die postbode?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol die dude ken ik ook nog, zo fucking stupid.
heb het gisteravond even vluchtig gelezen, maar nu vind ik het niet meer want ik ben geen vrienden met cripquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee iemand die reageerde dat de carrière van die postbode verpest werd.
Hij is bang dat jij weigert vanwege zijn onterechte reputatie als vieze oude man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Crip het volgende:
[..]
je ziet mijn fb altijd maar wilt nooit vrienden worden
ik zie jouw fb alleen als chai iets likedquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Crip het volgende:
[..]
je ziet mijn fb altijd maar wilt nooit vrienden worden
Dankjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is bang dat jij weigert vanwege zijn onterechte reputatie als vieze oude man.
Portemonnaiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
Naar de super zonder portemonnaie.
Lekker handig weer Niels.
Ober heeft hem echt gefilmd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
ahaga zojuist vlog 5 gezien van braddie. De gedownloade versie want hij heeft het al verwijderd. Braddie Wat is er mis met jou? als je al weet dat je na een minuut weer terug komt kondig dan niet telkens aan dat je stopt met Fokken en neem gewoon die pauze zonder iets te zeggen. Oh ja Ik zag een video van ober waarin ze jou filmde en ik moest lachen want je kunt niet invoegen. Je gooit hem er zo voor ....en dan heb je wel commentaar op rijstijl van anderen![]()
wie quote braddie effe voor me. k zit mobiel
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:08 schreef Kurovski het volgende:
Naar de super zonder portemonnaie.
Lekker handig weer Niels.
Het is portemonnayenayequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld? Is zo gebeurd met zulke woorden.
verzoek verstuurd danquote:
Ja, het is portemonnee. Geeft niet, ben niet boos.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Verkeerd gespeld? Is zo gebeurd met zulke woorden.
Zo'n handige riem waarmee je pinpas altijd tegen je lichaam gedrukt zitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.
Het is houd je bekquote:
KangaROOS rolschaatsen met een vakje voor je pas. Gat in de markt!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom altijd pinpas in je rolschaats steken.
Verworpen.quote:
Geldriem. Heb ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo'n handige riem waarmee je pinpas altijd tegen je lichaam gedrukt zit
Dit denken terwijl je eigenlijk hulpbehoevend er uit zietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:13 schreef PeZu het volgende:
niet zo awesome zijn dat iedereen je gratis spullen geeft, altijd_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |