Nee, ook niet. Geen melk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent meer van de karnemelk, of niet?
Ja, klopt.quote:
Drink ik eigenlijk nooit.quote:
nee er stond "madelieff" twee ffen welquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik denk dat jij jezelf verwart met willoow.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer van die edit, zag er wel geinig uit
Ja vroeger werd melk nou eenmaal rood of groen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
pics, link of quoteje want dit lijkt me heel sterkquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee er stond "madelieff" twee ffen wel
Wilde wat zeggen, maar toch maar niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was toch wel erg benieuwd. Kun je het alsnog doen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wilde wat zeggen, maar toch maar niet.
Okquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was toch wel erg benieuwd. Kun je het alsnog doen?
ja ik zit mobiel :quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pics, link of quoteje want dit lijkt me heel sterk
"madelieff vind ik ook vervelend" staat erquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik zit mobiel :
KLB / [KLB LOBI SC] SIMS O+
00:23 uur
grt grt
Dit klopt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef Kurovski het volgende:
Melk is een lange tijd gesubsidieerd geweest in de industrie, voor arbeidpersoneel. Omdat het giftige stoffen zou wegnemen of absorberen wat je dan weer uitpiest.
Zelfs dat is van de arbeiders afgenomen.
Hangt er vanaf welke. Die uit de fabriek wel idd. Zitten ook bepaalde zuren in die de kans op een lactose intolerante reactie verhogen.quote:
ja jeezus ik snap toch wat je daarmee bedoeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"madelieff vind ik ook vervelend" staat er
ik neem geen enkele vorm van melk nee, ja rijstemelk maar anders nietquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke. Die uit de fabriek wel idd. Zitten ook bepaalde zuren in die de kans op een lactose intolerante reactie verhogen.
Maar dierlijke eiwitten die hun herkomst vinden in melk consumeer jij dus niet?
dat ik je wil neuken zekerquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus ik snap toch wat je daarmee bedoeld
En kaas, boter, brood en koekjes enz.?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik neem geen enkele vorm van melk nee, ja rijstemelk maar anders niet
Dekt de lading niet helemaal, verzacht wel op het moment dat de kater even teveel wordt ja.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:09 schreef Milan. het volgende:
Een glaasje melk is heerlijk om je kater weg te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |