gisteren toen ik van de bios afkwam stonder er 4 bejaarden bij een stoplicht. toen het groen werd besloten ze elkaar 3 kussen op de wang te geven en doei te zeggen en toen fietsten er 2 wegquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
Ik stond achter twee bejaarden bij de kassa in de supermarkt. Gewoon aan de kant geschoven en af gaan rekenen.
Wel een kus meegepikt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gisteren toen ik van de bios afkwam stonder er 4 bejaarden bij een stoplicht. toen het groen werd besloten ze elkaar 3 kussen op de wang te geven en doei te zeggen en toen fietsten er 2 weg
uiteraard ging het stoplicht toen weer op rood
niks gezegd
;squote:Op zaterdag 30 april 2016 15:41 schreef Catkiller het volgende:
Tongworstelen met oma's is helemaal hip nu.
je maakt nog eens wat mee zegquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
stond laatst achter vier bejaarden in een ziekenhuis in Afghanistan
uur gebombardeerd en geen oorlogsmisdaden gepleegd
Zolang er geen dingen je kont in gaan zal je altijd maagd blijven, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee joh ik ben maagd waarom zou ik zoiets vies doen
Ja, al drie keer. Twee keer een ridder en een keer een vrouwelijke sorcerer. Krijg je wel altijd aardige spullen van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je al een keer geinvade? komt er opeens een echte speler je wereld in om je te doden, alsof het al niet moeilijk genoeg is
Ik wilde dit niet toegeven maar dat klopt, daarom doe ik zo vriendelijk tegen haar tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom zitten we allemaal achter Ober aan.
oh dan ben ik sinds mijn ooms bezoek in 2002 geen maagd meerquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang er geen dingen je kont in gaan zal je altijd maagd blijven, dat weet je toch?
Wat een belediging.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom zitten we allemaal achter Ober aan.
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodtquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, al drie keer. Twee keer een ridder en een keer een vrouwelijke sorcerer. Krijg je wel altijd aardige spullen van.
hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dan ben ik sinds mijn ooms bezoek in 2002 geen maagd meer
Kan je dat niet uitzetten dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodt
zijn gewoon eikels
Raar gevoel voor humor heb jij wel.quote:
Moest ook lachen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Raar gevoel voor humor heb jij wel.
Dat dacht ik al ja. Ik dacht eerst dat het spelers waren, maar ik ging een keer vlak ervoor doet en toen pakte ik iets en toen kwam 'ie weer.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn invaders die gewoon door de computer bestuurd zijn, soms komen er echte spelers maar daar krijg je geen spullen van als je ze doodt
zijn gewoon eikels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |