Ik had een andere in gedachte.quote:
Oh shit echtquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg antibiotica en moet wortelkanaal volgende week pfff
Succes
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh shit echtwat kut
Bij mij kon hij niet ontdekken wat het is. Hij zei dat het ook stress kon zijn ofzo lol
Ja afgelopen weken best veel stress gehad eerlijk gezegdquote:
ga je weer geen hoi zeggen als je JC tegen komt?quote:
ik vond de vorige twee leukerquote:
ik denk niet dat die in amsterdam uit gaatquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je weer geen hoi zeggen als je JC tegen komt?
Ik heb hem op FB ik schrok toen ik zijn leeftijd zag. Dacht namelijk dat zijn geboortejaar '69 was.quote:
Hij is een jaar of 21 toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem op FB ik schrok toen ik zijn leeftijd zag. Dacht namelijk dat zijn geboortejaar '69 was.
Nou en of!!quote:
Filmpje pakken? Serie kijken? Stukje wandelen? Voetballen kijkenquote:
Dat laatste kijk ik al, maar is een beetje saai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Filmpje pakken? Serie kijken? Stukje wandelen? Voetballen kijken
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat laatste kijk ik al, maar is een beetje saai.
Weet niet, heb echt nergens zin in. Ben een beetje lusteloos
Voetbal valt tegen vanavond jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?
En ik maar denken dat Man City Real nog leuk kon wordenquote:
Morgen Bayern wordt wel leuk, want Bayernquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Man City Real nog leuk kon worden
Ja precies, denk dat ik me morgen maar een beetje ga inhouden en daarna een kroeg inga waar ze voetbal uitzenden. Als die wedstrijd ook kut wordt ga ik gewoon snoeihard naar de kloten!quote:
Ja ik probeer wel wat te zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?
Wat voor games heb je allemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel wat te zoekenThanks
Op mijn PS3 games die ik allemaal op te veel heb gespeeld; beetje Cod, Skyrim, Far Cry, Skate enzquote:
Skyrim heb ik teveel proberen te modden, heb die game drie keer opnieuw moeten installeren en daarna chrashte die en heb ik niet eens meer de moeite genomenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Op mijn PS3 games die ik allemaal op te veel heb gespeeld; beetje Cod, Skyrim, Far Cry, Skate enz
Maar ik heb sinds kort een nieuwe laptop, zou misschien wel iets leuks op Steam kunnen downloaden
Is portal leuk dan? Kwam die game pas op het spoort toen hij al 3 jaar oud was (deel 2 dan). Nooit gekochtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
Of Portal spelen, staat nog in mijn Steam library
Portal is lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
Of Portal spelen, staat nog in mijn Steam library
Ja Portal is vetquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is portal leuk dan? Kwam die game pas op het spoort toen hij al 3 jaar oud was (deel 2 dan). Nooit gekocht
Jaquote:
GTA 5 Onlinequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
Misschien moet ik een nieuw leuk spelletje vinden. Nog aanraders hier?
Vraag me af waarom er nog geen mod is langs geweest om hem aan te passenquote:
het is niet alsof hij is veranderd ondertussenquote:
Is daar de topic kill doorbrokenquote:
He WP.quote:
wat heb je gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WP.
Heb laatst zowaar wat DC gelezen.
Ben er niet kapot van.
The Killing Joke.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat heb je gelezen?
ik krijg morgen http://www.dccomics.com/g(...)rsity-deluxe-edition deze binnen
ja ik ookquote:
Hehehee, lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ookwerd uit bed geroepen rond twaalf uur dat ze een tompouce gingen eten
Haha prima ontbijtjequote:Op woensdag 27 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehee, lekker. Ik heb ook ontbeten met tompouce
![]()
![]()
Goede tactiek ook hoor, als je ongezond wil eten maar niet wil aankomen. Gewoon ipv je ontbijt/lucnhquote:
mutliversity moet je in een bepaalde volgorde lezenquote:Op woensdag 27 april 2016 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Killing Joke.
Vond het erg onbevredigend. Een beetje standaard bij verhalen van Moore.
Multiversity heb ik deel van gelezen. Kan niet zeggen dat ik het helemaal begreep.
zo lekkerrr. Verder nog wat gedaan vandaag?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehee, lekker. Ik heb ook ontbeten met tompouce
![]()
![]()
Krijg er honger vanquote:Op woensdag 27 april 2016 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
pizza met ui, paprika, champignons, chorizo en kaas
Ik gebruik denk ik niet genoeg drugs om Morrison te snappen.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mutliversity moet je in een bepaalde volgorde lezen
heeft zo'n elseworld vibe
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik denk ik niet genoeg drugs om Morrison te snappen.
Kom er niet vaak helaas..quote:Op woensdag 27 april 2016 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet nog wel leuk restaurant in de buurt van utrecht waar je heerlijk kan eten
Ik geloof 1, 2, Pax Americana, en Ultra Comics.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
welke one shots heb je gelezen dan?
(lol)quote:Op woensdag 27 april 2016 15:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
O, de supermarkt is hier maar tot 13u open
Ja je hebt meerder ultra's iddquote:Op woensdag 27 april 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof 1, 2, Pax Americana, en Ultra Comics.
Op 4chan, zodat ik er nog iets van meekreeg.
Kennelijk zijn er al meer karakters in DC die Ultra heten, maar snap echt niet wat hij nou wil zeggen
Vind het wel leuk dat Morrison altijd van die karakters gebruikt die niemand anders doet.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja je hebt meerder ultra's idd
alhoewel ik ultra comics een van de mindere vond
Mastermen was wel vet imo
en ook niet zo vaag als bijv Pax Americana
vind elseworld dingen sowieso leuk en dit zijn in principe alleen maar elseworldsquote:Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat Morrison altijd van die karakters gebruikt die niemand anders doet.
ja kloptquote:Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt toch al een tat?
watdan?
oh heb je hem op je borst laten zetten dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt
deed te veel pijn
en er moet nog iets aan gedaan worden ook.
ja borstquote:Op woensdag 27 april 2016 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb je hem op je borst laten zetten dan?
en tja pijn van zo'n naald is wel tijdelijk
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zegt mijn vader altijd
Guidebooks zijn vaak leuk, ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind elseworld dingen sowieso leuk en dit zijn in principe alleen maar elseworlds
zit ook een guidebook bij die is ook wel tof om te lezen
en de volgende ook borst gok ik pffquote:Op woensdag 27 april 2016 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat kan volgens mij veel pijn doen
wil zwarte streep op mn arm van 2 cm dik ofzoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en de volgende ook borst gok ik pff
hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil zwarte streep op mn arm van 2 cm dik ofzo
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind ik mooi
Mijn broertje wil ook zo iets vertelde hij me laatst
nee joh dat vind ik niet mooiquote:Op woensdag 27 april 2016 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?
Als je tot het ware geloof bekeerd nemen we ditquote:Op woensdag 27 april 2016 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?
vind dit echt kanki lelijkquote:Op woensdag 27 april 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je tot het ware geloof bekeerd nemen we dit
[ afbeelding ]
Het heeft toch een licht satanistische vibe ondanks de goedbedoelde katholieke insteek.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ieder zn smaak.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dit never op mijn lichaam laten zetten
Al kreeg ik geld toe
Een tat van een 30 cm leuter laten zetten. Kun je meisjes vragen of ze je 30 cm willen zien.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dit never op mijn lichaam laten zetten
Al kreeg ik geld toe
Hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het heeft toch een licht satanistische vibe ondanks de goedbedoelde katholieke insteek.
lolquote:Op woensdag 27 april 2016 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tat van een 30 cm leuter laten zetten. Kun je meisjes vragen of ze je 30 cm willen zien.
fair enoughquote:Op woensdag 27 april 2016 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ieder zn smaak.
Dat zou ik met een zwarte streep hebben.
is een leuk verhaal voor de kleinkinderenquote:Op woensdag 27 april 2016 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tat van een 30 cm leuter laten zetten. Kun je meisjes vragen of ze je 30 cm willen zien.
geef je jezus dan mijn gezicht?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen, wel het één en ander over gehoord daarentegen. Maar ik kom de laatste tijd sowieso niet aan de series, 50 minuten is zo'n grote hap uit je vrije avondquote:
IK GA WEL WEER WEG DAN, KLOOTZAKquote:Op woensdag 27 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Weinig volbloed ariers trouwens in dit topic.
huhquote:Op woensdag 27 april 2016 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
IK GA WEL WEER WEG DAN, KLOOTZAK
representquote:Op woensdag 27 april 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Weinig volbloed ariers trouwens in dit topic.
Ik eet nog een tompouce.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb broodje worst met knoflook en rode ui saus.
Ook ondergeschikt.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben niet blond, donkerbruin en heb blauwe ogen
hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Haagse enclave van FOK! oftewel, Mortaxx, LR, Opper en ik komen nu keihard in opstand!
Lekker toch.quote:
Bruin haar, grijze ogen.quote:
Haha, niet andersom?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker toch.
Maar had al tijd geen vlees op.
[..]
Bruin haar, grijze ogen.
moet kunnenquote:Op woensdag 27 april 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker toch.
Maar had al tijd geen vlees op.
[..]
Bruin haar, grijze ogen.
ja echt welquote:Op woensdag 27 april 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat café niet meer.
Dat is naast de Gabors toch?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lr weet dit vast welquote:Op woensdag 27 april 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hoequote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen zijn voor de helft ontkleurd
Wat? hoe dan???quote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen zijn voor de helft ontkleurd
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst in maanden moeite met langs een slijterij lopen.
Dat was een vreemde gewaarwording.
quote:
Te weinig zonlicht, schijnt.quote:
Kut zon!quote:Op woensdag 27 april 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Te weinig zonlicht, schijnt.
Had vroeger reebruine ogen.
Ha LR, heb je gisteravond echt niks gedronken?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thai Princess of niks.
[..]
De regenboogvlag wappert als nooit te voren
Dat lijkt mij evident en mijn aars is ook niet schraal momenteel door Café de Vink. Al valt dit wellicht onder teveel informatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha LR, heb je gisteravond echt niks gedronken?
Helemaal superquote:Op woensdag 27 april 2016 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij evident en mijn aars is ook niet schraal momenteel door Café de Vink. Al valt dit wellicht onder teveel informatie.
jaquote:
Pics.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
En toen had ik mega lang haar, voor mijn doen dan
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog langer, maar daar lijk ik toch niet meer opzeg maar qua gezicht toch al niet meer?!
![]()
[ afbeelding ]
Hier nog langer, maar daar lijk ik toch niet meer opzeg maar qua gezicht toch al niet meer?!
![]()
Hmm, ik zie wat je bedoelt.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nu pics van jou!quote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat niet heel lang Crackmaar misschien voor jou wel
quote:
Mooi, je mag der hebbenquote:
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet nietquote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik zie wat je bedoelt.
Je lijkt meer je jongere zusje.
Neusje, lippen en wenkbrauwen nog wel. Ogen lijken wel anders, donkerder. Minder stralend.
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat niet heel lang Crackmaar misschien voor jou wel
Waar af te halenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, je mag der hebben
[..]
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet niet.
Natuurlijk ben ik het, daar is geen twijfel over mogelijk maar nee
[..]
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?
Ja, weet ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wangen ook anders.
Jukbeen daardoor ook anders.
Euhhhquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet.
Ik vind nu mooier
[..]
Euhhh. Ja weet toch niet, bestaat niet meer
je bent te laat hgighgihgi
Gefeliciteerd met de 9 ton extra.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:12 schreef Divje het volgende:
[..]that makes me a sad panda
nee hoorkort was ook leuk
![]()
![]()
Heb je nu heel kort haar?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, je mag der hebben
[..]
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet niet.
Natuurlijk ben ik het, daar is geen twijfel over mogelijk maar nee
[..]
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?
Gezicht? Ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet.
Ik vind nu mooier
Thanksquote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 9 ton extra.
Kan je flink wat fonteintjes van slopen wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Thankskan in het boetepotje voor volgend seizoen, kunnen ze het weer ophalen.
Denk dat we dit jaar voor wat antiek spul in Engeland gaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je flink wat fonteintjes van slopen wel.
Als men eenmaal doorheeft dat ze daar aan de andere kant rijden dan is er al genoeg kapotquote:Op woensdag 27 april 2016 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat we dit jaar voor wat antiek spul in Engeland gaan.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als men eenmaal doorheeft dat ze daar aan de andere kant rijden dan is er al genoeg kapot
Jaquote:
ja, vind iedereen welquote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezicht? Ja.
Maar vind zelf de blonde haartjes mooier.
Ooh leuk, al vind ik lang haar bij jou denk ik wel leuker.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janou nu valt het alweer mee, maar het was megaaaaaaaaaa kort
![]()
Wil het nu ook wel gewoon iets langer, ik denk dat ik nu hiervoor ga
[ afbeelding ]
Hahahah kei lelijke vrouw maar ok![]()
[..]
ja, vind iedereen welmaar heb eventjes geen zin in nog
Mweuh, ik heb al gauw echt van dat futloze haar als het lang is. Vind ik zelf dan, hangt zo beetje slapjes langs mn gezicht.. langer dan schouder kan sowieso niet. Ja ik weet gewoon niet meer wat ik wil wehhh, voor de zomer nog eventjes kortquote:Op woensdag 27 april 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh leuk, al vind ik lang haar bij jou denk ik wel leuker.
Dat moet je niet willen nee.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haar krult te veel als het lang is, helaas.
Anders zou ik wel weer lang haar doen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haar krult te veel als het lang is, helaas.
Anders zou ik wel weer lang haar doen.
Krullen of Simon Neil haar it isquote:
Ik zie alleen maar nadelen.quote:
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Krullen of Simon Neil haar it is
Hm, krullen op hoofd, ja ligt er aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
[..]
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.
Ook, ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, krullen op hoofd, ja ligt er aan.
Ik vind baardgroei enzo eerder onverzorgd overkomen
ohja ik snap wel wat je bedoelt. Dan wordt het zo sluikquote:Op woensdag 27 april 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mweuh, ik heb al gauw echt van dat futloze haar als het lang is. Vind ik zelf dan, hangt zo beetje slapjes langs mn gezicht.. langer dan schouder kan sowieso niet. Ja ik weet gewoon niet meer wat ik wil wehhh, voor de zomer nog eventjes kort
Ik heb sinds een maand ook degelijk kort haar en kan ook nu al niet meer terug. Hooguit als het een windloze zomer wordtquote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
[..]
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.
Ik vind het irl gewoon irritant vaak, jeukt enzoquote:Op woensdag 27 april 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook, ja.
Een baard is zo chill, maar ziet er zelden netjes uit helaas.
jaa preciesquote:Op woensdag 27 april 2016 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja ik snap wel wat je bedoelt. Dan wordt het zo sluik
Nee niet echt, ben bij mijn ouders, dus beetje met de hond gechilld.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het irl gewoon irritant vaak, jeukt enzo
[..]
jaa precies
Heb jij vandaag nog iets gedaan trouwens?
Teveel gedronken?quote:Op woensdag 27 april 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vannacht geslapen tot half 2, daarna wakker tot 5. Toen geslapen tot 8.
Hopelijk is het vanavond beter. Raak het een beetje zat
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste druppel maandagochtend 4 uur ofzo.
quote:
Fijne dag gehad?quote:
Heerlijk gelezen.quote:
heb je nog net naar willem en maxima gekeken?quote:Op woensdag 27 april 2016 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje saai.
Zometeen hopelijk goed poolen
Klinkt als een goede dagquote:Op woensdag 27 april 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk gelezen.
Al mijn restjes eten opgemaakt.
Filmpjes gekeken.
Nee, beetje door winkels gelopen in middag/avondquote:Op woensdag 27 april 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je nog net naar willem en maxima gekeken?
ja vooral omdat je er echt niet heel lang gebruik van maaktquote:Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
In zo'n babyboetiek zitten kijken.
Stonden gewoon wagens van een paar duizend.
Dan ben je goed gek.
Hoop dan wel die mensen krijgen meerderequote:Op woensdag 27 april 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vooral omdat je er echt niet heel lang gebruik van maakt
maarja als je geld teveel hebt he![]()
haha ja hequote:Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop dan wel die mensen krijgen meerdere
Je kan van verlovingsring ook trouwring makenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja he
een youtuber is laatst ten huwelijk gevraagd, die ring kostte 6000 euro, had een vriendin opgezocht. Echt super duur voor iets wat je maar een jaar ofzo draagt pff
Hm ja oke. Geen idee wat ze er mee gaan doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan van verlovingsring ook trouwring maken
En sieraden zijn in ieder geval nog waardevast.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja oke. Geen idee wat ze er mee gaan doen.
Dat klopt, maar alsnog ziek veel voor een ringquote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En sieraden zijn in ieder geval nog waardevast.
ja ringen zijn duur.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alsnog ziek veel voor een ring
Was niet altijd zo, iig met diamant.quote:
ja dr vriend is gewoon makelaar, geen idee hoeveel je daarmee verdientquote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mja die youtubers maken geld toch wel terug
of ze laten gewoon sponsoren
kloptquote:Op woensdag 27 april 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet altijd zo, iig met diamant.
Het was vroeger niet de gewoonte om een ring met diamant te kopen voor je verloofde.
Dat kwam pas na een goede reclamecampagne.
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan ook niet Lucardi pakken gelijk nee.
Hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me wel moeilijk als man om een ring uit te zoeken
Zou denk ik telkens bang zijn dat de ander het niet mooi vindtquote:
oh, ken wel de smaak genoeg wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou denk ik telkens bang zijn dat de ander het niet mooi vindt
ja zal ook wel makkelijk zijn als je elkaar al zo lang kentquote:Op woensdag 27 april 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh, ken wel de smaak genoeg wat dat betreft.
maar trouwring wel makkelijker
oh gelukkig ben je er weerquote:
jupquote:Op woensdag 27 april 2016 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
oh gelukkig ben je er weer
lekker gewerkt?
drie desserts per persoon ofzo of wat bedoel jequote:Op woensdag 27 april 2016 22:33 schreef wietparkiet het volgende:
Wel mensen die met 3 dessertbonnen kwamen
Varkens
3x 2 desserts ppquote:Op woensdag 27 april 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
drie desserts per persoon ofzo of wat bedoel je
heh watquote:
Viesdikquote:
[ afbeelding ]
![]()
lekker hoorquote:Op woensdag 27 april 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
POOLGOD heeft me weer 2 tientjes opgeleverd.
KOMAAAAN
Het nuchter zijn in plaatsen waar iedereen aangeschoten is levert me veel op.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het nuchter zijn in plaatsen waar iedereen aangeschoten is levert me veel op.
Goede deals alom dus!quote:Op woensdag 27 april 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het nuchter zijn in plaatsen waar iedereen aangeschoten is levert me veel op.
Beetje smalltalk.quote:
Wel leuk als je er wat mee kan winnenquote:Op woensdag 27 april 2016 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje smalltalk.
Beetje mensen uitdagen om een potje te doen die zichzelf overschatten.
Geld op tafel.
BAM.
Ik kan het wel redelijk. Niet super goed, maar wel redelijk.quote:Op woensdag 27 april 2016 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel leuk als je er wat mee kan winnen
Kan je het ook echt goed of komt het omdat zij te veel op hebben
Nah, niet echt goed. Hij stuitert nog te vaakquote:
Dat zie ik niet voor mequote:Op woensdag 27 april 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin ook steeds meer mensen te kennen in mn local pub.
Nog even en ik kan zo'n man met bierbuik worden die elke dag in zn local zit.
omdat je geen bier meer drinkt en vet vaak sportquote:
quote:Op donderdag 28 april 2016 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, niet echt goed. Hij stuitert nog te vaak
Ja ik heb het ook nog maar een keer gedaan. We hebben thuis wel een biljarttafel maar die wordt niet echt gebruiktquote:Op donderdag 28 april 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het begin wel veel oefenen, maar vind het wel leuk zelf.
Dat wil ik ook HEEL graag alswe over een aantal jaar groter gaan wonen.quote:Op donderdag 28 april 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook nog maar een keer gedaan. We hebben thuis wel een biljarttafel maar die wordt niet echt gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |