Hangt ervan af. Met een goed en leuk team is het heel tof. Helaas is dat niet altijd zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een boorplatform ofzo lijkt me wel wat
Siquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Rozevla het volgende:
IS BRADDR HARI NOG STEEDS MAD OP FOK OF WA????!
Ik heb een prima conditie. Hoef ik me niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Raak je anders zo bezweet en buiten adem?
Bij m'n buuv' wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij hoeren en thaithais hoef je toch geen conditie te hebben
Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, moest gewoon ineens denken aan iemand uit een andere SC die een week depressief was als het Ouders blad van de buren per ongeluk bij hem bezorgd werd en dat soort dingen haha.
Wat ben ik dan? Een embryo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
Te jongquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i agree.
hoe jong is cachie eigelijk? heul jong toch?
Zeg, doe ff normaal alsjeblieft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan die zeug het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.
Kan die deerne een deel van het werk zelf niet doen? Moet jij zeker gaan compenseren vanwege haar gebrekkige conditie.quote:
Hee Che, waar ben je geweest jongen?quote:
geloof het ook ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan verliezen jullie de jeugdigheidstrijd van Opso volgens mij.
Als Fylax niet meegeteld wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geloof het ook ja.
opso is het broekie van deze sc dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |