Lol!!quote:Op zondag 8 mei 2016 14:16 schreef Tyron het volgende:
wanneer je de vuilniszak dicht wilt doen maar je komt tot de conclusie dat hij te vol zit
[ afbeelding ]
wat wil je met twente dat zo teringslecht isquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben blij dat het seizoen er vanmiddag op zit.
Kan ik me in jou geval wel voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien wel de laatste wedstrijd van Twente ooit, ik zou er maar van genieten.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mee eensquote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 14:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moeten we vriendjes zijn? Nee
Worden we dat ook ooit? Nee
Dus fuck off
quote:
Misschien wel twee extra derbys dan toch.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Mee eens
Vitesse zal dus wel nog de PO halen
Dan moet NEC winnen in de Kuipquote:Op zondag 8 mei 2016 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien wel twee extra derbys dan toch.
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de liefhebbers van aanvallend voetbal. Heel veel verdedigend ingestelde teams dit jaarquote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.
Qua kijkvermaak was het toch een ellendig seizoen.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoezo? Voor iedereen was dit een mooi seizoen behalve voor Cambuur en Fc Twente.
Daarom dus.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |