Alsof ik alles ga googlen. Vragen is makkelijker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Oost. Je kunt Koh Chang gewoon Googlen.
Dat is prima.quote:
Googlen? orly?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Oost. Je kunt Koh Chang gewoon Googlen.
elk weerbericht dat niels hier plaats zou ik ook kunnen googlenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Googlen? orly?
Voordat jij laatst die bullshit over sleutels ging vertellen had je ook kunnen googlen hoor.
Had ik het net nou over kansloos?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
ahaga zojuist vlog 5 gezien van braddie. De gedownloade versie want hij heeft het al verwijderd. Braddie Wat is er mis met jou? als je al weet dat je na een minuut weer terug komt kondig dan niet telkens aan dat je stopt met Fokken en neem gewoon die pauze zonder iets te zeggen. Oh ja Ik zag een video van ober waarin ze jou filmde en ik moest lachen want je kunt niet invoegen. Je gooit hem er zo voor ....en dan heb je wel commentaar op rijstijl van anderen![]()
wie quote braddie effe voor me. k zit mobiel
links of het is niet gebeurdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef madeliefff het volgende:
ahaga zojuist vlog 5 gezien van braddie. De gedownloade versie want hij heeft het al verwijderd. Braddie Wat is er mis met jou? als je al weet dat je na een minuut weer terug komt kondig dan niet telkens aan dat je stopt met Fokken en neem gewoon die pauze zonder iets te zeggen. Oh ja Ik zag een video van ober waarin ze jou filmde en ik moest lachen want je kunt niet invoegen. Je gooit hem er zo voor ....en dan heb je wel commentaar op rijstijl van anderen![]()
wie quote braddie effe voor me. k zit mobiel
PostNL heeft toch van die flexibele contractjes waarmee het heel makkelijk is om iemand te ontslaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik had wel medelijden met Jos, Bram en Bart hoor Crip. Zij kunnen er ook niets aan doen dat een of andere debiele werknemer van een vestiging in diep Limbabwe er zulke ideeën op na houdt.
Ik hoef ook geen autogenerated comments hoor. plsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:37 schreef hoink581 het volgende:
Ik had wel medelijden met Jos, Bram en Bart hoor Crip. Zij kunnen er ook niets aan doen dat een of andere debiele werknemer van een vestiging in diep Limbabwe er zulke ideeën op na houdt.
Bradder komt nooit meer terug hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Wie wil hem even quota zodat hij dit terugleest please
Ik denk dat ze dan een aanzienlijk deel van hun werknemers kan ontslaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef Chai het volgende:
PostNL heeft toch van die flexibele contractjes waarmee het heel makkelijk is om iemand te ontslaan?
Niemandquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:39 schreef madeliefff het volgende:
Wie wil hem even quota zodat hij dit terugleest please
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef madeliefff het volgende:
Godverdomme ik ga nooit meer op forums zitten ik kom pas terug als iemand braddie heeft gequote
Ah ben jij degene die heel de tijd op het forum zat. Nice asser hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:43 schreef madeliefff het volgende:
Godverdomme ik ga nooit meer op forums zitten ik kom pas terug als iemand braddie heeft gequote
alles aan madeliefff is nice, heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah ben jij degene die heel de tijd op het forum zat. Nice asser hoor.
anders was ze wel madeboossssquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles aan madeliefff is nice, heb ik me laten vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |