Watte?quote:Op zondag 8 mei 2016 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat al die topics gaan backfiren maar dat gaat toch niet gebeurenZo'n hekel aan mensen die het feestje al vieren als het nog lang niet geklaard is
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.quote:
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.
Ik vind dat PSV uit beter is dan thuis en dat PSV PEC heeft weggespeeld in de eerste 30 minuten thuis. Dat PEC terug kwam was door een wat goedkope pingel en wat dom verdedigen, maar normaal gesproken mag dat het probleem niet zijn.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?
Ik twijfel er ook niet echt aan of Psv wel of niet wint hoorquote:Op zondag 8 mei 2016 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV uit beter is dan thuis en dat PSV PEC heeft weggespeeld in de eerste 30 minuten thuis. Dat PEC terug kwam was door een wat goedkope pingel en wat dom verdedigen, maar normaal gesproken mag dat het probleem niet zijn.
Desalniettemin wint Ajax ook gewoon.
En tong, paar mensen in het Ajax topic en een hoop mensen buiten FOK! ja.
Het kampioenschap is ook al binnen. Ik ben het al een week aan het vieren.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie een hoop mensen die al vinden dat het kampioenschap binnen is.
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2016 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kampioenschap zou mooi moederdagscadeau zijn.
Ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat ze haar cadeau rond half 5 krijgt.quote:
Net als AZ destijds.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kampioenschap is ook al binnen. Ik ben het al een week aan het vieren.
quote:
Tijdens zijn carrière was ie namelijk wel altijd afgetraindquote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Beukering heeft zich mooi rond gegeten na zijn actieve carriere
Ookal zijn ze een dag te laat, dat geintje gaat de KNJB echt niet flikkenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reglementaire nederlaag als Ajax te laat is zou ik zeggen
Wat is er aan de hand?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reglementaire nederlaag als Ajax te laat is zou ik zeggen
terecht die kan er geen flikker van en gaat toch wegquote:
Ik las lesbienne qua flikker.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
terecht die kan er geen flikker van en gaat toch weg
En terecht. Wordt genietenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten VBL dan? Want binnen VBL zie ik enkel Tong80 met een topic, maar ja... Kenneth ziet Psv niet winnen bij Zwolle trouwens. Hoe voel jij je daarbij?
Jij bent wel een beetje een Firefoxje hequote:
Lopen Feyenoorders mee.quote:
De watquote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een Firefoxje he
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..quote:
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te starenquote:Op zondag 8 mei 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
successupporter. Hele jaar hoor je ze niet en nu opeens..
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw geblablabla zie je het hele jaar, en uiteindelijk sta je met lege handen naar je Pisvee shirtje te staren
Welke hangende pootjes?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach jij loopt je het hele jaar op barcelona te trekken en als die dan de cl niet meer kunnen winnen ga je met hangende pootjes terug naar die club waar niemand jou nog serieus neemt omdat die al zeker zijn van het kampioenschap in je ogen.
En ik zal vannacht prima slapen hoor, maar mooi dat je zo begaan met me bent
Helaas wel...quote:Op zondag 8 mei 2016 13:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik reageer in topics waar ik zelf zin in heb.
Moeten we vriendjes zijn? Neequote:
Jij bent echt een goeie user.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |