quote:2006 Blade: The Series
2013 Agents of S.H.I.E.L.D.
2015 Agent Carter
2015 Daredevil
2015 A.K.A. Jessica Jones
TBA Luke Cage
TBA Iron Fist
TBA Defenders
TBA The Punisher
maar 1850 was ook wel echt hypequote:Op zaterdag 30 april 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
Beetje lafjes de president van Turkije beledigen op het internet terwijl het enige wat die man fout heeft gedaan is alle vrijheden inperken, een te duur paleis neerzetten en Turkije terugsturen naar 1850
En al die Filipijnen dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:02 schreef Kurovski het volgende:
Zelden Moslims op zee meegemaakt. De zee zit vol met goddelozen. Nogal.
Katholicisme vind ik halfgaar. Flippen zijn dan ook geen officieren , maar voetvegen.quote:
omdat ik jong ben en yolo enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:15 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nee ik kreeg een baan aangeboden terwijl ik in bed zat met de vraag wrm ik niet sober ben.
Dat niet altijd zijnquote:
Dat niet kunnen camouflerenquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:15 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nee ik kreeg een baan aangeboden terwijl ik in bed zat met de vraag wrm ik niet sober ben.
Vroeger was alles beter tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:01 schreef HPLC het volgende:
Beetje lafjes de president van Turkije beledigen op het internet terwijl het enige wat die man fout heeft gedaan is alle vrijheden inperken, een te duur paleis neerzetten en Turkije terugsturen naar 1850
quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:17 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat niet altijd zijn
[..]
Dat niet kunnen camoufleren
Aan de telefoon nota bene, als ze je niet eens kunnen ruiken.
Ik vroeg het aan mijzelf lol dat gesprek ging goedquote:
niet echt, beetje niks doen enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Madquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een teringjosti die haags, wtf doen die lui hier, zeker vrienden van etsu en opso en dat kliekje net zo irritant
Mooiste taal dat er bestaatquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het klinkt altijd wel leuk, dat Haags.
Gewoon om te trollen. Je weet tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom een TT over jezelf? Dat is echt kansloos.
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso apart hoe dat kliekjebop dezelfde manier "praat"
Eng eng engquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?
En vriendelijk. Tijd geleden moest ik ergens in Den Haag zijn, compleet de weg kwijt, en zo'n figuur dat de hond aan het uit laten was - en écht plat Haags sprak - die liep helemaal mee waar ik wezen moest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste taal dat er bestaat
Jij bent eng :squote:
owkee maar gewoon ons?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?
Ja, niemand anders.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vriendelijk. Tijd geleden moest ik ergens in Den Haag zijn, compleet de weg kwijt, en zo'n figuur dat de hond aan het uit laten was - en écht plat Haags sprak - die liep helemaal mee waar ik wezen moest.
Is maar de tiende deze weekquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom een TT over jezelf? Dat is echt kansloos.
Altijd vriendquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haagsop jou kan je tenminste bouwen
is dat raar bij een begroeting?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef HPLC het volgende:
Ah, Le_Prof is zo'n figuur die binnen 5 tellen een antwoord verwacht
maar ik was weg, hoe zie ik dan jouw begroeting ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat raar bij een begroeting?
oh oke excuses, fijn dat je er bent.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik was weg, hoe zie ik dan jouw begroeting ;s
Ik lette ff niet opquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat raar bij een begroeting?
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef HPLC het volgende:
Ah, Le_Prof is zo'n figuur die binnen 5 tellen een antwoord verwacht
Ghehe schei uit he hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is al goed, ik weet wat ik aan jou heb, maar noem me geen braddie meer, oke?
Ghehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lentequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is gewoon warm buiten in vergelijking met afgelopen week
hey boks, ik voel jequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net hard gelopen, was te warm gekleedkutzooi
Gast, wat praat je me na ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lente
Volgend weekend heb ik er werkelijk geen moer aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lente
Ik ga zo wandelen.quote:
Nee.quote:
Nee.quote:
Prima hier. Beterschap!quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
net weekend en ik word ziekhele weekend niks doen dus
Met jou?
Niks nieuws dus. Lekker Leicester kampioen zien worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met jou?
Melk drinken, dan moet je kotsen, en dan kan je er weer tegenaan ^^_quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met jou?
Pls.. lukt met mijn handen ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kon je mooi oude mannetjes zoals frank en wch van je afslaan
Dat wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks nieuws dus. Lekker Leicester kampioen zien worden.
ik drink al veel melkquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Melk drinken, dan moet je kotsen, en dan kan je er weer tegenaan ^^_
Als fok dan nog bestaat....quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze 13-14 is en ook een fok account heeft
O, melk is smerig man. Vandaar dat je ziek bent.quote:
Nee joh na een workoutquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Melk drinken in de zomer is het lekkerst
Gatverdammequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal meer door het weer hier komen. Fucking sneeuwbuien man manquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, melk is smerig man. Vandaar dat je ziek bent.
wauwquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, melk is smerig man. Vandaar dat je ziek bent.
Eentje per dag met de lunch.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal meer door het weer hier komen. Fucking sneeuwbuien man man
Melk.quote:
ff roeren.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En ontbijt. En 's avonds met nesquik erdoorheen
Nee, ook niet. Geen melk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent meer van de karnemelk, of niet?
Ja, klopt.quote:
Drink ik eigenlijk nooit.quote:
nee er stond "madelieff" twee ffen welquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij jezelf verwart met willoow.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer van die edit, zag er wel geinig uit
Ja vroeger werd melk nou eenmaal rood of groen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
pics, link of quoteje want dit lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee er stond "madelieff" twee ffen wel
Wilde wat zeggen, maar toch maar niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was toch wel erg benieuwd. Kun je het alsnog doen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wilde wat zeggen, maar toch maar niet.
Okquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was toch wel erg benieuwd. Kun je het alsnog doen?
ja ik zit mobiel :quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pics, link of quoteje want dit lijkt me heel sterk
"madelieff vind ik ook vervelend" staat erquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik zit mobiel :
KLB / [KLB LOBI SC] SIMS O+
00:23 uur
grt grt
Dit klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef Kurovski het volgende:
Melk is een lange tijd gesubsidieerd geweest in de industrie, voor arbeidpersoneel. Omdat het giftige stoffen zou wegnemen of absorberen wat je dan weer uitpiest.
Zelfs dat is van de arbeiders afgenomen.
Hangt er vanaf welke. Die uit de fabriek wel idd. Zitten ook bepaalde zuren in die de kans op een lactose intolerante reactie verhogen.quote:
ja jeezus ik snap toch wat je daarmee bedoeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"madelieff vind ik ook vervelend" staat er
ik neem geen enkele vorm van melk nee, ja rijstemelk maar anders nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke. Die uit de fabriek wel idd. Zitten ook bepaalde zuren in die de kans op een lactose intolerante reactie verhogen.
Maar dierlijke eiwitten die hun herkomst vinden in melk consumeer jij dus niet?
dat ik je wil neuken zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus ik snap toch wat je daarmee bedoeld
En kaas, boter, brood en koekjes enz.?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik neem geen enkele vorm van melk nee, ja rijstemelk maar anders niet
Dekt de lading niet helemaal, verzacht wel op het moment dat de kater even teveel wordt ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef Milan. het volgende:
Een glaasje melk is heerlijk om je kater weg te drinken.
Melk met licor 43 is ook een aanrader.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dekt de lading niet helemaal, verzacht wel op het moment dat de kater even teveel wordt ja.
sowquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat ik je wil neuken zeker
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef Milan. het volgende:
[..]
Melk met licor 43 is ook een aanrader.
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsjequote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En kaas, boter, brood en koekjes enz.?
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder geprobeerd.
het zal allemaal wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Smaakte ook?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:11 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik ook niet, tot iemand met dat idee kwam en het proefde best goed eigenlijk.
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee. Niks, van pizza tot een chocoladeijsje
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.quote:
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
nope, niks.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks?? Dat is raar, want brood en koekjes zijn er ook genoeg zonder dierlijke ingrediënten :s
En wat voor kwark/yoghurt consumeer je? Van Alpro of gewoon niet?
Ik ben geen fan van Licor 43. Zal het dus niet snel proberen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef Milan. het volgende:
[..]
Het was niet mijn Licor 43, dus ik heb er niet veel van genomen. Helaas.
Zou zo maken, dat wel.
ja idd beter gewoon hele dag door kanker etenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat mensen hier mee bezig zijn zeg.
Met een Lassie neem ik er toch een pilletje bij. Er gaat niets boven Nederlandse of Deense zuivel. Bayerisch is ook goed.quote:
Maar wij zijn ook de enige die carenquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:12 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk wel gek, de mens is de enige diersoort die als volwassene melk drinkt...... van en andere diersoort
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja idd beter gewoon hele dag door kanker eten
Waar ben je wel fan van dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Licor 43. Zal het dus niet snel proberen.
Het boeit mij allemaal geen ene kut. Ik vreet en drink wat ik lekker vind en waar ik tegen kan.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja antimelk zijn is hip. Melkveganist is het nieuwe flexitariër.
Is ook wel nodig daar.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit mij allemaal geen ene kut. Ik vreet en drink wat ik lekker vind en waar ik tegen kan.
Ik kom heel af en toe in OUDquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.
Ik ben fan van bier, bacardi en verder ben ik niet echt van de alcohol. Vroeger wel een hoop zooi gezopen natuurlijk maar tegenwoordig alleen dat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef Milan. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een drankje was, maar eens kijken in Gall&Gall binnenkort.
Nee mijn brein wordt nog niet overgenomen door dat soort instincten. Wil eigenlijk ook geen kinderen, maar ken ook de kracht van hormonen, dus weet niet of het lukt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij nog geen rammelende eierstokken inmiddels, chai? Kun je gezellig in OUD keuvelen over de beste peuterspeelzalen, kinderkleertjes en speelgoed dat al dan niet gevaarlijk is.
Verrassendquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe in OUD.
gluten en gerstquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom geen brood dan? In veel brood zit niet eens melk of andere dierlijke producten.
Oké.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben fan van bier, bacardi en verder ben ik niet echt van de alcohol. Vroeger wel een hoop zooi gezopen natuurlijk maar tegenwoordig alleen dat.
Verrassendquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tijd komt voor jou ook nog wel.
elke keer als ik drink beland ik in het ziekenhuis dus drink nog maar sporadischquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ook alleen maar glutenvrij bier :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |