Ah, wel jammer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
ik ga volgende week ook rijden denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten is
Zo, gedaan omdat jij het bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hey hplc kun je die vage films uit op halen en vervangen door gesink plaatje?
lekker kortzichtig dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je naar giro apeldoorn en vuelta arnhem?
Weet niet. Juno is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je favoriete film?
nogal. Stel vuige hedonistenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
kostte mij 0% moeite om geen vlees te eten
maar het is wel irritant hoe anderen ermee omgaan
altijd dezelfde kutgesprekken als ik geen vlees eet
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
ga beide even koekeloeren denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgen
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?
Nooit gezien?quote:
Alsjeblieft, niet dit weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?
Als je daadwerkelijk mensen boven stelt doe je dat omdat je denkt dat de mensen intelligenter is of een hoger zelfbewustzijn heeft.quote:
Goed dat je weet waarom ik dat doe.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk mensen boven stelt doe je dat omdat je denkt dat de mensen intelligenter is of een hoger zelfbewustzijn heeft.
Dat hogere bewustzijn geeft ons de mogelijkheid om dingen te evalueren zoals negatieve dingen die wij doen in het leven, dingen die ethisch gezien niet okay zijn (dieren eten).
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen zin in deze discussie verder.
jij leek me altijd zo'n kfc negerquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
Terecht, vegetariėrs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
jij kent de struggles als niet-kaaseterquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terecht, vegetariėrs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.
Klopt en ik accepteer het zoals het is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij kent de struggles als niet-kaaseter
hahahahahaha jatokkkk!quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Terecht, vegetariėrs moeten zich gewoon altijd doodergeren als ze in een sociale omgeving zijn.
Speelt Steven Seagal daarin mee? Zo niet, dan is het een waardeloze film.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren Hail Caesar! gezien, buitengewoon leuke film.
Ligt er aan of ze vis eten. Als je wel vis eet, vind ik het heel hypocriet en moet je gewoon je bek houden over vegetarisch zijn en lekker op je broccoli knabbelen zonder een opmerking te maken over het vlees dat op mijn bord ligt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
School shootings are staged by the federal government to take away our guns.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Speelt Steven Seagal daarin mee? Zo niet, dan is het een waardeloze film.
Een beetje dualiteit maakt het leven ook interessant natuurlijk. Zo is het ook wel weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Ik heb overigens weleens een kip geslacht. Is wel zielig, maar ook gewoon lekker. Als ik kalfjes zie, zijn ze wel lief en schattig maar heb er geen moeite mee als ze dezelfde avond op mijn bord liggen. Pro abortus ook, al zou ik dat zelf niet doen.
Als je dat vervelend vind, waarom moet je dan zonodig je mening nog weer te berde brengen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Ik heb overigens weleens een kip geslacht. Is wel zielig, maar ook gewoon lekker. Als ik kalfjes zie, zijn ze wel lief en schattig maar heb er geen moeite mee als ze dezelfde avond op mijn bord liggen. Pro abortus ook, al zou ik dat zelf niet doen.
Die rare sheriff uit Texas heeft geloof ik toen Steven Seagal ingehuurd om op scholen leraren te trainen voor wat te doen bij een aanslag.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
School shootings are staged by the federal government to take away our guns.
Ik zeg niet dat ik het vervelend vind, het viel me alleen op hoe vaak je obstinaat ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je dat vervelend vind, waarom moet je dan zonodig je mening nog weer te berde brengen?
Je mag altijd komen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik wacht tot je mij keer uitnodigt om te komen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |