Ik lette ff niet opquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is dat raar bij een begroeting?
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:42 schreef HPLC het volgende:
Ah, Le_Prof is zo'n figuur die binnen 5 tellen een antwoord verwacht
Ghehe schei uit he hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is al goed, ik weet wat ik aan jou heb, maar noem me geen braddie meer, oke?
Ghehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het is ook een Arsenal-fan. Dus ik denk dat hij wel wat geduld heeft hoor.
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lentequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is gewoon warm buiten in vergelijking met afgelopen week
hey boks, ik voel jequote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net hard gelopen, was te warm gekleedkutzooi
Gast, wat praat je me na ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lente
Volgend weekend heb ik er werkelijk geen moer aanquote:Op zaterdag 30 april 2016 12:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja net stukje hardgelopen, maar kon wel t-shirt aantrekken. Volgende week eindelijk lente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |