Niels, toen je zondag ging bedenken wat je 's avonds zou eten, heb je toen werkelijk geen moment aan ons gedacht?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blij toe dat ik niet jeugdiger ben dan dat 16-jarige (of 16 jaar overkomende) geval.
ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie trouwens eten vanavond? Ik ga een goedgevulde groentesoep maken.
Heb je toestemming van je ouders om hier te mogen posten?quote:
Hehe dus het viel nog iemand op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
Mhehe. Alleen als het terecht is. Zoals bij Gianniquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij poseert er ook niet telkens mee dat je zogenaamd zo jong bent en de rest zoo oud.
quote:
agv?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog.
ik heb nog wraps over, dus daar misschien iets voor maken.
en anders agv
Nee, ik doe dit stiekemt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heb je toestemming van je ouders om hier te mogen posten?
bakkesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mhehe. Alleen als het terecht is. Zoals bij Gianni.
Als je naar aantal sexpartners kijkt is ze 65+quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte powervrouw! echt goed hoe ze haar man op zijn nummer zet (en figuurlijk op haar nummerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
zijn er die-hard beyonce fans hier?
wat vinden die van de nieuwe single?
quote:Mijn vrouw kwam er in november na een relatie van 22 jaar (en 2 kinderen) mee dat ze eigenlijk toch op vrouwen viel. Maar ze wilde wel perse een vrouw met lange haren.
Nu woont ze 90 kilometer verderop samen met een kortpittig manwijf dat ze zes weken geleden heeft leren kennen
Vraag me echt af of ze bij hem blijftquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:34 schreef gianni61 het volgende:
zijn er die-hard beyonce fans hier?
wat vinden die van de nieuwe single?
Omgquote:
Ze blijven alleen bij elkaar om niet dat clichébeeld te bevestigen van zwarten die niet trouw kunnen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Echte powervrouw! echt goed hoe ze haar man op zijn nummer zet (en figuurlijk op haar nummer) !
oh die tekst heb ik nog helemaal niet naar geluisterd. ik vind het gewoon een absoluut boutnummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |