quote:
Mooi, je mag der hebbenquote:
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet nietquote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik zie wat je bedoelt.
Je lijkt meer je jongere zusje.
Neusje, lippen en wenkbrauwen nog wel. Ogen lijken wel anders, donkerder. Minder stralend.
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:07 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat niet heel lang Crackmaar misschien voor jou wel
Waar af te halenquote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, je mag der hebben
[..]
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet niet.
Natuurlijk ben ik het, daar is geen twijfel over mogelijk maar nee
[..]
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?
Ja, weet ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
En wangen ook anders.
Jukbeen daardoor ook anders.
Euhhhquote:
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet.
Ik vind nu mooier
[..]
Euhhh. Ja weet toch niet, bestaat niet meer
je bent te laat hgighgihgi
Gefeliciteerd met de 9 ton extra.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:12 schreef Divje het volgende:
[..]that makes me a sad panda
nee hoorkort was ook leuk
![]()
![]()
Heb je nu heel kort haar?quote:Op woensdag 27 april 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Mooi, je mag der hebben
[..]
Ik weet niet, vind inderdaad erg jong en beetje bolletje? Niet lelijk oid, maar heeft iets, weet niet.
Natuurlijk ben ik het, daar is geen twijfel over mogelijk maar nee
[..]
haha, ja voor mijn doen. Had je nog meegekregen dat ik mega kort ging?
Gezicht? Ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet.
Ik vind nu mooier
Thanksquote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 9 ton extra.
Kan je flink wat fonteintjes van slopen wel.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Thankskan in het boetepotje voor volgend seizoen, kunnen ze het weer ophalen.
Denk dat we dit jaar voor wat antiek spul in Engeland gaan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je flink wat fonteintjes van slopen wel.
Als men eenmaal doorheeft dat ze daar aan de andere kant rijden dan is er al genoeg kapotquote:Op woensdag 27 april 2016 17:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk dat we dit jaar voor wat antiek spul in Engeland gaan.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als men eenmaal doorheeft dat ze daar aan de andere kant rijden dan is er al genoeg kapot
Jaquote:
ja, vind iedereen welquote:Op woensdag 27 april 2016 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezicht? Ja.
Maar vind zelf de blonde haartjes mooier.
Ooh leuk, al vind ik lang haar bij jou denk ik wel leuker.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Janou nu valt het alweer mee, maar het was megaaaaaaaaaa kort
![]()
Wil het nu ook wel gewoon iets langer, ik denk dat ik nu hiervoor ga
[ afbeelding ]
Hahahah kei lelijke vrouw maar ok![]()
[..]
ja, vind iedereen welmaar heb eventjes geen zin in nog
Mweuh, ik heb al gauw echt van dat futloze haar als het lang is. Vind ik zelf dan, hangt zo beetje slapjes langs mn gezicht.. langer dan schouder kan sowieso niet. Ja ik weet gewoon niet meer wat ik wil wehhh, voor de zomer nog eventjes kortquote:Op woensdag 27 april 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh leuk, al vind ik lang haar bij jou denk ik wel leuker.
Dat moet je niet willen nee.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haar krult te veel als het lang is, helaas.
Anders zou ik wel weer lang haar doen.
quote:Op woensdag 27 april 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn haar krult te veel als het lang is, helaas.
Anders zou ik wel weer lang haar doen.
Krullen of Simon Neil haar it isquote:
Ik zie alleen maar nadelen.quote:
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Krullen of Simon Neil haar it is
Hm, krullen op hoofd, ja ligt er aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
[..]
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.
Ook, ja.quote:Op woensdag 27 april 2016 17:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, krullen op hoofd, ja ligt er aan.
Ik vind baardgroei enzo eerder onverzorgd overkomen
ohja ik snap wel wat je bedoelt. Dan wordt het zo sluikquote:Op woensdag 27 april 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mweuh, ik heb al gauw echt van dat futloze haar als het lang is. Vind ik zelf dan, hangt zo beetje slapjes langs mn gezicht.. langer dan schouder kan sowieso niet. Ja ik weet gewoon niet meer wat ik wil wehhh, voor de zomer nog eventjes kort
Ik heb sinds een maand ook degelijk kort haar en kan ook nu al niet meer terug. Hooguit als het een windloze zomer wordtquote:Op woensdag 27 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar nadelen.
[..]
Ziet er bij man vaak te onverzorgd uit, vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |