klopt, dirkjan schijn ik ook als enige op aarde superleuk te vindenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij wel.
je bent gewoon een vuile valsspeler met je magiequote:Op zaterdag 30 april 2016 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Ik dacht eerst dat het spelers waren, maar ik ging een keer vlak ervoor doet en toen pakte ik iets en toen kwam 'ie weer.
In dat moeras - vlak voor Fallon's keep heet dat geloof ik - dat je dingen in de brand moet steken komt er ook een met een lans. Geen partij voor Frank met zijn soul shards natuurlijk.
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je offline speelt maar dan zie je ook geen berichten op de grond van andere spelers of zie je hoe ze zijn doodgegaan
en andere mensen zijn doodgaan is altijd leuk
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent gewoon een vuile valsspeler met je magie
jij hebt een vriendinnetje?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.
YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij hebt een vriendinnetje?
gewoon paar dozijn goedkope shirtjes kopen om op te hangenquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ok, mooi kut dan. Het lijkt me wel een interessant spel maar ik heb al iets in mijn leven wat psychologische spelletjes met mij speelt en regelmatig woest maakt dus ja, waarom nog een paar tientjes voor hetzelfde betalen.
ik ga gewoon iedereen met mijn zwaard te lijf, dat is hoe een echte Mann het doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik iemand met een zwaard - of in mijn geval dagger imbued met fire - te lijf gaan aan als ik ook mijn staff kan gebruiken en iemand al voor de helft kapot kan schieten nog voor hij bij me is,
Stenen muur, ik heb niet de massa om daar doorheen te komen zoals anderen die hier postten dat wel hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon paar dozijn goedkope shirtjes kopen om op te hangen
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :squote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?
En SE dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :s
Je kan gewoon eerlijk zijn hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij een stelletje zijn?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gewoon iedereen met mijn zwaard te lijf, dat is hoe een echte Mann het doet
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
YOU DON'T FIGHT WITH HONOR!!
ik dodge roll al je gaye soul shardsquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ik jullie echte mannen zijn hoor. Terwijl jullie echte mannen zijn bombardeer ik jullie met soul shards en drink ik op mijn gemakje een estus.
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
willow zit sinds kort achter mij aan, ik weet het allemaal niet meer hoor :s
Ok Opso en ik zijn officieel nu blij?!quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan gewoon eerlijk zijn hoor
hoe kan je nou het leven uit een fok!er zuigen, hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.
you wish. nee, hoe heet je vriend?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ok Opso en ik zijn officieel nu blij?!
Ramonquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
you wish. nee, hoe heet je vriend?
helemaal niet, dat is allemaal actquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is zo'n wezen wat het leven uit mannen zuigt, kijk maar uit.
ok ja jeetje ja zoquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja weet het allemaal toch niet meer zeg ik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |