Zullen we samen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wel heel veel, zou eel weer kasteel willen bouwen
Freshead is vegan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproduct_! Zodra je maar iets anders met die melk doet is het ineens niet raar meer?
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproduct_! Zodra je maar iets anders met die melk doet is het ineens niet raar meer?
lol snapje...quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?
wat vind je van paardrijden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nope ik ben vegetariėr maar ik vermijd over het algemeen alle dierlijke producten.
Hij noemt alleen melk. Dacht is weer zo'n neppe die popiejopie gaat doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?
Zwart.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
okee, wit of zwart kasteel?
gayquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van paardrijden?
Moet wel zeggen, ik vind het altijd knap. Ik heb zelf ook weleens geprobeerd geen vlees meer te eten, maar bij het zien van een stuk vlees, het water loopt mij in mijn bek. Ik hield het echt niet vol.quote:
jij denkt zoveelquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij noemt alleen melk. Dacht is weer zo'n neppe die popiejopie gaat doen.
Dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van paardrijden?
Ben je srs gestopt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dierenmishandeling.ben gestopt sinds ik het licht heb gezien.
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten isquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, ik vind het altijd knap. Ik heb zelf ook weleens geprobeerd geen vlees meer te eten, maar bij het zien van een stuk vlees, het water loopt mij in mijn bek. Ik hield het echt niet vol.
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dierenmishandeling.ben gestopt sinds ik het licht heb gezien.
^^^^^^^^quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |