Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
Wat ben ik dan? Een embryo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
Te jongquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
Zeg, doe ff normaal alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.
Kan die deerne een deel van het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hee Che, waar ben je geweest jongen?quote:
geloof het ook ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
Als Fylax niet meegeteld wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het ook ja.
opso is het broekie van deze sc dus?
Niels, toen je zondag ging bedenken wat je 's avonds zou eten, heb je toen werkelijk geen moment aan ons gedacht?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.
ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Heb je toestemming van je ouders om hier te mogen posten?quote:
Hehe dus het viel nog iemand op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
Mhehe. Alleen als het terecht is. Zoals bij Gianniquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |