Oké amaquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke keer als ik drink beland ik in het ziekenhuis dus drink nog maar sporadisch
Ah, en waren de muren van de kinderkamer behangen in groen en geel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe in OUD.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze heeft dat met drugs meende ik dus lijkt niet te vergelijken
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, en waren de muren van de kinderkamer behangen in groen en geel?
Mijn lijstje:quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef Milan. het volgende:
[..]
Door te lezen wat er nou eigenlijk staat.
Jij zou niet met je kinderen van oude kranten papieren bootjes vouwen om mee te varen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.
Mensen die melk drinken zijn sowieso weirdo's.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Niet elk kind krijgt lego.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.
zou dat lekker zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Mensen die melk drinken zijn sowieso weirdo's.
Een koe komt toch ook niet aan je moeders tieten zuigen.
Wat denkt die hzaw wel niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nogal kneuzig dit vind je niet?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproductquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Zullen we samen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wel heel veel, zou eel weer kasteel willen bouwen
Freshead is vegan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproduct_! Zodra je maar iets anders met die melk doet is het ineens niet raar meer?
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproduct_! Zodra je maar iets anders met die melk doet is het ineens niet raar meer?
lol snapje...quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?
wat vind je van paardrijden?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nope ik ben vegetariër maar ik vermijd over het algemeen alle dierlijke producten.
Hij noemt alleen melk. Dacht is weer zo'n neppe die popiejopie gaat doen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom leg je ons steeds woorden in de mond en maak je op basis daarvan vergaande conclusies?
Zwart.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
okee, wit of zwart kasteel?
gayquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van paardrijden?
Moet wel zeggen, ik vind het altijd knap. Ik heb zelf ook weleens geprobeerd geen vlees meer te eten, maar bij het zien van een stuk vlees, het water loopt mij in mijn bek. Ik hield het echt niet vol.quote:
jij denkt zoveelquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij noemt alleen melk. Dacht is weer zo'n neppe die popiejopie gaat doen.
Dierenmishandeling.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat vind je van paardrijden?
Ben je srs gestopt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dierenmishandeling.ben gestopt sinds ik het licht heb gezien.
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten isquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet wel zeggen, ik vind het altijd knap. Ik heb zelf ook weleens geprobeerd geen vlees meer te eten, maar bij het zien van een stuk vlees, het water loopt mij in mijn bek. Ik hield het echt niet vol.
gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dierenmishandeling.ben gestopt sinds ik het licht heb gezien.
^^^^^^^^quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |