Klinkt als een goede dagquote:Op woensdag 27 april 2016 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk gelezen.
Al mijn restjes eten opgemaakt.
Filmpjes gekeken.
Nee, beetje door winkels gelopen in middag/avondquote:Op woensdag 27 april 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je nog net naar willem en maxima gekeken?
ja vooral omdat je er echt niet heel lang gebruik van maaktquote:Op woensdag 27 april 2016 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
In zo'n babyboetiek zitten kijken.
Stonden gewoon wagens van een paar duizend.
Dan ben je goed gek.
Hoop dan wel die mensen krijgen meerderequote:Op woensdag 27 april 2016 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vooral omdat je er echt niet heel lang gebruik van maakt
maarja als je geld teveel hebt he![]()
haha ja hequote:Op woensdag 27 april 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoop dan wel die mensen krijgen meerdere
Je kan van verlovingsring ook trouwring makenquote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja he
een youtuber is laatst ten huwelijk gevraagd, die ring kostte 6000 euro, had een vriendin opgezocht. Echt super duur voor iets wat je maar een jaar ofzo draagt pff
Hm ja oke. Geen idee wat ze er mee gaan doen.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan van verlovingsring ook trouwring maken
En sieraden zijn in ieder geval nog waardevast.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja oke. Geen idee wat ze er mee gaan doen.
Dat klopt, maar alsnog ziek veel voor een ringquote:Op woensdag 27 april 2016 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En sieraden zijn in ieder geval nog waardevast.
ja ringen zijn duur.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat klopt, maar alsnog ziek veel voor een ring
Was niet altijd zo, iig met diamant.quote:
ja dr vriend is gewoon makelaar, geen idee hoeveel je daarmee verdientquote:Op woensdag 27 april 2016 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mja die youtubers maken geld toch wel terug
of ze laten gewoon sponsoren
kloptquote:Op woensdag 27 april 2016 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet altijd zo, iig met diamant.
Het was vroeger niet de gewoonte om een ring met diamant te kopen voor je verloofde.
Dat kwam pas na een goede reclamecampagne.
quote:Op woensdag 27 april 2016 21:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan ook niet Lucardi pakken gelijk nee.
Hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 21:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me wel moeilijk als man om een ring uit te zoeken
Zou denk ik telkens bang zijn dat de ander het niet mooi vindtquote:
oh, ken wel de smaak genoeg wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 april 2016 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou denk ik telkens bang zijn dat de ander het niet mooi vindt
ja zal ook wel makkelijk zijn als je elkaar al zo lang kentquote:Op woensdag 27 april 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh, ken wel de smaak genoeg wat dat betreft.
maar trouwring wel makkelijker
oh gelukkig ben je er weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |