Ah, wel jammer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
ik ga volgende week ook rijden denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten is
Zo, gedaan omdat jij het bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hey hplc kun je die vage films uit op halen en vervangen door gesink plaatje?
lekker kortzichtig dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je naar giro apeldoorn en vuelta arnhem?
Weet niet. Juno is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je favoriete film?
nogal. Stel vuige hedonistenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
kostte mij 0% moeite om geen vlees te eten
maar het is wel irritant hoe anderen ermee omgaan
altijd dezelfde kutgesprekken als ik geen vlees eet
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
ga beide even koekeloeren denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgen
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?
Nooit gezien?quote:
Alsjeblieft, niet dit weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?
Als je daadwerkelijk mensen boven stelt doe je dat omdat je denkt dat de mensen intelligenter is of een hoger zelfbewustzijn heeft.quote:
Goed dat je weet waarom ik dat doe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk mensen boven stelt doe je dat omdat je denkt dat de mensen intelligenter is of een hoger zelfbewustzijn heeft.
Dat hogere bewustzijn geeft ons de mogelijkheid om dingen te evalueren zoals negatieve dingen die wij doen in het leven, dingen die ethisch gezien niet okay zijn (dieren eten).
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen zin in deze discussie verder.
jij leek me altijd zo'n kfc negerquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
Terecht, vegetariërs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
jij kent de struggles als niet-kaaseterquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terecht, vegetariërs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.
Klopt en ik accepteer het zoals het is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij kent de struggles als niet-kaaseter
hahahahahaha jatokkkk!quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terecht, vegetariërs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.
Speelt Steven Seagal daarin mee? Zo niet, dan is het een waardeloze film.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren Hail Caesar! gezien, buitengewoon leuke film.
Ligt er aan of ze vis eten. Als je wel vis eet, vind ik het heel hypocriet en moet je gewoon je bek houden over vegetarisch zijn en lekker op je broccoli knabbelen zonder een opmerking te maken over het vlees dat op mijn bord ligt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
School shootings are staged by the federal government to take away our guns.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speelt Steven Seagal daarin mee? Zo niet, dan is het een waardeloze film.
Een beetje dualiteit maakt het leven ook interessant natuurlijk. Zo is het ook wel weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Ik heb overigens weleens een kip geslacht. Is wel zielig, maar ook gewoon lekker. Als ik kalfjes zie, zijn ze wel lief en schattig maar heb er geen moeite mee als ze dezelfde avond op mijn bord liggen. Pro abortus ook, al zou ik dat zelf niet doen.
Als je dat vervelend vind, waarom moet je dan zonodig je mening nog weer te berde brengen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Ik heb overigens weleens een kip geslacht. Is wel zielig, maar ook gewoon lekker. Als ik kalfjes zie, zijn ze wel lief en schattig maar heb er geen moeite mee als ze dezelfde avond op mijn bord liggen. Pro abortus ook, al zou ik dat zelf niet doen.
Die rare sheriff uit Texas heeft geloof ik toen Steven Seagal ingehuurd om op scholen leraren te trainen voor wat te doen bij een aanslag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
School shootings are staged by the federal government to take away our guns.
Ik zeg niet dat ik het vervelend vind, het viel me alleen op hoe vaak je obstinaat ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je dat vervelend vind, waarom moet je dan zonodig je mening nog weer te berde brengen?
Je mag altijd komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik wacht tot je mij keer uitnodigt om te komen kijken
no one caresquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Dat vind ik nog wel een goed idee. Maar de man is wel een beetje van het padje hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die rare sheriff uit Texas heeft geloof ik toen Steven Seagal ingehuurd om op scholen leraren te trainen voor wat te doen bij een aanslag.
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het vervelend vind, het viel me alleen op hoe vaak je obstinaat ben.
Eufemistisch uitgedrukt ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een goed idee. Maar de man is wel een beetje van het padje hoor.
wanner is het moederdag?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
EN HEB EINDELIJK MOEDERDAGCADEAU GEVONDEN. nou was fijn jullie gesproken te hebben ik ga lekker bruin worden toedels
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.quote:
Titel zegt me zo niks, wat voor een film is het?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren Hail Caesar! gezien, buitengewoon leuke film.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Titel zegt me zo niks, wat voor een film is het?
Toen leefde Caesar helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Comedy over Hollywood in de jaren 50.
Zo nu en dan plemp ik even wat neer hier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.
Oh ja, tuurlijk. Hoe gaat het met dat wezentje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo nu en dan plemp ik even wat neer hier.
Kleine slaapt wat meer dus ik verveel me wat vaker.
Ligt eraan welke Caesar je bedoelt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen leefde Caesar helemaal niet.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik heb die film niet gezien. Kraam maar gewoon wat onzin uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Caesar je bedoelt.
Zoals gewoonlijk dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik heb die film niet gezien. Kraam maar gewoon wat onzin uit.
Helemaal niet. Jij bent hier de afwezige de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Hoe gaat het met dat wezentje?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.
Daar valt niets tegenin te brengen.quote:
Ik hoop er binnenkort weer wat meer te zijn, maar je vervalt soms van het een in het ander.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij bent hier de afwezige de laatste tijd.
Deze reactie sla ik op en precies dezelfde vraag stel ik over een jaar of 10, 15 nog eens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.
Dan zal jij een extra goede vader moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat zij een goeie moeder kan zijn?
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat zij een goeie moeder kan zijn?
Ik ben fantastisch met kinderen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zal jij een extra goede vader moeten zijn.
Als hij 15 is heb ik waarschijnlijk geen idee wat hij uitspookt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze reactie sla ik op en precies dezelfde vraag stel ik over een jaar of 10, 15 nog eens.
En zal je waarschijnlijk - hoewel je dat nu al nagenoeg niet doet - nóg minder slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als hij 15 is heb ik waarschijnlijk geen idee wat hij uitspookt.
Hij maakt nachten van bijna 12 uur langquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zal je waarschijnlijk - hoewel je dat nu al nagenoeg niet doet - nóg minder slapen.
Aha, dan ben jij dus een van die gezegende ouders met kleine kinderen die daadwerkelijk slapen als volwassen ook slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij maakt nachten van bijna 12 uur langik slaap nu nog prima.
Grijs haar en hoornen bril.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toen al volwassen
Was wel lekker tof en makkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Waarom zou je zo'n klein losertje willen zijn?
Ik vind je inderdaad af en toe wel wat op W.F. Hermans lijken ja.quote:
waarom dieren pijn doen ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nope ik ben vegetariër maar ik vermijd over het algemeen alle dierlijke producten.
Yes sir.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dan ben jij dus een van die gezegende ouders met kleine kinderen die daadwerkelijk slapen als volwassen ook slapen.
Maar dat niet slapen komt nog wel hoor.
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.quote:
Drink er nog één, of vijf. Dat helpt vast.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
Haha, omdat myrr met gemak van je wint.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Kurovski het volgende:
Erdogan op z'n muil slaan in een bar lijkt me wel wat.
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.
Van wie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaydar van homo's klopt wel vaker niet, best raar
Hey Proquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan nu ook, als je niet zo cared.
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
je bent volgens mij godverdomme al verder dan ik, heb al een week niet gespeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent volgens mij godverdomme al verder dan ik, heb al een week niet gespeeld
dit kan natuurlijk niet, straks maar even verdergaan. zit nog vast in die kut catacombs met die kutskeletten
met die rollende skeletballen en alles, was daar laatst 2x doodgegaan toen ik 150000 souls had dus toen was ik beetje boos en heb ik het spel boos uitgezetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?
Jij en Dark Soulsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.
voel me gelijk kut omdat een bejaarde blijkbaar een betere gamer is dan ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij en Dark Souls![]()
ff mijn bril poetsen en nog een keer lezen
Die bal moet je uit laten rollen en gaat ie aan je voorbij - komt wel weer terug dus je moet snel zijn - maar er zit een zijkantje in de pad, daar moet je dan gaan staan en rolt ie een tweede en derde keer voorbij.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met die rollende skeletballen en alles, was daar laatst 2x doodgegaan toen ik 150000 souls had dus toen was ik beetje boos en heb ik het spel boos uitgezet
het probleem is dat ik echt elke vierkante meter afga om items te zoeken, vaak ga ik dood op plekken waar ik niet eens hoef te zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die bal moet je uit laten rollen en gaat ie aan je voorbij - komt wel weer terug dus je moet snel zijn - maar er zit een zijkantje in de pad, daar moet je dan gaan staan en rolt ie een tweede en derde keer voorbij.
Maar goed, er wachten dadelijk 2 Lords of Cinder op je, dus het wordt nog veel lastiger. Maar als ik het kan, kan jij het zeker.
dan blijf je lekker thuis op de zaterdagquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:23 schreef Oberkullie het volgende:
Was trouwens wel een hel op zaterdag om alle kinderwagens en passief agressieve verkopers te ontwijken. Rij bij de betaalautomaat. Rij bij de kassa. Rij voor 1 parkeerplaats. Ik kreeg het er helemaal warm van en zag visioenen van mezelf op zaterdag met een kinderwagen in de stad
Soms liggen dingen daar ook om juist te doen. Ik geloof dat daar slechts een soul en ook nog mimic ligt. En een bal en een mimic, dan ga je dood. Later vind je geloof ik een korte weg daar naar toe zodat je die soul kunt pakken zonder last te hebben van die bal.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het probleem is dat ik echt elke vierkante meter afga om items te zoeken, vaak ga ik dood op plekken waar ik niet eens hoef te zijn
Ja doe ik normaal ook maar had last minute een cadeautje nodigquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan blijf je lekker thuis op de zaterdag
jezus Frank geen wonder dat je al zo ver bent, je hebt alle levels in je brein gegraveerdquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Soms liggen dingen daar ook om juist te doen. Ik geloof dat daar slechts een soul en ook nog mimic ligt. En een bal en een mimic, dan ga je dood. Later vind je geloof ik een korte weg daar naar toe zodat je die soul kunt pakken zonder last te hebben van die bal.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:27 schreef Oberkullie het volgende:
En al die vrouwen die hun man meenemen om te winkelen.laat die kerel thuis hij staat alleen maar in de weg
Nou ja goed, dat is ook het leuke (en frustrerende) van het spel, je gaat honderd keer dood - als ik mijn souls niet terug kan pakken word ik wel boos - en je moet telkens wat verzinnen. Als je een uur zit te ploeteren om verder te komen en het lukt eindelijk, dan onthoudt je het.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jezus Frank geen wonder dat je al zo ver bent, je hebt alle levels in je brein gegraveerd
ben je al een keer geinvade? komt er opeens een echte speler je wereld in om je te doden, alsof het al niet moeilijk genoeg isquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, dat is ook het leuke (en frustrerende) van het spel, je gaat honderd keer dood - als ik mijn souls niet terug kan pakken word ik wel boos - en je moet telkens wat verzinnen. Als je een uur zit te ploeteren om verder te komen en het lukt eindelijk, dan onthoudt je het.
Zonder te spoileren, als je dadelijk verder bent zou ik beginnen met Yhorm.
Frank is gewoon beter in gamen dan Hermannquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Catacombs of Carthus, met die figuren die lampen vasthouden en je leven wegzuigen?
ik was toen ik 6 jaar was beter in gamen dan nu, misschien word je ook beter als je bejaard bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Frank is gewoon beter in gamen dan Hermann
Ja dat doen ze zodat je van het echte leven kan genieten maar dat is een beetje aan jou voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was toen ik 6 jaar was beter in gamen dan nu, misschien word je ook beter als je bejaard bent
succesquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ga een topic openen en gebruik dit plaatje
de vrouw snapt hetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:27 schreef Oberkullie het volgende:
En al die vrouwen die hun man meenemen om te winkelen.laat die kerel thuis hij staat alleen maar in de weg
gamen is het echte levenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zodat je van het echte leven kan genieten maar dat is een beetje aan jou voorbij gegaan.
badassquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik stond achter twee bejaarden bij de kassa in de supermarkt. Gewoon aan de kant geschoven en af gaan rekenen.
gisteren toen ik van de bios afkwam stonder er 4 bejaarden bij een stoplicht. toen het groen werd besloten ze elkaar 3 kussen op de wang te geven en doei te zeggen en toen fietsten er 2 wegquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik stond achter twee bejaarden bij de kassa in de supermarkt. Gewoon aan de kant geschoven en af gaan rekenen.
Wel een kus meegepikt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren toen ik van de bios afkwam stonder er 4 bejaarden bij een stoplicht. toen het groen werd besloten ze elkaar 3 kussen op de wang te geven en doei te zeggen en toen fietsten er 2 weg
uiteraard ging het stoplicht toen weer op rood
niks gezegd
;squote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Catkiller het volgende:
Tongworstelen met oma's is helemaal hip nu.
je maakt nog eens wat mee zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
stond laatst achter vier bejaarden in een ziekenhuis in Afghanistan
uur gebombardeerd en geen oorlogsmisdaden gepleegd
Zolang er geen dingen je kont in gaan zal je altijd maagd blijven, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee joh ik ben maagd waarom zou ik zoiets vies doen
Ja, al drie keer. Twee keer een ridder en een keer een vrouwelijke sorcerer. Krijg je wel altijd aardige spullen van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je al een keer geinvade? komt er opeens een echte speler je wereld in om je te doden, alsof het al niet moeilijk genoeg is
Ik wilde dit niet toegeven maar dat klopt, daarom doe ik zo vriendelijk tegen haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom zitten we allemaal achter Ober aan.
oh dan ben ik sinds mijn ooms bezoek in 2002 geen maagd meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang er geen dingen je kont in gaan zal je altijd maagd blijven, dat weet je toch?
Wat een belediging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom zitten we allemaal achter Ober aan.
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodtquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, al drie keer. Twee keer een ridder en een keer een vrouwelijke sorcerer. Krijg je wel altijd aardige spullen van.
hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan ben ik sinds mijn ooms bezoek in 2002 geen maagd meer
Kan je dat niet uitzetten dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodt
zijn gewoon eikels
Raar gevoel voor humor heb jij wel.quote:
Moest ook lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij wel.
Dat dacht ik al ja. Ik dacht eerst dat het spelers waren, maar ik ging een keer vlak ervoor doet en toen pakte ik iets en toen kwam 'ie weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodt
zijn gewoon eikels
als je offline speelt maar dan zie je ook geen berichten op de grond van andere spelers of zie je hoe ze zijn doodgegaanquote:
klopt, dirkjan schijn ik ook als enige op aarde superleuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij wel.
je bent gewoon een vuile valsspeler met je magiequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Ik dacht eerst dat het spelers waren, maar ik ging een keer vlak ervoor doet en toen pakte ik iets en toen kwam 'ie weer.
In dat moeras - vlak voor Fallon's keep heet dat geloof ik - dat je dingen in de brand moet steken komt er ook een met een lans. Geen partij voor Frank met zijn soul shards natuurlijk.
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je offline speelt maar dan zie je ook geen berichten op de grond van andere spelers of zie je hoe ze zijn doodgegaan
en andere mensen zijn doodgaan is altijd leuk
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent gewoon een vuile valsspeler met je magie
jij hebt een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.
YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt een vriendinnetje?
gewoon paar dozijn goedkope shirtjes kopen om op te hangenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.
ik ga gewoon iedereen met mijn zwaard te lijf, dat is hoe een echte Mann het doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,
Stenen muur, ik heb niet de massa om daar doorheen te komen zoals anderen die hier postten dat wel hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon paar dozijn goedkope shirtjes kopen om op te hangen
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :squote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?
En SE dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :s
Je kan gewoon eerlijk zijn hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gewoon iedereen met mijn zwaard te lijf, dat is hoe een echte Mann het doet
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!!
ik dodge roll al je gaye soul shardsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :s
Ok Opso en ik zijn officieel nu blij?!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan gewoon eerlijk zijn hoor
hoe kan je nou het leven uit een fok!er zuigen, hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.
you wish. nee, hoe heet je vriend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Opso en ik zijn officieel nu blij?!
Ramonquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
you wish. nee, hoe heet je vriend?
helemaal niet, dat is allemaal actquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.
ok ja jeetje ja zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja weet het allemaal toch niet meer zeg ik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |