Ik vind je inderdaad af en toe wel wat op W.F. Hermans lijken ja.quote:
waarom dieren pijn doen ;squote:Op zaterdag 30 april 2016 13:35 schreef FreshHead het volgende:
[..]
Nope ik ben vegetariër maar ik vermijd over het algemeen alle dierlijke producten.
Yes sir.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, dan ben jij dus een van die gezegende ouders met kleine kinderen die daadwerkelijk slapen als volwassen ook slapen.
Maar dat niet slapen komt nog wel hoor.
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.quote:
Drink er nog één, of vijf. Dat helpt vast.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
Haha, omdat myrr met gemak van je wint.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toch maar niet. Ik heb een aggressieve feel. Slechte zaak.
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:01 schreef Kurovski het volgende:
Erdogan op z'n muil slaan in een bar lijkt me wel wat.
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
15:01 is een beetje vroeg om bezopen te zijn.
Van wie?quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe ik op m'n kloten krijg.
Ik zie niksquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaydar van homo's klopt wel vaker niet, best raar
Hey Proquote:Op zaterdag 30 april 2016 14:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan nu ook, als je niet zo cared.
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.quote:Op zaterdag 30 april 2016 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
waarom staat er een homoseksuele foto in de OP
je bent volgens mij godverdomme al verder dan ik, heb al een week niet gespeeldquote:Op zaterdag 30 april 2016 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Trouwens, hermannetje, Ik begin Dark Souls een beetje zat te worden. Ik zit tamelijk vast bij een Dancer van een nog wat dinges en die hakt me telkens in stukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |