Mensen die overmatig hoofdletters en leestekens gebruiken zijn jammer jaquote:
Godverquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:44 schreef xcachet het volgende:
MAKING MY WAY DOWNTOWN,
WALKING FAST, FACES PAST AND I'M HOMEBOUND
welneequote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die overmatig hoofdletters en leestekens gebruiken zijn jammer ja
Is gewoon een goed nummerquote:
ik vind het niet belangrijk genoeg om mij daar druk over te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet genoeg hersencellen om daar over na te kunnen denken zeker?
Geen flauw idee. Beetje draaien aan een orgel denk ik?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?
Jij altijd met je 'meid'.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:48 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Wat doet die meid tegenwoordig eigenlijk?
Ik hoop dat je er in stiktquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef Chloroform het volgende:
Uw bestelling wordt op dit moment bereidt in de keuken
Hnnnnnnggg
Samen met Vader Abraham toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Beetje draaien aan een orgel denk ik?
Hoop voor je dat ze snel kunnen climaxen haha.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef Chloroform het volgende:
Uw bestelling wordt op dit moment bereidt in de keuken
Hnnnnnnggg
Zelden zo gelachenquote:
Stahpquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop voor je dat ze snel kunnen climaxen haha.
Die reclamequote:Op dinsdag 26 april 2016 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep komt van rechts en uit een waterkraan.
quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik tover bij ieder een glimlach op het gezicht.
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die reclameWaar was die ook alweer van? Was die niet van Veilig Verkeer Nederland?
Neen.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lach jij wel eens in het leven?
Niet op TV alleen.quote:
1 van de beste reclamesquote:
Kom samen the blacklist kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet op TV alleen.
Op dit moment kijk ik van lopende series die nu uitgezonden worden Game of Thrones en 11.21.63
Heb drie afleveringen gezien, was wel leuk ja.quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dat leuk?
Kijk vooral films eigenlijk, series worden snel uitgemolken.
Hilarischquote:
Haha.quote:
-> GRTDquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.
Humor voor simpele zielen toch.
Jaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Reclames kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Die reclames van tegenwoordig vind ik zo matig, met die verschrikkelijk vervelende voice-overs altijd
Ik moet nog 34 minuten wachtenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb al gegeten, maar iedereen is spontaan verdwenen.
Je vlogs zijn matigquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]![]()
Die reclames van tegenwoordig vind ik zo matig, met die verschrikkelijk vervelende voice-overs altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |