Ik ken de weg in Jutland. Gewoon geinig daar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
billund ben ik afgelopen winter wel langs gekomen
toen zat ik in herning
Het hangt helemaal af van het werk. 21e misschien 3 weken naar zee. Daarna pak ik ook wel ff vakantie, maar nog geen idee waarheen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker lekker. Je bent neem ik aan wel langer vrij dan alleen 1 week toch?
ah okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hangt helemaal af van het werk. 21e misschien 3 weken naar zee. Daarna pak ik ook wel ff vakantie, maar nog geen idee waarheen.
Ik zou naar Rio gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het hangt helemaal af van het werk. 21e misschien 3 weken naar zee. Daarna pak ik ook wel ff vakantie, maar nog geen idee waarheen.
oh bedankt.quote:
ik wil ook wel naar Rio, maar is me iets te duurquote:
DM het me.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:57 schreef gianni61 het volgende:
oh bedankt.
ik wilde iets zeggen maar ik mag niet meer als eerste na sg reageren
Thaise zijn lekkerder?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Kurovski het volgende:
Rio.. Als ik dat soort vakanties ga ondernemen vlieg ik liever de andere kant op.
waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Kurovski het volgende:
Rio.. Als ik dat soort vakanties ga ondernemen vlieg ik liever de andere kant op.
Thaise meiden vind ik prima. We hebben een Toekta, een Sakkullada en een Pari. Lief en tof.quote:
Deze opmerking is waardeloos zonder pics.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:10 schreef Kurovski het volgende:
Thaise meiden vind ik prima. We hebben een Toekta, een Sakkullada en een Pari. Lief en tof.
Ok, ogenblikje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze opmerking is waardeloos zonder pics.
opso heeft ook mooi lang haar..quote:
Ik heb hier tig foto's, maar daar sta ik zelf niet op. Da's niet zo geloofwaardig dan.quote:
Alle voorbeelden zijn goed hoor niels.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:24 schreef Kurovski het volgende:
Ik heb hier tig foto's, maar daar sta ik zelf niet op. Da's niet zo geloofwaardig dan.
Volgens mij is dat tegen Fok!-beleid. Pics posten met mensen waar je zelf niet bij staat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle voorbeelden zijn goed hoor niels.
Dat is het alleen bij users toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef Kurovski het volgende:
Volgens mij is dat tegen Fok!-beleid. Pics posten met mensen waar je zelf niet bij staat.
Ben volgens mij weleens geband voor het posten van een random pic van iemand anders.quote:
Zou kunnen. Ik vind het sowieso een beetje kansloos om pics te posten van chicks als je er zelf niet op staat. Iedereen kan dat.quote:
Waar was dit?quote:
Maar niels, jouw reputatie staat garant voor de waarheid.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:29 schreef Kurovski het volgende:
Zou kunnen. Ik vind het sowieso een beetje kansloos om pics te posten van chicks als je er zelf niet op staat. Iedereen kan dat.
Aandachthoer dan, want dat zou ze nooit echt doen maar ze wil wel even horen dat hij het zou doen. Streelt de ego wellicht.quote:
Koh Chang. Koh betekent Eiland en Chang Olifant. Olifanteneiland dus.quote:
Als er meer dan 5 mensen op staan mag het toch ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben volgens mij weleens geband voor het posten van een random pic van iemand anders.
Alleen is natuurlijk een lastige grens op internet.
Iedereen kan ook pics/filmpjes posten van hun seksuele interacties. Dat ze dat niet doen betekent niet dat het niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind het sowieso een beetje kansloos om pics te posten van chicks als je er zelf niet op staat. Iedereen kan dat.
Je hebt een vriend verdorie. Laat het 'm maar niet horen he.quote:
In Thailand is dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Koh Chang. Koh betekent Eiland en Chang Olifant. Olifanteneiland dus.
IK WIL JOUW STEUN NIETquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aandachthoer dan, want dat zou ze nooit echt doen maar ze wil wel even horen dat hij het zou doen. Streelt de ego wellicht.
Memes mogen ook gewoon. En die kringverjaardagenmemes daardoor bijvoorbeeld ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er meer dan 5 mensen op staan mag het toch ofzo?
geweldig genotenquote:
nee ik hou mn mondquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je hebt een vriend verdorie. Laat het 'm maar niet horen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |