Ik had een andere in gedachte.quote:
Oh shit echtquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg antibiotica en moet wortelkanaal volgende week pfff
Succes
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2016 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh shit echtwat kut
Bij mij kon hij niet ontdekken wat het is. Hij zei dat het ook stress kon zijn ofzo lol
Ja afgelopen weken best veel stress gehad eerlijk gezegdquote:
ga je weer geen hoi zeggen als je JC tegen komt?quote:
ik vond de vorige twee leukerquote:
ik denk niet dat die in amsterdam uit gaatquote:Op dinsdag 26 april 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je weer geen hoi zeggen als je JC tegen komt?
Ik heb hem op FB ik schrok toen ik zijn leeftijd zag. Dacht namelijk dat zijn geboortejaar '69 was.quote:
Hij is een jaar of 21 toch?quote:Op dinsdag 26 april 2016 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem op FB ik schrok toen ik zijn leeftijd zag. Dacht namelijk dat zijn geboortejaar '69 was.
Nou en of!!quote:
Filmpje pakken? Serie kijken? Stukje wandelen? Voetballen kijkenquote:
Dat laatste kijk ik al, maar is een beetje saai.quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Filmpje pakken? Serie kijken? Stukje wandelen? Voetballen kijken
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat laatste kijk ik al, maar is een beetje saai.
Weet niet, heb echt nergens zin in. Ben een beetje lusteloos
Voetbal valt tegen vanavond jaquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?
En ik maar denken dat Man City Real nog leuk kon wordenquote:
Morgen Bayern wordt wel leuk, want Bayernquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Man City Real nog leuk kon worden
Ja precies, denk dat ik me morgen maar een beetje ga inhouden en daarna een kroeg inga waar ze voetbal uitzenden. Als die wedstrijd ook kut wordt ga ik gewoon snoeihard naar de kloten!quote:
Ja ik probeer wel wat te zoekenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voetbal heb ik ook al laten vallen. Misschien gamen of fokken?
Wat voor games heb je allemaal?quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik probeer wel wat te zoekenThanks
Op mijn PS3 games die ik allemaal op te veel heb gespeeld; beetje Cod, Skyrim, Far Cry, Skate enzquote:
Skyrim heb ik teveel proberen te modden, heb die game drie keer opnieuw moeten installeren en daarna chrashte die en heb ik niet eens meer de moeite genomenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Op mijn PS3 games die ik allemaal op te veel heb gespeeld; beetje Cod, Skyrim, Far Cry, Skate enz
Maar ik heb sinds kort een nieuwe laptop, zou misschien wel iets leuks op Steam kunnen downloaden
Is portal leuk dan? Kwam die game pas op het spoort toen hij al 3 jaar oud was (deel 2 dan). Nooit gekochtquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
Of Portal spelen, staat nog in mijn Steam library
Portal is lachenquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:29 schreef richolio het volgende:
Of Portal spelen, staat nog in mijn Steam library
Ja Portal is vetquote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is portal leuk dan? Kwam die game pas op het spoort toen hij al 3 jaar oud was (deel 2 dan). Nooit gekocht
Jaquote:
GTA 5 Onlinequote:Op dinsdag 26 april 2016 22:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja
Misschien moet ik een nieuw leuk spelletje vinden. Nog aanraders hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |