Melk met licor 43 is ook een aanrader.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dekt de lading niet helemaal, verzacht wel op het moment dat de kater even teveel wordt ja.
sowquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ik je wil neuken zeker
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef Milan. het volgende:
[..]
Melk met licor 43 is ook een aanrader.
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsjequote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En kaas, boter, brood en koekjes enz.?
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.
het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Smaakte ook?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:11 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.quote:
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
nope, niks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
Ik ben geen fan van Licor 43. Zal het dus niet snel proberen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.
Zou zo maken, dat wel.
ja idd beter gewoon hele dag door kanker etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Met een Lassie neem ik er toch een pilletje bij. Er gaat niets boven Nederlandse of Deense zuivel. Bayerisch is ook goed.quote:
Maar wij zijn ook de enige die carenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk wel gek, de mens is de enige diersoort die als volwassene melk drinkt...... van en andere diersoort
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd beter gewoon hele dag door kanker eten
Waar ben je wel fan van dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Licor 43. Zal het dus niet snel proberen.
Het boeit mij allemaal geen ene kut. Ik vreet en drink wat ik lekker vind en waar ik tegen kan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Is ook wel nodig daar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit mij allemaal geen ene kut. Ik vreet en drink wat ik lekker vind en waar ik tegen kan.
Ik kom heel af en toe in OUDquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.
Ik ben fan van bier, bacardi en verder ben ik niet echt van de alcohol. Vroeger wel een hoop zooi gezopen natuurlijk maar tegenwoordig alleen dat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een drankje was, maar eens kijken in Gall&Gall binnenkort.
Nee mijn brein wordt nog niet overgenomen door dat soort instincten. Wil eigenlijk ook geen kinderen, maar ken ook de kracht van hormonen, dus weet niet of het lukt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.
Verrassendquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe in OUD.
gluten en gerstquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom geen brood dan? In veel brood zit niet eens melk of andere dierlijke producten.
Oké.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben fan van bier, bacardi en verder ben ik niet echt van de alcohol. Vroeger wel een hoop zooi gezopen natuurlijk maar tegenwoordig alleen dat.
Verrassendquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd komt voor jou ook nog wel.
elke keer als ik drink beland ik in het ziekenhuis dus drink nog maar sporadischquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ook alleen maar glutenvrij bier :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |