no one caresquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:59 schreef Myrr het volgende:
Oh God... Gaat 'ie weer.
Ik heb overigens weleens een kip geslacht. Is wel zielig, maar ook gewoon lekker. Als ik kalfjes zie, zijn ze wel lief en schattig maar heb er geen moeite mee als ze dezelfde avond op mijn bord liggen. Pro abortus ook, al zou ik dat zelf niet doen.
Dat vind ik nog wel een goed idee. Maar de man is wel een beetje van het padje hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die rare sheriff uit Texas heeft geloof ik toen Steven Seagal ingehuurd om op scholen leraren te trainen voor wat te doen bij een aanslag.
Lees eens terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het vervelend vind, het viel me alleen op hoe vaak je obstinaat ben.
Eufemistisch uitgedrukt ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een goed idee. Maar de man is wel een beetje van het padje hoor.
wanner is het moederdag?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
EN HEB EINDELIJK MOEDERDAGCADEAU GEVONDEN. nou was fijn jullie gesproken te hebben ik ga lekker bruin worden toedels
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.quote:
Titel zegt me zo niks, wat voor een film is het?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren Hail Caesar! gezien, buitengewoon leuke film.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Titel zegt me zo niks, wat voor een film is het?
Toen leefde Caesar helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Comedy over Hollywood in de jaren 50.
Zo nu en dan plemp ik even wat neer hier.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.
Oh ja, tuurlijk. Hoe gaat het met dat wezentje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo nu en dan plemp ik even wat neer hier.
Kleine slaapt wat meer dus ik verveel me wat vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |