Oké amaquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
elke keer als ik drink beland ik in het ziekenhuis dus drink nog maar sporadisch
Ah, en waren de muren van de kinderkamer behangen in groen en geel?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe in OUD.
Dan heb je niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze heeft dat met drugs meende ik dus lijkt niet te vergelijken
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, en waren de muren van de kinderkamer behangen in groen en geel?
Mijn lijstje:quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef Milan. het volgende:
[..]
Door te lezen wat er nou eigenlijk staat.
Jij zou niet met je kinderen van oude kranten papieren bootjes vouwen om mee te varen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.
Mensen die melk drinken zijn sowieso weirdo's.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Niet elk kind krijgt lego.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zonder Lego® in huis mag je überhaubt niet meepraten.
zou dat lekker zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Mensen die melk drinken zijn sowieso weirdo's.
Een koe komt toch ook niet aan je moeders tieten zuigen.
Wat denkt die hzaw wel niet?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nogal kneuzig dit vind je niet?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Want melk is het enige zuivelproductquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:31 schreef FreshHead het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |