lr weet dit vast welquote:Op woensdag 27 april 2016 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat café niet meer.
hoequote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen zijn voor de helft ontkleurd
Wat? hoe dan???quote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, mijn ogen zijn voor de helft ontkleurd
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vanmiddag voor het eerst in maanden moeite met langs een slijterij lopen.
Dat was een vreemde gewaarwording.
quote:
Te weinig zonlicht, schijnt.quote:
Kut zon!quote:Op woensdag 27 april 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Te weinig zonlicht, schijnt.
Had vroeger reebruine ogen.
Ha LR, heb je gisteravond echt niks gedronken?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thai Princess of niks.
[..]
De regenboogvlag wappert als nooit te voren
Dat lijkt mij evident en mijn aars is ook niet schraal momenteel door Café de Vink. Al valt dit wellicht onder teveel informatie.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha LR, heb je gisteravond echt niks gedronken?
Helemaal superquote:Op woensdag 27 april 2016 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij evident en mijn aars is ook niet schraal momenteel door Café de Vink. Al valt dit wellicht onder teveel informatie.
jaquote:
Pics.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
En toen had ik mega lang haar, voor mijn doen dan
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog langer, maar daar lijk ik toch niet meer opzeg maar qua gezicht toch al niet meer?!
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog langer, maar daar lijk ik toch niet meer opzeg maar qua gezicht toch al niet meer?!
![]()
Hmm, ik zie wat je bedoelt.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nu pics van jou!quote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat niet heel lang Crackmaar misschien voor jou wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |