Ligt eraan welke Caesar je bedoelt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toen leefde Caesar helemaal niet.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik heb die film niet gezien. Kraam maar gewoon wat onzin uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ligt eraan welke Caesar je bedoelt.
Zoals gewoonlijk dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik heb die film niet gezien. Kraam maar gewoon wat onzin uit.
Helemaal niet. Jij bent hier de afwezige de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook wel weer eventjes geleden dat jij hier in de SC postte.
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Hoe gaat het met dat wezentje?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.
Daar valt niets tegenin te brengen.quote:
Ik hoop er binnenkort weer wat meer te zijn, maar je vervalt soms van het een in het ander.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal niet. Jij bent hier de afwezige de laatste tijd.
Deze reactie sla ik op en precies dezelfde vraag stel ik over een jaar of 10, 15 nog eens.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het vertoont wederzijdse interactie, schaterlacht, krijgt tanden, eet, probeert te kruipen maar lukt niet = huilen maar als je even vliegtuigje en hop paardje hop doet is het allemaal weer in orde.
Dan zal jij een extra goede vader moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat zij een goeie moeder kan zijn?
neequote:Op zaterdag 30 april 2016 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat zij een goeie moeder kan zijn?
Ik ben fantastisch met kinderen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan zal jij een extra goede vader moeten zijn.
Als hij 15 is heb ik waarschijnlijk geen idee wat hij uitspookt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze reactie sla ik op en precies dezelfde vraag stel ik over een jaar of 10, 15 nog eens.
En zal je waarschijnlijk - hoewel je dat nu al nagenoeg niet doet - nóg minder slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als hij 15 is heb ik waarschijnlijk geen idee wat hij uitspookt.
Hij maakt nachten van bijna 12 uur langquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zal je waarschijnlijk - hoewel je dat nu al nagenoeg niet doet - nóg minder slapen.
Aha, dan ben jij dus een van die gezegende ouders met kleine kinderen die daadwerkelijk slapen als volwassen ook slapen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij maakt nachten van bijna 12 uur langik slaap nu nog prima.
Grijs haar en hoornen bril.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toen al volwassen
Was wel lekker tof en makkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Waarom zou je zo'n klein losertje willen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |