terecht die kan er geen flikker van en gaat toch wegquote:
Ik las lesbienne qua flikker.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
terecht die kan er geen flikker van en gaat toch weg
En terecht. Wordt genietenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?
Jij bent wel een beetje een Firefoxje hequote:
Lopen Feyenoorders mee.quote:
De watquote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..quote:
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te starenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te staren
Welke hangende pootjes?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.
En ik zal vannacht prima slapen hoor, maar mooi dat je zo begaan met me bent
Helaas wel...quote:Op zondag 8 mei 2016 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik reageer in topics waar ik zelf zin in heb.
Moeten we vriendjes zijn? Neequote:
Jij bent echt een goeie user.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |