Ah, wel jammer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
ik ga volgende week ook rijden denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een paar maanden nu. Maar zal vast wel ooit nog een buitenritjewandeling maken.
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat zwak zeg. Sowieso is 9/10 vlees sowieso afvaltroep dat enkel met een kilo kruiden te eten is
Zo, gedaan omdat jij het bentquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hey hplc kun je die vage films uit op halen en vervangen door gesink plaatje?
lekker kortzichtig dan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je naar giro apeldoorn en vuelta arnhem?
Weet niet. Juno is wel leuk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is je favoriete film?
nogal. Stel vuige hedonistenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef FreshHead het volgende:
kostte mij 0% moeite om geen vlees te eten
maar het is wel irritant hoe anderen ermee omgaan
altijd dezelfde kutgesprekken als ik geen vlees eet
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het is zwak. En het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je niet ziet dat het een dier is. Was toen weleens in Frankrijk en toen rivierkreeftjes gevangen om te roosteren. En dan zie je zo'n diertje in je net zitten, je pakt het op en dat beestje kijkt je aan en dan zet je het maar weer terug in het water. Want iets afmaken, of het nu een kreeft is of een varken, dat is nagenoeg onmogelijk.
Maar in de winkel koop je het natuurlijk kant en klaar en 'wat niet weet, wat niet deert'. Denk dat als je het zelf zou moeten doen er een heel stuk minder mensen vlees eten.
ga beide even koekeloeren denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerste niet denk ik. Vuelta zou wel leuk zijn dan zodat ik toch een start heb gezien. Ga uiteraard sowieso volgen
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met het doden van dieren of het eten van vlees. Sowieso dood iedereen (per ongeluk) een behoorlijk aantal insecten in het leven.
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom ben je wel tegen abortus dan? Omdat je mensen boven dieren stelt?
Nooit gezien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |