vind elseworld dingen sowieso leuk en dit zijn in principe alleen maar elseworldsquote:Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat Morrison altijd van die karakters gebruikt die niemand anders doet.
ja kloptquote:Op woensdag 27 april 2016 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt toch al een tat?
watdan?
oh heb je hem op je borst laten zetten dan?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja klopt
deed te veel pijn
en er moet nog iets aan gedaan worden ook.
ja borstquote:Op woensdag 27 april 2016 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb je hem op je borst laten zetten dan?
en tja pijn van zo'n naald is wel tijdelijk
wie mooi wilt zijn moet pijn lijden zegt mijn vader altijd
Guidebooks zijn vaak leuk, ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind elseworld dingen sowieso leuk en dit zijn in principe alleen maar elseworlds
zit ook een guidebook bij die is ook wel tof om te lezen
en de volgende ook borst gok ik pffquote:Op woensdag 27 april 2016 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat kan volgens mij veel pijn doen
wil zwarte streep op mn arm van 2 cm dik ofzoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en de volgende ook borst gok ik pff
hoezoquote:Op woensdag 27 april 2016 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wil zwarte streep op mn arm van 2 cm dik ofzo
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?quote:Op woensdag 27 april 2016 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind ik mooi
Mijn broertje wil ook zo iets vertelde hij me laatst
nee joh dat vind ik niet mooiquote:Op woensdag 27 april 2016 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?
Als je tot het ware geloof bekeerd nemen we ditquote:Op woensdag 27 april 2016 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou meer het type voor een gigantische grimreaper op de rug. Zullen we er samen één nemen?
vind dit echt kanki lelijkquote:Op woensdag 27 april 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je tot het ware geloof bekeerd nemen we dit
[ afbeelding ]
Het heeft toch een licht satanistische vibe ondanks de goedbedoelde katholieke insteek.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je tot het ware geloof bekeerd nemen we dit
[ afbeelding ]
Ja ieder zn smaak.quote:Op woensdag 27 april 2016 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou dit never op mijn lichaam laten zetten
Al kreeg ik geld toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |