Ga je ook naar de EO jongerendagen?quote:
Ik ben een keer naar de Pinkstergemeente geweest omdat ik dat met m'n domme dronken harses had beloofd in de kroeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je ook naar de EO jongerendagen?
Stalkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er zaterdag ook weer feest is bij jullie
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de Pinkstergemeente geweest omdat ik dat met m'n domme dronken harses had beloofd in de kroeg.
Man man man. Als je wil griezelen moet je daar wezen.
zou dat echt niet volhouden om zo'n heel weekend pillen te vretenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.
Zeemanshuizen zijn ook erg. YMCA-achtig. Ze doen goed werk hoor, maar ze hebben een bepaalde boodschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me oprecht enger dan tussen de doorgewinterde pillenslikkers zitten op Defqon.
Wat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie dat er zaterdag ook weer feest is bij jullie
Niemand nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dat echt niet volhouden om zo'n heel weekend pillen te vreten
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niemand niet. Maatje van me kan nogal veel hebben, maar toen hij na supersized nog twee dagen geafterd heeft zei zelfs hij van oke ik ga even niks meer nemen tot juli
.
Ik snap dat echt niet, van die mensen die wekelijks helemaal strak staan.
Ligt wel echt aan de leeftijd thoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.
moet er niet aan denken om dan op een luchtbedje te crashen en de volgende dag weer door te gaan..
inb4: je bent oud
Jep, oud. Sorry.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 1 dag defqon/decibel/dominator enz wilde ik alleen maar 24 uur in bed liggen.
moet er niet aan denken om dan op een luchtbedje te crashen en de volgende dag weer door te gaan..
inb4: je bent oud
i knowquote:
ik ben gelukkig nog niet zo erg als een vriend die standaard ergens op een festival in slaap valtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jep, oud. Sorry.
Ik heb echt altijd zoveel energie op festivals aaaah.
Hehehe. Dat vind ik altijd zo schattig, van die oude mannen die (net wat te veel drinken en dan) gewoon in slaap vallen midden op de dag midden op het festivalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben gelukkig nog niet zo erg als een vriend die standaard ergens op een festival in slaap valt
ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga liever op vakantie dan rampenstampen in Dronten.
33quote:
niet alleen oude mannenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehehe. Dat vind ik altijd zo schattig, van die oude mannen die (net wat te veel drinken en dan) gewoon in slaap vallen midden op de dag midden op het festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |