Naiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels zit in Vlaanderen op het moment. Bedenk dat wel.
is dat soenda zo goedkoop?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cachie gaat liever in haar bloemetjesjurk een biohamburger van 8 euro eten op Soenda tussen alle andere o zo moderne meisjes
quote:Nicol @NicolTadema @HellendoornRSS Ik probeer online 5 tickets te bestellen maar loop vast. Ook 5 x bellen met jullie park heeft 0 effect? En nu?
Avonturenpark @HellendoornRSS @NicolTadema Je kunt de tyfus krijgen.
festival en goedkoop is echt iets wat niet samen gaatquote:
Hee zo te zien heeft Hellendoorn de Klantenservice van de Klantenservicefacebookpagina ingeschakeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat soort figuren nooit
Ga je op twitter melden dat je iets niet kanwtf?!?
Mooie reactie van Hellendoorn
[..]
nee, maar 8 euro voor een bio hamburger lijkt me onwaarschijnlijk goedkoopquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Matip het volgende:
[..]
festival en goedkoop is echt iets wat niet samen gaat
hmm, ja, dat klinkt al meer als een festivalquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry, was een 0 vergeten, 80 euro uiteraard
Puntje pizza betaal je gewoon 5 euro voor terwijl je bij supermarkt 2 hele voor haalt, maar ja daar klaagt niemand om op dat momentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar 8 euro voor een bio hamburger lijkt me onwaarschijnlijk goedkoop
voor een stukje fabriekspizza betaal je al makkelijk 10 euro
[..]
hmm, ja, dat klinkt al meer als een festival
truequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Matip het volgende:
Met een pilletje op hoef je geen pizza, dan wil je alleen maar dansen![]()
Nghfbquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel: Naar Lowlands? Ook al is het broer van
[ afbeelding ]
Kan ik die op Soenda gewoon bij een kraam kopen of moet ik die vooraf bestellen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef Matip het volgende:
Met een pilletje op hoef je geen pizza, dan wil je alleen maar dansen![]()
vals accountquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap dat soort figuren nooit
Ga je op twitter melden dat je iets niet kanwtf?!?
Mooie reactie van Hellendoorn
[..]
dit vraag je zeker voor je zoonquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ik die op Soenda gewoon bij een kraam kopen of moet ik die vooraf bestellen?
gr
Wel? Ik vind het echt kutquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit jaar behoorlijk sterke line-up op Lowlands
Ik woon weer in R'dam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niels zit in Vlaanderen op het moment. Bedenk dat wel.
Ja, klopt. Stond ook in het bericht. Gaat er meer om dat die lui gelijk zo van nou ik weet het niet meer hoor ik plaats maar een bericht op twitter van dat bedrijfquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:48 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
vals account
http://www.looopings.nl/w(...)Account-gehackt.html
Is natuurlijk persoonlijke smaak, maar het zijn niet echt kleine namenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel? Ik vind het echt kut. Maar Nghfb ugh smelt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |