Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:34 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ga me voegen bij de beruchte club van 27. Mooie leeftijd om te gaan.
Dat is inderdaad heel lekkere kip, vooral het velletje.quote:
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee joh. De meest interessante vrouwen zitten erboven.
Zou erdogan op zee hebben gezeten?quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?
Beide is viesquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Daar ruiken ze je schijtgeur toch niet nee
je vergeet pijpen, vrouwen die niet pijpenquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahaha
Dat doet iedere vrouw wel.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
je vergeet pijpen, vrouwen die niet pijpen
Erdogan is volgens mij vroeger in de zandbak heel erg gepest.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of ze interessant zijn boeit niet als ze maar kunnen koken, bier halen en tieten hebben ahaha
echt niet, of heel slechtquote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet iedere vrouw wel.
Hangt van het bedrijf af. Op survey (verdwenen vliegtuigen zoeken, pre-survey voor pijpleidingen aanleggen) is een kwart vrouw. Zelf bij bedrijven als Shell zitten vrouwen die ook nog de baas zijn op zee. Ik vind dat helemaal prima.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is alles niet interessant na maanden met een stel dikke harige kerels op zee te hebben doorgebracht?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet iedere vrouw wel.
Ik dacht dat een vrouw aan boord ongeluk bracht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hangt van het bedrijf af. Op survey (verdwenen vliegtuigen zoeken, pre-survey voor pijpleidingen aanleggen) is een kwart vrouw. Zelf bij bedrijven als Shell zitten vrouwen die ook nog de baas zijn op zee. Ik vind dat helemaal prima.
Moslims op zee... Denk 'ns na. Af en toe glipt er eentje doorheen, maar dat is dan ook hun eerste en tevens laatste reisje naar het water. Wil best uitleggen waarom dat niet werkt. Ik heb niets tegen die mense.quote:
Met boze haas? Primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |