Stel je eens voor dat Donald Trump president was geweest tijdens WOII.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat je als Europeaan heel blij mag zijn met Amerikaanse interventie politiek
Hij is een groot van WWII helden, zoals George Patton.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat Donald Trump president was geweest tijdens WOII.
Ik bedoelde voornamelijk de interventies in de Arabische landen. Het is al erg genoeg dat wij daar schaamteloos achteraan hobbelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk dat je als Europeaan heel blij mag zijn met Amerikaanse interventie politiek
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is alsof ze beide zichzelf beschrijven.
Het bezetten van Irak, stoken in Syrië door terroristen te steunen en totale chaos creëren in Libië, daar mag je als Europeaan inderdaad zeer blij mee zijn...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk gewoon een hoge muur om Duitsland heen gebouwd ipv vedrag v versailles. A big fabulous wall. Beautiful wall.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:54 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Dan had hij waarschijnlijk gewoon een hoge muur om Duitsland heen gebouwd ipv vedrag v versailles. A big fabulous wall. Beautiful wall.
Wel als je bedenkt dat republikeinen goed zijn in het terug gaan in de tijd qua opvattingen. Blijkbaar nu ook wat betreft daadwerkelijke geschiedenis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?
Ik vond deze wel leuk gevonden:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:12 schreef OMG het volgende:
[..]
Wel als je bedenkt dat republikeinen goed zijn in het terug gaan in de tijd qua opvattingen. Blijkbaar nu ook wat betreft daadwerkelijke geschiedenis.
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ik
Dat mag.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dan hebben wij een andere definitie van leuk denk ik
Dan had hij waarschijnlijk toenadering gezicht tot Duitsland. Met het huidige Rusland wil hij immers ook een goede relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zoeken ze dan in die e-mails?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog 1 kansje: als de FBI een aanklacht tegen Hillary indient voor de nominatie. Minstens 12 agenten zijn onderzoek aan het doen naar het e-mailschandaal en de man die de leiding heeft is een Republikein. Het zal afhangen van de inhoud van die e-mails.
twitter:KendallBreitman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 23:07:21Per MSNBC exit polls: 17 percent of Indiana Dem voters are under 30 reageer retweet
84% van de R voters is boos op de federal governmenttwitter:KendallBreitman twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 23:06:59Indiana exit poll per MSNBC: 59% of GOP voters want a candidate outside of establishment reageer retweet
Dat moeten we toch afwachten? Of is al bekend dat er niets spannends bij zit?quote:
Nee...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh....... Want dat kwam na WOII?
Dit kan je beter aan elke USA grens zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond deze wel leuk gevonden:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat het een vrij wanhopige herhaling van zetten is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat moeten we toch afwachten? Of is al bekend dat er niets spannends bij zit?
Jammer dat dit ook al gebeurd is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Nintex het volgende:
Clinton heeft excuses aangeboden voor haar uitspraak: "We're going to put a lot of coal miners out of business".
quote:MSNBC reported lots of Trump love in Hamilton County, IN. That was supposed to be a Cruz county.
Als er een onzinvraag wordt gesteld dan beantwoord ik die met een onzinantwoord.quote:
Wat moeten ze anders? Wanneer ze voor een andere kandidaat kiezen en Trump vervolgens vol in de aanval gaat hoeft Hillary zelf niet eens meer campagne te voeren om het presidentschap in haar schoot geworpen te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:37 schreef DUTCHKO het volgende:
65% van de Republikeinen menen dat de kandidaat die de 1237 haalt ook DE kandidaat moet worden en dat de procedure fair is.
65% vindt dat degene die de meeste stemmen heeft, maar niet de 1237 heeft behaald, TOCH de kandidaat moet worden.
Het lijkt erop dat de Republikeinen zich gaan scharen achter Trump.
Klopt als een zwerende vinger...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders? Wanneer ze voor een andere kandidaat kiezen en Trump vervolgens vol in de aanval gaat hoeft Hillary zelf niet eens meer campagne te voeren om het presidentschap in haar schoot geworpen te krijgen.
Feitelijk is de vraag wat een vermeende isolationist, wat hij natuurlijk niet is zou doen bij een dergelijk conflict op een ander continent natuurlijk ook weer niet zo heel vreemd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Als er een onzinvraag wordt gesteld dan beantwoord ik die met een onzinantwoord.
"Wat zou Trump doen in WO2?"
Als ik zo hoor wat voor wonderen de man gaat verrichten, dan heb ik eerder het idee dat het de aanhangers van Trump zijn die een heel raar beeld van hem hebben.quote:Soms denk ik dat heel veel Europeanen een heel raar beeld van Trump hebben. Alsof het einde van de wereld nabij is met zijn presidentschap en het een soort van incompetente baviaan is.
Niet zo dramatisch doen mensen.
"Watch out Lyin' Ted or I spill the beans on your wife!"twitter:rickklein twitterde op dinsdag 03-05-2016 om 23:46:38prelim exit polls #INPrimary show slightly more Republicans think Cruz ran a more unfair campaign than Trump did reageer retweet
quote:Polls Favor Clinton But Demographics May Favor Sanders In Indiana
I wish we’d published this a little sooner, but our demographic model suggests that Clinton isn’t all that safe in Indiana despite polls showing her with a lead over Sanders. In fact, the demographic model we published last week, which “called” all five states right in the “Northeast primaries,” would have Sanders winning Indiana by 7 percentage points, since it’s a predominantly white state holding an open primary.
Mijn pick:quote:
Sanders, Cruz en Kasich kunnen inpakken straks.quote:
Hij mag het niet in zn eigen zak stekenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Sanders, Cruz en Kasich kunnen inpakken straks.
Sanders heeft straks heel veel campagne geld over. Had ergens gelezen dat hij dat mag houden, klopt dat?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Mijn pick:
1. Trump for God Emperor
2. Hillary for prison
3. Erdogan for execution
4. Azerbaijnan for Iran
Grgr
Can't Stump the Trumptwitter:mgroppe twitterde op woensdag 04-05-2016 om 00:39:33Cruz campaign spent about $1.2 million on ads in IN. Trump spent about $870,000. Anti-Trump groups spent more than $5.5 million. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |