Damnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze blijven alleen bij elkaar om niet dat clichébeeld te bevestigen van zwarten die niet trouw kunnen zijn.
'het voelt goed..'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg.
Waarom zou je je man dumpen 'voor een vrouw' als je vervolgens toch weer een soort van man gaat daten.
Enige die dat kunnen zijn Barrack en Michelle.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
Nee, maar echt... zo praten in al je liedjes op je album en dan toch bij hem blijven
Al is dat financieel misschien beter en voor blauwe ivy.
Haha post die nog btw?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er langharig manwijf had gestaan woont ze nu misschien wel bij Hakuna/FusionFreak.
Michellequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige die dat kunnen zijn Barrack en Michelle.
Hahaha, waarschijnlijkquote:
Oh zo. In ieder geval goed te horen dat er nog mensen normaal eten ipv alijd maar uit de muur.quote:
Goals..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Lol die dude ken ik ook nog, zo fucking stupid.
Bijna niet. Is tegenwoordig transgender ipv travo trouwens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha post die nog btw?ben wel weer eens toe aan een picwaterval van een bezem met gele jaren 70 jurkjes.
quote:Op maandag 18 april 2016 17:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben sinds kort aan de diagnostiek begonnen, end e psycholoog vroeg of ik nog vragen had en ik vroeg wat hormonen bij mijn lichaam en vooral op mijn leeftijd van 50 jaar gaan doen. Daar ik erg slank ben (sommigen noemen het mager) heb ik zelf de indruk dat een hormoonbehandeling op mijn lichaam, leeftijd en figuur niet veel meer zal doen, afgezien van de psychische gevolgen. De psycholoog kon mij niet echt een bevredigend antwoord geven en zei dat het met de bijwerkingen wel meevalt als je verder gezond bent en niet roken doet.
Maar toch houdt deze vraag mij bezig wat ik op mijn leeftijd nog van hormonen kan verwachten en krijg ik inderdaad vrouwelijk vormen of zullend de effecten verwaarloosbaar zijn?
oh neuh. het komt echt maar zelden voor dat ik eten afhaal/laat bezorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh zo. In ieder geval goed te horen dat er nog mensen normaal eten ipv alijd maar uit de muur.
Nog specifieke argumenten of gewoon lekker omdat je niet hoeft te kauwen?quote:
Ik ook, ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha, waarschijnlijk.
Mja kweeniehoor, maar als ik bi of lesbisch zou zijn zou ik wel echt gewoon een oprecht lekker wijf willen. Niet zo'n smerig manwijf bahbah.
Zo zo de stap genomenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Bijna niet. Is tegenwoordig transgender ipv travo trouwens.
[..]
Wie spreekt dat tegen dan? Maar voor een blanke zangeres zou het marketingtechnisch wsl beter zijn geweest om wel weg te gaan bij haar man.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:41 schreef Che_ het volgende:
Haha dat mensen niet door hebben dat het puur marketing is van jayoncé
M'n moeder zegt dat t gezond is. Maar ik vin gewoon lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog specifieke argumenten of gewoon lekker omdat je niet hoeft te kauwen?
[..]
Ik ook, ik ook.
Je moet het ook maar kunnen fixen natuurlijk. Maar ik zou dat ook willen, ja.
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klontenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat t gezond is. Maar ik vin gewoon lekker
Herken je de Calvé pindakaas uitspraak niet of vond je m niet grappig?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klonten
Beyonce is blank van binnenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie spreekt dat tegen dan? Maar voor een blanke zangeres zou het marketingtechnisch wsl beter zijn geweest om wel weg te gaan bij haar man.
Brinta met klonten? Ik maak het zo dik klaar dat het een grote klont is waardoor nog dikkere klonten niet meer mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke oke. Ik vi nd appelcompote wel lekker door de stukjes. Net als pindakaas met stukjes of Brinta met klonten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |