig nog niet zo erg als een vriend die standaard ergens op een festival in slaap valtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep, oud. Sorry.
Ik heb echt altijd zoveel energie op festivals aaaah.
Hehehe. Dat vind ik altijd zo schattig, van die oude mannen die (net wat te veel drinken en dan) gewoon in slaap vallen midden op de dag midden op het festivalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig nog niet zo erg als een vriend die standaard ergens op een festival in slaap valt
ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan rampenstampen in Dronten.
33quote:
niet alleen oude mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe. Dat vind ik altijd zo schattig, van die oude mannen die (net wat te veel drinken en dan) gewoon in slaap vallen midden op de dag midden op het festival.
realiteit is dat ik er nog eens 33/34 jaar aan vast moet plakkenquote:
Bij hen is het wel grappigerquote:
Maar als je 40+ bent is het wel real. Jouw testosteronlevels zijn nu echt significant gedaald.quote:
Wow cachet dat kan echt pijn doen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nog steeds niet aan de vrouw?
Past niet in het burgerlijke Nederlandse plaatje hoor ;s
als ik je ooit op een feest tegen kom wijs je de slapers wel aanquote:
i knowquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze daarop reageren in dat achterstallige Limburg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij de kloon van braddie? ;squote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow cachet dat kan echt pijn doen hoor
Daarom zeeleef. Ben ik tenminste 180 dagen per jaar vrij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
realiteit is dat ik er nog eens 33/34 jaar aan vast moet plakken
Elke dag biddenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze daarop reageren in dat achterstallige Limburg.
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen hahaquote:
een boorplatform ofzo lijkt me wel watquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom zeeleef. Ben ik tenminste 180 dagen per jaar vrij.
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je 40+ bent is het wel real. Jouw testosteronlevels zijn nu echt significant gedaald.
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.
Waaatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
Raak je anders zo bezweet en buiten adem?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.
Trouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.
ken ook mensen van mijn leeftijd die al een scheiding achter de rug hebben..
Scheiden is tegenwoordig ook al normaler dan vroeger. En het wordt ook steeds normalerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.
ken ook mensen van mijn leeftijd die al een scheiding achter de rug hebben..
Bij hoeren en thaithais hoef je toch geen conditie te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Met een goed en leuk team is het heel tof. Helaas is dat niet altijd zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een boorplatform ofzo lijkt me wel wat
Siquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Rozevla het volgende:
IS BRADDR HARI NOG STEEDS MAD OP FOK OF WA????!
Ik heb een prima conditie. Hoef ik me niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Raak je anders zo bezweet en buiten adem?
i agree.quote:
Bij m'n buuv' wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij hoeren en thaithais hoef je toch geen conditie te hebben
Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ben ik dan? Een embryo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
Te jongquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
wat heeft cachies leeftijd met jou te maken?quote:
ja, dat weet ik. maar hoe jong?quote:
Zeg, doe ff normaal alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.
Kan die deerne een deel van het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hee Che, waar ben je geweest jongen?quote:
geloof het ook ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
Als Fylax niet meegeteld wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het ook ja.
opso is het broekie van deze sc dus?
Niels, toen je zondag ging bedenken wat je 's avonds zou eten, heb je toen werkelijk geen moment aan ons gedacht?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
die tel ik inderdaad niet meequote:
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.
ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Heb je toestemming van je ouders om hier te mogen posten?quote:
Hehe dus het viel nog iemand op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
Mhehe. Alleen als het terecht is. Zoals bij Gianniquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
quote:
agv?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog.
ik heb nog wraps over, dus daar misschien iets voor maken.
en anders agv
aardappels groente vleesquote:
Nee, ik doe dit stiekemt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je toestemming van je ouders om hier te mogen posten?
bakkesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mhehe. Alleen als het terecht is. Zoals bij Gianni.
Als je naar aantal sexpartners kijkt is ze 65+quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte powervrouw! echt goed hoe ze haar man op zijn nummer zet (en figuurlijk op haar nummerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
zijn er die-hard beyonce fans hier?
wat vinden die van de nieuwe single?
quote:Mijn vrouw kwam er in november na een relatie van 22 jaar (en 2 kinderen) mee dat ze eigenlijk toch op vrouwen viel. Maar ze wilde wel perse een vrouw met lange haren.
Nu woont ze 90 kilometer verderop samen met een kortpittig manwijf dat ze zes weken geleden heeft leren kennen
Vraag me echt af of ze bij hem blijftquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
zijn er die-hard beyonce fans hier?
wat vinden die van de nieuwe single?
Omgquote:
Ze blijven alleen bij elkaar om niet dat clichébeeld te bevestigen van zwarten die niet trouw kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte powervrouw! echt goed hoe ze haar man op zijn nummer zet (en figuurlijk op haar nummer) !
oh die tekst heb ik nog helemaal niet naar geluisterd. ik vind het gewoon een absoluut boutnummerquote:
Damnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze blijven alleen bij elkaar om niet dat clichébeeld te bevestigen van zwarten die niet trouw kunnen zijn.
'het voelt goed..'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg.
Waarom zou je je man dumpen 'voor een vrouw' als je vervolgens toch weer een soort van man gaat daten.
Enige die dat kunnen zijn Barrack en Michelle.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
Nee, maar echt... zo praten in al je liedjes op je album en dan toch bij hem blijven
Al is dat financieel misschien beter en voor blauwe ivy.
Haha post die nog btw?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er langharig manwijf had gestaan woont ze nu misschien wel bij Hakuna/FusionFreak.
Michellequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige die dat kunnen zijn Barrack en Michelle.
Hahaha, waarschijnlijkquote:
Oh zo. In ieder geval goed te horen dat er nog mensen normaal eten ipv alijd maar uit de muur.quote:
Goals..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol die dude ken ik ook nog, zo fucking stupid.
Bijna niet. Is tegenwoordig transgender ipv travo trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha post die nog btw?ben wel weer eens toe aan een picwaterval van een bezem met gele jaren 70 jurkjes.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben sinds kort aan de diagnostiek begonnen, end e psycholoog vroeg of ik nog vragen had en ik vroeg wat hormonen bij mijn lichaam en vooral op mijn leeftijd van 50 jaar gaan doen. Daar ik erg slank ben (sommigen noemen het mager) heb ik zelf de indruk dat een hormoonbehandeling op mijn lichaam, leeftijd en figuur niet veel meer zal doen, afgezien van de psychische gevolgen. De psycholoog kon mij niet echt een bevredigend antwoord geven en zei dat het met de bijwerkingen wel meevalt als je verder gezond bent en niet roken doet.
Maar toch houdt deze vraag mij bezig wat ik op mijn leeftijd nog van hormonen kan verwachten en krijg ik inderdaad vrouwelijk vormen of zullend de effecten verwaarloosbaar zijn?
oh neuh. het komt echt maar zelden voor dat ik eten afhaal/laat bezorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh zo. In ieder geval goed te horen dat er nog mensen normaal eten ipv alijd maar uit de muur.
Nog specifieke argumenten of gewoon lekker omdat je niet hoeft te kauwen?quote:
Ik ook, ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha, waarschijnlijk.
Mja kweeniehoor, maar als ik bi of lesbisch zou zijn zou ik wel echt gewoon een oprecht lekker wijf willen. Niet zo'n smerig manwijf bahbah.
Zo zo de stap genomenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Bijna niet. Is tegenwoordig transgender ipv travo trouwens.
[..]
Wie spreekt dat tegen dan? Maar voor een blanke zangeres zou het marketingtechnisch wsl beter zijn geweest om wel weg te gaan bij haar man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Che_ het volgende:
Haha dat mensen niet door hebben dat het puur marketing is van jayoncé
M'n moeder zegt dat t gezond is. Maar ik vin gewoon lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog specifieke argumenten of gewoon lekker omdat je niet hoeft te kauwen?
[..]
Ik ook, ik ook.
Je moet het ook maar kunnen fixen natuurlijk. Maar ik zou dat ook willen, ja.
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klontenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat t gezond is. Maar ik vin gewoon lekker
Herken je de Calvé pindakaas uitspraak niet of vond je m niet grappig?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klonten
Beyonce is blank van binnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie spreekt dat tegen dan? Maar voor een blanke zangeres zou het marketingtechnisch wsl beter zijn geweest om wel weg te gaan bij haar man.
Brinta met klonten? Ik maak het zo dik klaar dat het een grote klont is waardoor nog dikkere klonten niet meer mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klonten
Ik herkende hem nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Herken je de Calvé pindakaas uitspraak niet of vond je m niet grappig?
Ja maar dat valt zo zwaar op de maagquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Brinta met klonten? Ik maak het zo dik klaar dat het een grote klont is waardoor nog dikkere klonten niet meer mogelijk zijn.Ben ze iig nog nooit tegengekomen.
Volgens mij niet eensquote:
said no one everquote:
Wil geen TTIPquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
ff petitie online tekenen voor dat TIPP-referendum he.
hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 300 schuld had maar t is 676gewoon niet fijn
Ja klopt, maar vind ik wel fijn soms.quote:
Nu insinueer je dat we dat niet allang gedaan hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Kurovski het volgende:
ff petitie online tekenen voor dat TIPP-referendum he.
Nee, dat heb ik ook als ik er te veel doorheen gooi. En dan gooi je uiteindelijk de bodem weg wat net beton isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt, maar vind ik wel fijn soms.Maak ook al relatief weinig, anders kan ik de helft weggooien, want krijg op een gegeven moment geen hap meer door mijn keel.
dit waardeer ik welquote:
ff die peitie ondetekenen dan dat er eventueel een referendum komt. Heeft men lak aan denk ik, maar ik doe wat ik kan.quote:
leg me niet constant woorden in de mond hampelquote:Op dinsdag 3 mei 2016 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, een gast die zijn piel in zo veel mogelijk kutjes weet te krijgen wordt gezien als een held en een meisje dat evenveel geniet van seks en net zoveel piemels heeft gezien als die gast kutjes wordt gezien als een goedkope afgedankte hoer?!??
Hypocrisie ten top
Nee. Niet zo para he Chai. Ik geef het alleen aan voor het geval dat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu insinueer je dat we dat niet allang gedaan hebben.
Oh dat had ik al gedaan, idd. Maar goed, als je alles een beetje volgt weet je toch dat het er wel gaat komen in wat voor vorm dan ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff die peitie ondetekenen dan dat er eventueel een referendum komt. Heeft men lak aan denk ik, maar ik doe wat ik kan.
Het is al een tijdje niet meer zo'n zooi als nu. Maar ja. m'n opa heeft twee wereldoorlogen meegemaakt. Wat dat betreft zijn wij maar watjes.quote:
je kunt het niet en gooide even een populistische kreet eruitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vind jou maar een vervelende user.
hallo cachetquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Vind jou maar een vervelende user.
Oh, dat bedoel ik. Dankje Hoink.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Politiek wordt wel degelijk bedreven. Democratie zou je evt. nog een hoax kunnen noemen.
joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben het overigens niet met xcachet eens.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben het overigens niet met xcachet eens.
Ik kan ze aan hoor, die homo's hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef xcachet het volgende:
Nou was weer gezellig voor vandaag. Ik ga weer wat nuttigs doen.
Lief zijn tegen Haags
Voor kutjes kun je veel doen, maar domme meisjes gelijk geven is een faux pas.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe kan je het nou niet eens zijn met Cachet?
Haar dom noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor kutjes kun je veel doen, maar domme meisjes gelijk geven is een faux pas.
projectie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |