Melk met licor 43 is ook een aanrader.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dekt de lading niet helemaal, verzacht wel op het moment dat de kater even teveel wordt ja.
sowquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ik je wil neuken zeker
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef Milan. het volgende:
[..]
Melk met licor 43 is ook een aanrader.
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsjequote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En kaas, boter, brood en koekjes enz.?
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.
het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Smaakte ook?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:11 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.quote:
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
nope, niks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
Ik ben geen fan van Licor 43. Zal het dus niet snel proberen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.
Zou zo maken, dat wel.
ja idd beter gewoon hele dag door kanker etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Met een Lassie neem ik er toch een pilletje bij. Er gaat niets boven Nederlandse of Deense zuivel. Bayerisch is ook goed.quote:
Maar wij zijn ook de enige die carenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk wel gek, de mens is de enige diersoort die als volwassene melk drinkt...... van en andere diersoort
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd beter gewoon hele dag door kanker eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |