Bij hen is het wel grappigerquote:
Maar als je 40+ bent is het wel real. Jouw testosteronlevels zijn nu echt significant gedaald.quote:
Wow cachet dat kan echt pijn doen hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nog steeds niet aan de vrouw?
Past niet in het burgerlijke Nederlandse plaatje hoor ;s
als ik je ooit op een feest tegen kom wijs je de slapers wel aanquote:
i knowquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze daarop reageren in dat achterstallige Limburg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij de kloon van braddie? ;squote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow cachet dat kan echt pijn doen hoor
Daarom zeeleef. Ben ik tenminste 180 dagen per jaar vrij.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
realiteit is dat ik er nog eens 33/34 jaar aan vast moet plakken
Elke dag biddenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ze daarop reageren in dat achterstallige Limburg.
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen hahaquote:
een boorplatform ofzo lijkt me wel watquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daarom zeeleef. Ben ik tenminste 180 dagen per jaar vrij.
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als je 40+ bent is het wel real. Jouw testosteronlevels zijn nu echt significant gedaald.
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.
Waaatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
Raak je anders zo bezweet en buiten adem?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben gek op sex. het is wel zo dat ik wat aan conditie doe. Dat hoefde vroegah niet.
Trouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.
ken ook mensen van mijn leeftijd die al een scheiding achter de rug hebben..
Scheiden is tegenwoordig ook al normaler dan vroeger. En het wordt ook steeds normalerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. tegenwoordig is single al normaler dan vroeger.
ken ook mensen van mijn leeftijd die al een scheiding achter de rug hebben..
Bij hoeren en thaithais hoef je toch geen conditie te hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Met een goed en leuk team is het heel tof. Helaas is dat niet altijd zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een boorplatform ofzo lijkt me wel wat
Siquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Rozevla het volgende:
IS BRADDR HARI NOG STEEDS MAD OP FOK OF WA????!
Ik heb een prima conditie. Hoef ik me niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Raak je anders zo bezweet en buiten adem?
Bij m'n buuv' wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij hoeren en thaithais hoef je toch geen conditie te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |