Hehehee, lekkerquote:Op woensdag 27 april 2016 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ookwerd uit bed geroepen rond twaalf uur dat ze een tompouce gingen eten
Haha prima ontbijtjequote:Op woensdag 27 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehee, lekker. Ik heb ook ontbeten met tompouce
![]()
![]()
Goede tactiek ook hoor, als je ongezond wil eten maar niet wil aankomen. Gewoon ipv je ontbijt/lucnhquote:
mutliversity moet je in een bepaalde volgorde lezenquote:Op woensdag 27 april 2016 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
The Killing Joke.
Vond het erg onbevredigend. Een beetje standaard bij verhalen van Moore.
Multiversity heb ik deel van gelezen. Kan niet zeggen dat ik het helemaal begreep.
zo lekkerrr. Verder nog wat gedaan vandaag?quote:Op woensdag 27 april 2016 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehee, lekker. Ik heb ook ontbeten met tompouce
![]()
![]()
Krijg er honger vanquote:Op woensdag 27 april 2016 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
pizza met ui, paprika, champignons, chorizo en kaas
Ik gebruik denk ik niet genoeg drugs om Morrison te snappen.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mutliversity moet je in een bepaalde volgorde lezen
heeft zo'n elseworld vibe
quote:Op woensdag 27 april 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruik denk ik niet genoeg drugs om Morrison te snappen.
Kom er niet vaak helaas..quote:Op woensdag 27 april 2016 15:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet nog wel leuk restaurant in de buurt van utrecht waar je heerlijk kan eten
Ik geloof 1, 2, Pax Americana, en Ultra Comics.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
welke one shots heb je gelezen dan?
(lol)quote:Op woensdag 27 april 2016 15:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
O, de supermarkt is hier maar tot 13u open
Ja je hebt meerder ultra's iddquote:Op woensdag 27 april 2016 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof 1, 2, Pax Americana, en Ultra Comics.
Op 4chan, zodat ik er nog iets van meekreeg.
Kennelijk zijn er al meer karakters in DC die Ultra heten, maar snap echt niet wat hij nou wil zeggen
Vind het wel leuk dat Morrison altijd van die karakters gebruikt die niemand anders doet.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja je hebt meerder ultra's idd
alhoewel ik ultra comics een van de mindere vond
Mastermen was wel vet imo
en ook niet zo vaag als bijv Pax Americana
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |