Stel je eens voor dat Donald Trump president was geweest tijdens WOII.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat je als Europeaan heel blij mag zijn met Amerikaanse interventie politiek
Hij is een groot van WWII helden, zoals George Patton.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat Donald Trump president was geweest tijdens WOII.
Ik bedoelde voornamelijk de interventies in de Arabische landen. Het is al erg genoeg dat wij daar schaamteloos achteraan hobbelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat je als Europeaan heel blij mag zijn met Amerikaanse interventie politiek
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is alsof ze beide zichzelf beschrijven.
Het bezetten van Irak, stoken in Syrië door terroristen te steunen en totale chaos creëren in Libië, daar mag je als Europeaan inderdaad zeer blij mee zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk gewoon een hoge muur om Duitsland heen gebouwd ipv vedrag v versailles. A big fabulous wall. Beautiful wall.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk gewoon een hoge muur om Duitsland heen gebouwd ipv vedrag v versailles. A big fabulous wall. Beautiful wall.
Wel als je bedenkt dat republikeinen goed zijn in het terug gaan in de tijd qua opvattingen. Blijkbaar nu ook wat betreft daadwerkelijke geschiedenis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?
Ik vond deze wel leuk gevonden:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat republikeinen goed zijn in het terug gaan in de tijd qua opvattingen. Blijkbaar nu ook wat betreft daadwerkelijke geschiedenis.
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ik
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ik
Dan had hij waarschijnlijk toenadering gezicht tot Duitsland. Met het huidige Rusland wil hij immers ook een goede relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zoeken ze dan in die e-mails?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog 1 kansje: als de FBI een aanklacht tegen Hillary indient voor de nominatie. Minstens 12 agenten zijn onderzoek aan het doen naar het e-mailschandaal en de man die de leiding heeft is een Republikein. Het zal afhangen van de inhoud van die e-mails.
twitter:KendallBreitman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 23:07:21Per MSNBC exit polls: 17 percent of Indiana Dem voters are under 30 reageer retweet
84% van de R voters is boos op de federal governmenttwitter:KendallBreitman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 23:06:59Indiana exit poll per MSNBC: 59% of GOP voters want a candidate outside of establishment reageer retweet
Dat moeten we toch afwachten? Of is al bekend dat er niets spannends bij zit?quote:
Nee...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?
Dit kan je beter aan elke USA grens zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |