Huilepuilenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we die fucking tegengoals niet hadden gehad
Dat is voor de toeristen, tenminste iets herkenbaars.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Wel mooi dat er staat Ajax Amsterdam ipv Ajax.
Milan moet er 3 maken vandaagquote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Dus PSV moet met 8 verschil winnen er vanuit gaand dat Ajax met 1 verschil wint?
Anders raak je in de war met Ajax Cape Town.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:28 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is voor de toeristen, tenminste iets herkenbaars.
Ajax wint van de Graafschap.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef Joezi het volgende:
Nog even de scenario's bespreken jongens
[ afbeelding ]
Zolang Utrecht niet met 4 goals 2 goals verschil van AZ wint vind ik alles best.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
GRA - AJA: 2-0quote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
PSV wint met 0-10 en Ajax met 0-1. PSV kampioen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV wint met 0-10 en Ajax met 0-1. PSV kampioen.
3-0 vind ik ook primaquote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang Utrecht niet met 4 goals verschil van AZ wint vind ik alles best.
0-10quote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
PSV wint met 0-10 en Ajax met 0-1. PSV kampioen.
Ik heb vernomen dat Psv niet met 0-31 zal winnen aangezien ze geen hebben in de matchfixing onderzoeken.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:29 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit me hierbij aanquote:Op zondag 1 mei 2016 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zolang Utrecht niet met 4 goals verschil van AZ wint vind ik alles best.
0-10 is dan ook genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat Psv niet met 0-31 zal winnen aangezien ze geen hebben in de matchfixing onderzoeken.
quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
0-10, geen enkele club is zo slecht om ooit met 10-0 te verliezen.
5 tegen 8 en 6 tegen 7quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Isane het volgende:
Even over de playoffs. nr 5 speelt tegen nr 7 en nr 6 tegen nr 8 ?
Onder normale omstandigheden en geen grote score van Ajax is 0-10 genoeg.quote:
Ajax speelt tegen een uitgespeeld De Graafschap. In welk opzicht is een kleine overwinning van Ajax normale omstandigheden SJONGEJONGEquote:Op zondag 1 mei 2016 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden en geen grote score van Ajax is 0-10 genoeg.
Clubs die met 10-0 verliezen zouden verplicht een jaar uit het betaalde voetbal gezet moeten wordenquote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, die gaan als ze een beetje handig zijn gewoon met een compleet b-team spelen.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:34 schreef Smoofie het volgende:
Graafschap gaat zich sparen voor PO, als ze slim zijn
Klopt natuurlijk niet, want AZ krijgt dan doelpunten tegen. Twee doelpunten verschil dus.quote:
Clubs die dat doen kun je beter opdoeken.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
en dit was geen hoge balquote:Op zondag 1 mei 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
Die Lamprou kan er ook echt niks vanWat loopt die vent te kutten de laatste tijd.
Nee, Utrecht moet 3-0 winnen. 2-0 is niet genoeg.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niet, want AZ krijgt dan doelpunten tegen. Twee doelpunten verschil dus.
Watte?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat al die topics gaan backfiren maar dat gaat toch niet gebeurenZo'n hekel aan mensen die het feestje al vieren als het nog lang niet geklaard is
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.quote:
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.
Ik vind dat PSV uit beter is dan thuis en dat PSV PEC heeft weggespeeld in de eerste 30 minuten thuis. Dat PEC terug kwam was door een wat goedkope pingel en wat dom verdedigen, maar normaal gesproken mag dat het probleem niet zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?
Ik twijfel er ook niet echt aan of Psv wel of niet wint hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV uit beter is dan thuis en dat PSV PEC heeft weggespeeld in de eerste 30 minuten thuis. Dat PEC terug kwam was door een wat goedkope pingel en wat dom verdedigen, maar normaal gesproken mag dat het probleem niet zijn.
Desalniettemin wint Ajax ook gewoon.
En tong, paar mensen in het Ajax topic en een hoop mensen buiten FOK! ja.
Het kampioenschap is ook al binnen. Ik ben het al een week aan het vieren.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kampioenschap zou mooi moederdagscadeau zijn.
Ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat ze haar cadeau rond half 5 krijgt.quote:
Net als AZ destijds.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kampioenschap is ook al binnen. Ik ben het al een week aan het vieren.
quote:
Tijdens zijn carrière was ie namelijk wel altijd afgetraindquote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beukering heeft zich mooi rond gegeten na zijn actieve carriere
Ookal zijn ze een dag te laat, dat geintje gaat de KNJB echt niet flikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reglementaire nederlaag als Ajax te laat is zou ik zeggen
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reglementaire nederlaag als Ajax te laat is zou ik zeggen
terecht die kan er geen flikker van en gaat toch wegquote:
Ik las lesbienne qua flikker.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
terecht die kan er geen flikker van en gaat toch weg
En terecht. Wordt genietenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?
Jij bent wel een beetje een Firefoxje hequote:
Lopen Feyenoorders mee.quote:
De watquote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..quote:
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te starenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te staren
Welke hangende pootjes?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.
En ik zal vannacht prima slapen hoor, maar mooi dat je zo begaan met me bent
Helaas wel...quote:Op zondag 8 mei 2016 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik reageer in topics waar ik zelf zin in heb.
Moeten we vriendjes zijn? Neequote:
Jij bent echt een goeie user.quote:
Wow jij bent er nog? Jou heb ik ook al 2 jaar niet gezien ofzoquote:
niemand moet jouquote:Op zondag 8 mei 2016 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moeten we vriendjes zijn? Nee
Worden we dat ook ooit? Nee
Dus fuck off
hey bakkertjequote:Op zondag 8 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow jij bent er nog? Jou heb ik ook al 2 jaar niet gezien ofzo
I really don't give a fuck.quote:
nouja kan ik me voorstellen, dit is toch wel een belangrijk weekendquote:Op zondag 8 mei 2016 14:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey bakkertje
ja ben niet zo actief meer, dit weekend wel wat meer dan normaal
niemand eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja kan ik me voorstellen, dit is toch wel een belangrijk weekend
wie is eigenlijk je favoriet nu Eriksen weg is?
oh jammer, geen liefde voor Cerny? Dat vond ik wel iemand voor jou eigenlijkquote:
nee sorry hij is helemaal vrij voor jouquote:Op zondag 8 mei 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh jammer, geen liefde voor Cerny? Dat vond ik wel iemand voor jou eigenlijk
Afgunst. Hij kent toch mooi de assistenttrainer van Sparta persoonlijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:06 schreef Tyron het volgende:
hoezo pest iedereen altijd firefox
wees eens lief voor elkaar
dat idee heb ik ook, minimaal eigenlijkquote:Op zondag 8 mei 2016 14:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik denk dat Zwolle een puntje pakt vandaag.
Ajax kan kampioen worden dus hij feest ff mee.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wow jij bent er nog? Jou heb ik ook al 2 jaar niet gezien ofzo
0-0 is ook aantrekkelijk. - De Boerquote:Op zondag 8 mei 2016 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Ondertussen probeert Piet de Visser Frank de Boer te overtuigen dat hij attractiever voetbal moet gaan spelen.
4-0 voor Zwollequote:Op zondag 8 mei 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah PSV wint wel maar gaat toch niet uitmaken
nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 14:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajax kan kampioen worden dus hij feest ff mee.
Lol!!quote:Op zondag 8 mei 2016 14:16 schreef Tyron het volgende:
wanneer je de vuilniszak dicht wilt doen maar je komt tot de conclusie dat hij te vol zit
[ afbeelding ]
wat wil je met twente dat zo teringslecht isquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben blij dat het seizoen er vanmiddag op zit.
Kan ik me in jou geval wel voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien wel de laatste wedstrijd van Twente ooit, ik zou er maar van genieten.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mee eensquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moeten we vriendjes zijn? Nee
Worden we dat ook ooit? Nee
Dus fuck off
quote:
Misschien wel twee extra derbys dan toch.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens
Vitesse zal dus wel nog de PO halen
Dan moet NEC winnen in de Kuipquote:Op zondag 8 mei 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wel twee extra derbys dan toch.
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de liefhebbers van aanvallend voetbal. Heel veel verdedigend ingestelde teams dit jaarquote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.
Qua kijkvermaak was het toch een ellendig seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.
Daarom dus.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hoop wat van de Haagse goden mee te krijgen middels het schakelkanaalquote:
Ik ben vandaag twee keer langs het ADO-stadion gereden. Als ADO met 6-0 wint, weet je waardoor het komt.quote:
Tering, wat moet jij een kutdag hebbenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag twee keer langs het ADO-stadion gereden. Als ADO met 6-0 wint, weet je waardoor het komt.
Joey van der Berg neemt wraak op zijn bijna oude club?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag twee keer langs het ADO-stadion gereden. Als ADO met 6-0 wint, weet je waardoor het komt.
3 goals voor elke keer jij er langs komt? Dan worden we volgend seizoen kampioen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit diep.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Typisch is wel gierig zeg. Maar dat wisten we al.
Wat moet jij op de vroege zondagmorgen in Rotterdam?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs in Rotterdam geweest.
De dieptepunten zijn ook weer beleefd.
Geen idee. Heel die link werkt geeneens bij mij.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:30 schreef Typisch het volgende:
http://www.bvls2016.sc
welke is hier het schakelkanaal? als ik op die stream 6 klik kom ik bij psv
Mensen afzetten en ophalen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat moet jij op de vroege zondagmorgen in Rotterdam?
Wie?quote:
Ga je er weer zo'n dag van maken?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, het dieptepunt is nu pas beleefd.
0-1 AZ
aanvallen is altijd makkelijker dan iets verdedigen of zo en Boymans is de beste spits op de Nederlandse velden.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:34 schreef opperkleurder het volgende:
De druk ligt bij AZ aldus Ten Hag. Zou hij dat volhouden?
Jij dacht aan Anton of Astarloa?quote:
Ik zou er zowaar geen moeite mee hebben als NEC wint.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
Weet niet of ik voor NEC of Feyenoord moet zijn.
twitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
Ajax kampioen confirmedquote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Anoonumos het volgende:
twitter:troostjohn twitterde op zondag 08-05-2016 om 14:21:10Graafschap haalt onverwacht punt(en) tegen Ajax door geactiveerde geestelijke FLOW kracht. Deur titel PSV staat open..en kan benut worden. reageer retweet
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Anoonumos het volgende:
Dit kan niet meer fout gaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Anoonumos het volgende:
Hier schrik ik toch wel behoorlijk vanquote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Anoonumos het volgende:
Godverdomme Dit is competitievervalsing.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Anoonumos het volgende:
Daar zijn ze.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
het zou leuk zijn als ze de goals bij SCC en Twente lieten zien
Nee, lul.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie de scores op andere velden voor je willen houden? Ik kijk Ajax en wil straks gaat de samenvattingen zi en zonder dat ik weet wat het wordt.
Alvast bedankt!
dan zit jij in het verkeerde topicquote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie de scores op andere velden voor je willen houden? Ik kijk Ajax en wil straks gaat de samenvattingen zien zonder dat ik weet wat het wordt.
Alvast bedankt!
Scores geen probleem, maar ik wil toch graag melden dat AZ voor staatquote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie de scores op andere velden voor je willen houden? Ik kijk Ajax en wil straks gaat de samenvattingen zien zonder dat ik weet wat het wordt.
Alvast bedankt!
www.foxsports.nlquote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef donald_dick het volgende:
wie heeft er voor mij een werkende livestream
Flikker op.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef donald_dick het volgende:
wie heeft er voor mij een werkende livestream van ajax
Fox sportsquote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef donald_dick het volgende:
Ken je dat verhaal over die usergemeenschap die rekening met GGMM hield?quote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef GGMM het volgende:
Alvast bedankt!
Topicreeks: Live wedstrijden via internet streams #40quote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef donald_dick het volgende:
Ff fox sports checkenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:40 schreef donald_dick het volgende:
Dan zal de 0-1 zo wel vallenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie alleen maar fragmenten dat De Graafschap in de aanval is.
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutspeler. 9 intikkers en een paar puntertjes. Verder 300 kansen om zeep geholpen
Even uit laten razen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie alleen maar fragmenten dat De Graafschap in de aanval is.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:43 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt komen Stijn en ik een week niet op FOK.
De van Weerthater is present.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutspeler. 9 intikkers en een paar puntertjes. Verder 300 kansen om zeep geholpen
Faillissement voor fok zou dat zijnquote:Op zondag 8 mei 2016 14:43 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax geen kampioen wordt komen Stijn en ik een week niet op FOK.
Oh ja.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hadden al een andere weddenschap afgesloten waarin jij keihard voor gaas gaat.
Beproefd recept tegen dit PSV.quote:
en Ajax met 8-0quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat Ajax en PSV beide verliezen
die is eruit geflikkert, en ik kan niet meer inloggenquote:
Ja en Ajax met 10-0 en PSV met 0-2.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dat Ajax en PSV beide verliezen
Ajax heeft nog niet een aanval gehad, zelfs geen hoge bal die aankwamquote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV bakt er helaas ook weinig van.
Dit wordt m niet
Je valt een beetje in herhaling. Einde bericht.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV bakt er helaas ook weinig van.
Dit wordt m niet
En PSV met 20-0quote:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:44 schreef Landgeld het volgende:
Iemand een goede live stream? Fox ligt plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |