niet echt, beetje niks doen enzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend?
Madquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een teringjosti die haags, wtf doen die lui hier, zeker vrienden van etsu en opso en dat kliekje net zo irritant
Mooiste taal dat er bestaatquote:Op zaterdag 30 april 2016 11:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het klinkt altijd wel leuk, dat Haags.
Gewoon om te trollen. Je weet tochquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom een TT over jezelf? Dat is echt kansloos.
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso apart hoe dat kliekjebop dezelfde manier "praat"
Eng eng engquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?
En vriendelijk. Tijd geleden moest ik ergens in Den Haag zijn, compleet de weg kwijt, en zo'n figuur dat de hond aan het uit laten was - en écht plat Haags sprak - die liep helemaal mee waar ik wezen moest.quote:Op zaterdag 30 april 2016 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooiste taal dat er bestaat
Jij bent eng :squote:
owkee maar gewoon ons?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen kliekje beginnen?
Ja, niemand anders.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En vriendelijk. Tijd geleden moest ik ergens in Den Haag zijn, compleet de weg kwijt, en zo'n figuur dat de hond aan het uit laten was - en écht plat Haags sprak - die liep helemaal mee waar ik wezen moest.
Is maar de tiende deze weekquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Waarom een TT over jezelf? Dat is echt kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |