Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggenquote:Op zondag 24 april 2016 14:30 schreef Toto69 het volgende:
@cachet Ja klopt, dat soort mensen moetje lekker links laten liggen tho
Ja ok dat is zoquote:Op zondag 24 april 2016 14:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn ouders en de rest van mijn familie kan ik moeilijk links laten liggen
tonnetje rond?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ik denk dat ik me net zo voel als Braddie nu.
Dik?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
lekker in bed blijven liggen, wordt het vast beter vanquote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?quote:Op zondag 24 april 2016 14:34 schreef Oberkullie het volgende:
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon tochquote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dik? Geen toekomstperspectief? Dom? All of the above?
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten ehquote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb hem het vorige topic laten ragequitten toen jij boodschappen aan het doen was, sorry.
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je Chinees halen vanavond? Of toch pizza of patat?
Goeie zelfreflectiequote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindtquote:
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij nu alweer gekapt met afvallen?
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.quote:Op zondag 24 april 2016 14:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd Chai, ik kan je ook niet heel even alleen laten eh
Teruglezen waard?
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij blijft de komende 10 dagen binnen vanwege de regen.
quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
als je dan ook eens ophoudt met me elke keer dm'en met hoe leuk, mooi, lief en slim je me vindt
oh dear lordquote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
Ben jij serieus een prostituee met kanker?quote:Op zondag 24 april 2016 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha hij had het over de distributieriem vervangen.![]()
De rage was verder matig.
je houdt van me, geef toe.quote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Ik stuur je zo even een lege dm, dan kan je die weer in comic sans vullen met een mooie zin
KLB / [KLB SC] henkquote:Op zondag 24 april 2016 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
oh dear lordheb vorige maand moeten laten vervangen, even in m'n telefoon zetten dat ie over 2 jaar weer moet
gvd chai ik hou van jequote:Op zondag 24 april 2016 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn mening, ben misschien een beetje impulsief, maar ga me niet laten remmen door de wensen van anderen.
mijn reputatiequote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
DM openbaar makenquote:Op zondag 24 april 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is wederzijds toch?
broodje hamburger?quote:
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.quote:
Ach ja, er zijn mensen hier die dan direct Danny DM'enquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?quote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee dagen achter elkaar pizza gwoon toch
bij wat voor tent gaan jullie bestellenquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Jimmy is gewoon autistquote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las in de inbox van JimmyDean dat hij telkens contact opneemt met Pharkus als men hier niet lief tegen hem is.
Jimmy, quit livin' on dreamsquote:
Salamiquote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond ook eten bestellen, wat zal ik nemen?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 24 april 2016 14:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
bij wat voor tent gaan jullie bestellen
Lekker ja. Ik vond Calzone altijdquote:Op zondag 24 april 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond zelfgemaakte pizza, zin in
falafelquote:
pizza quattro stagioniquote:Op zondag 24 april 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dat maak ik zelf al zo vaak
Lolwut.quote:Op zondag 24 april 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 april 2016 15:23 schreef Amarantha het volgende:
zou ze niet alle vier tegelijk opeten, met jouw gestel lig je meteen weer een maand op de intensive careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
quote:Op zondag 24 april 2016 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou ze niet alle vier tegelijk opeten, met jouw gestel lig je meteen weer een maand op de intensive care
Zijn dat ijsjes?? Ik wou dat mijn favoriete ijsjes terugkwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
![]()
Ja zijn ijsjesquote:Op zondag 24 april 2016 15:29 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zijn dat ijsjes?? Ik wou dat mijn favoriete ijsjes terugkwamen
Haha lkkr voor jequote:
nou nouquote:Op zondag 24 april 2016 14:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan als meldingquote:Op zondag 24 april 2016 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)missie-illegaal.html
mooi wel dit
quote:Je blokkeert onze banners
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties en risico's tot een minimum te beperken. Help ons door Tweakers te whitelisten of beleef Tweakers bannervrij en word abonnee! Lees meer over onze verdienmodellen.
Ik maakte vroeger hele uitgebreide userreviews op Tweakers inclusief handleidingen hoe je embedded versies van linux kon flashen naar jouw eigen smaak, ben zelfs nog steeds Karmakeizer op sommige onderwerpenquote:
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier 4 van gekochtWaren in de opruiming voor 45 cent.
Jij krijgt ook jeuk aan je handen van die kerel hequote:Op zondag 24 april 2016 15:55 schreef defokkingfoker het volgende:
Lowl.. als jullie willen dat ik verder ga zoeken abonneer op zijn kanaal![]()
"we gaan naar het bos" even later "ik ben echt bang, ik zie allemaal bomen?"![]()
![]()
Wel baas dat hij overduidelijk fake is maar lekker youtube money cashed
Whut, nee dat zag ik niet. En ja bij de Jumboquote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euro
Wat 1 euro?!quote:Op zondag 24 april 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij de jumbo? Zag ook b&j voor maar 1 euro
haha wat een nerdquote:Op zondag 24 april 2016 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger hele uitgebreide userreviews op Tweakers inclusief handleidingen hoe je embedded versies van linux kon flashen naar jouw eigen smaak, ben zelfs nog steeds Karmakeizer op sommige onderwerpen
Sinds de overname door VNU ben ik compleet gestopt daar, het was ons werk wat is verkocht, niemand heeft een euro gevangen, uren werk erin gestoken...
Kut ik wil geen boodschappen doenquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wel die mini b&j's he niet die grote, grote is 2,50
Ik heb wel nibbit voor je.quote:Op zondag 24 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haal je ook boodschappen dan
Pizza
B & J
Nibb-it rings
Pizza
quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ama snijdt even de vieze mannetjes hier de pas af.
Even snel popcorn maken danquote:
ja hoor, verwen je graagquote:Op zondag 24 april 2016 16:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Haal je ook boodschappen dan
Pizza
B & J
Nibb-it rings
Pizza
Kquote:
quote:
vermakelijk verhaal?quote:Op zondag 24 april 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
Sorry dat ik je plaagde met de distributieriem.
Van welke mod moest je dit zeggenquote:Op zondag 24 april 2016 16:52 schreef Chai het volgende:
Sorry dat ik je plaagde met de distributieriem.
Hey proffie.quote:
Kort maar krachtig met een k-woord als afsluiter.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Zit daar een leuke user? Kunnen we die ruilen voor Braadvet en cachie.
Shit ik wist niet dat je online was, durf niet over users te praten waar ze bij zijn.quote:
Allebei om te janken hahahahaquote:Op zondag 24 april 2016 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zou cachie nog ruilen voor een pond uien
Zijn hart zit op de juiste plek.quote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in plaats je het nou eens voor me opneemt tegen die hork... jeetje
De slet uithangen ergens.quote:
Best wel. Net zoals al die dikke users die nog kunnen waggelen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat ineens een medisch mirakel hier ofzo?
nee pas nadat ik haar vol tussen haar ogen raaktequote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Jemig zeg. Jullie vrouw weer hoofdpijn gehad vanmorgen?
quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee pas nadat ik haar vol tussen haar ogen raakte
Je moet op dr slaap mikken, niet tussen dr ogenquote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil hier niet op reageren verder, opscheppen laat ik aan Braddie over, die kan dat beter.quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef xcachet het volgende:
Jemig zeg. Jullie vrouw weer hoofdpijn gehad vanmorgen?
#scheidingquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop zo dat ze niet meeleest
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.quote:Op zondag 24 april 2016 17:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan een weekje naar zeeland met vrienden zekerquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet op dr slaap mikken, niet tussen dr ogen
quote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil hier niet op reageren verder, opscheppen laat ik aan Braddie over, die kan dat beter.
Haha opscheppen snap je?!?!
quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.
Huishoudelijk geweldquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Melding gemaakt van huishoudelijk geweld.
Nee als ze de slang van de stofzuiger in je reet propt.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat als jij de afwas doet?
Weekendquote:Op zondag 24 april 2016 17:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan een weekje naar zeeland met vrienden zeker
oehquote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee als ze de slang van de stofzuiger in je reet propt.
Bleek in je ogen lijkt me dan ook niet bepaald prettig.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huishoudelijk geweld
"Mijn man gooit met schoonmaakmiddelen"
Als ik ook maar iets hoef te doen in huis.quote:Op zondag 24 april 2016 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is dat als jij de afwas doet?
Nou fantastisch verhaal weer meidquote:Op zondag 24 april 2016 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bleek in je ogen lijkt me dan ook niet bepaald prettig.
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan hequote:
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te levenquote:Op zondag 24 april 2016 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik jouw vriend was zou ik er 50 jaar aan vastplakken, ben er toch
Nee.quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan he
quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te leven
quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan he
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te leven
Ahw suikerdoedeltje tochquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodig
Ik geef je nog wel zo'n 5-10 jaarquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodig
quote:
Ho ho, zuur zijn en op alles (voornamelijk mannen volgens mij) haten kost best veel energie hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik snap het ook wel, jij doet toch niets met die jaren
en dan geeft ze me toch zo 5-10 jaar, best lief eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ho ho, zuur zijn en op alles (voornamelijk mannen volgens mij) haten kost best veel energie hoor.
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik snap het ook wel, jij doet toch niets met die jaren
Ben ik ook.quote:Op zondag 24 april 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan geeft ze me toch zo 5-10 jaar, best lief eigenlijk
je begroeten, maar hemel zeg... laat maar zitten dan... hoop dat je barrel ontploftquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een haarbal bevat meer haar dan wat er op jouw hoofd zit, dus wat moet je nou precies?
Ik hoop dat je zoontje je raakt met een gehaktbalquote:Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je begroeten, maar hemel zeg... laat maar zitten dan... hoop dat je barrel ontploft
heb suddervlees gemaaktquote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zoontje je raakt met een gehaktbal
wowowow viesdikquote:Op zondag 24 april 2016 17:21 schreef Willoow het volgende:
Ik ga zo aardbeienijs met pannenkoeken en slagroom eten
Dat kan beter.quote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt heel lekker, maar hoop toch dat je zoontje je ermee bekogelt.
we zijn niet allemaal zoals jij op 5 jarige leeftijd hequote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt heel lekker, maar hoop toch dat je zoontje je ermee bekogelt.
Daar moet je eigenlijk best wel blij mee zijnquote:Op zondag 24 april 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal zoals jij op 5 jarige leeftijd he
johquote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Daar moet je eigenlijk best wel blij mee zijn
Niet geklikt hoorquote:Op zondag 24 april 2016 17:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe doet die turk dat op 10:35.. wil ik ook kunnen gvd om meisjes mee te versieren
Jezus.. tijd gaat snel.quote:
Hou niet van goocheltrucsquote:
Trek eens aan mn vingerquote:Op zondag 24 april 2016 17:26 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Komt omdat jij 1 grote goocheltruc bent
ja maar als ik ga huilen stopt hij gelukkigquote:Op zondag 24 april 2016 17:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jezus.. tijd gaat snel.
Kan ie jou al de baas?
Rustig aan, cowboyquote:
Viesdik veelquote:Op zondag 24 april 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb moorkopsoesjes gegeten hoeveel calorieën zijn dat ;s
/stimo
Opso, ck, hzaw en wch pesten mijquote:Op zondag 24 april 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
/stimo
Wch pest graag aangezien hij een kale biljartbal is je weet wel, bij hzaw is dat normaal MAAR CATKILLER VIEZE COñO MOET NORMAAL DOENquote:
Doe eens normaal zegquote:
Lol deze girlquote:
Zeg dat haar voetstappen miniscuul zijn. Dat ze niets gepresteerd heeft!quote:Op zondag 24 april 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij ook. Jij denkt ook dat je heel wat bent.
Awh booboo tochquote:Op zondag 24 april 2016 17:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
En jij ook. Jij denkt ook dat je heel wat bent.
Madrid is echt super leuk.quote:Op zondag 24 april 2016 17:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Cachie hoe was spanje ik ga maybe naar madrid stage ;sss
????quote:Op zondag 24 april 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
quote:Op zondag 24 april 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
quote:
Auteur?quote:Op zondag 24 april 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
Ik heb idd kleine voetjes dus ook kleine voetstappen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat haar voetstappen miniscuul zijn. Dat ze niets gepresteerd heeft!
quote:Op zondag 24 april 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze negeert me op appquote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Heeft er niemand hier contact met Crip?Vraag mij af wanneer zij terug komt.
Echt, ga ervoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mag dan maybe neuroscience doen omg omg
Die had ook een vrijwillige ban toch?quote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
asapquote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje zegquote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wch pest graag aangezien hij een kale biljartbal is je weet wel
Dat wordt wel gezegd ja, daarom wil ik dat ook weten.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die had ook een vrijwillige ban toch?
Als het echt Spanje wordt dan ga ik je heul even lastigvallen met vragen ;$$$quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er mis met mensen dat ze vrijwillige ban nemen
Mijn god
The addiction got real.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Extreem verslaafd?quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Je kunt er natuurlijk ook gewoon voor kiezen om niet in te loggen.... MAAR JA HEquote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Ik mag niet liegen van mn mamaquote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jeetje zeg
en dat terwijl ik zo aardig over je praat achter je rug
Vraag maar raak hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het echt Spanje wordt dan ga ik je heul even lastigvallen met vragen ;$$$
Ik ben mij nog aan het oriënteren
Ja ik ook, vraag mij af waarom ze die ban heeft aangevraagd.. Misschien wil ze ergens voor leren maar wil ze geen afleiding?quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd ja, daarom wil ik dat ook weten.
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, teringquote:
Dat zou jij ook niet kunnen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef MrBradge het volgende:
Maar then again, als je daarvoor een ban moet aanvragen en niet gewoon op "uitloggen" kan drukken...
Ja maar de scriptie danquote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, tering
Als ik ergens voor moet leren jawel hoor.quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef Chloroform het volgende:
Braddie mag al helemaal niks zeggen, clown
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat wordenquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb deze grap gemist. Wat is dat met die scriptie toch?
Ik strijk nog liever m'n sokken dan dat ik aan mn onderzoek ga zitten, daarom doe ik dat niet thuis. Thuis gwoon lkkr fokken toch ahahaquote:Op zondag 24 april 2016 17:42 schreef xcachet het volgende:
Maar er zijn wel zó veel dingen leuker dan een rot opdracht van school. Ik heb FOK! ook ooit een keer geblokt op mijn laptop.
Dit dusquote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat worden
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik ergens voor moet leren jawel hoor.
Ik ben wel een beetje FOK! verslaafd, dat zeg ik heel eerlijk, maar als het echt moet dan druk ik op uitloggen en dan laat ik mij totdat hetgeen waar voor ik bezig ben af is niet zien. Ga ik niet tussendoor inloggen..
Ik hoef daar geen ban voor aan te vragen in ieder geval..
Ghehehe addicted he. Maar wij sporen ook niet, elke dag al die negativiteit van de klb sc vrijwillig willen meemaken poepoe ;squote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, tering
Ik nietquote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?
Eh? Waarom ?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar kun je ook het komende halfjaar zonder?
snap ik, zou mij ook missenquote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nietMaar komt door de leuke mensen die ik bijna dagelijks spreek, zou hun missen.
ben je expert in, je viel al af op schoolquote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Waarom ?
Het enige doel wat ik heb op dit moment is afvallen, en dat valt prima te combineren.
Huh?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfde als met afvallen... gaat nooit wat worden
Dat gaat bij jou wel goed?quote:Op zondag 24 april 2016 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus
Stimorol en afstuderen
[ afbeelding ]
Negativiteit? Merk ik niks van.quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehehe addicted he. Maar wij sporen ook niet, elke dag al die negativiteit van de klb sc vrijwillig willen meemaken poepoe ;s
Viel ik maar af op schoolquote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je expert in, je viel al af op school
250quote:Op zondag 24 april 2016 17:29 schreef Opsonisatie het volgende:
/stimo
Ik erger mij wel dood aan het feit dat jij posts niet goed kunt lezen Brad. Ik vraag helemaal niet naar je doelen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Eh? Waarom ?
Het enige doel wat ik heb op dit moment is afvallen, en dat valt prima te combineren.
Maar ik zou niet echt een half jaar zonder FOK! kunnen eigenlijkDan zou ik mij stierlijk gaan vervelen als ik achter de PC zou zitten
Omdat jullie me missen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is meestal als je weg bent
Nibb it ringenquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
lijkt me plausibelquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jullie me missen natuurlijk.
Beter eet je gewoon een wortelquote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ohja in mijn viesdik avontuur ben ik er achter gekomen dat smiths mu lays heet
Al zo vaak gepost hier, dat je het niet allemaal kan onthouden ligt niet aan mijquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Frass en diploma en hij kan vet moeilijke planks doen? Oke nee dit kan mijn autisme niet aan ik had hem heel anders ingeschat![]()
![]()
van de middelbare zeker xdquote:Op zondag 24 april 2016 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb al diploma, maar toch bedankt
:$ Daar ging ik vanuit :$ Omdat je het had over een half jaar zonder FOK! :$ :$quote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik erger mij wel dood aan het feit dat jij posts niet goed kunt lezen Brad. Ik vraag helemaal niet naar je doelen.
Welkom in 2014quote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef defokkingfoker het volgende:
Ohja in mijn viesdik avontuur ben ik er achter gekomen dat smiths mu lays heet
Nibbit!quote:Op zondag 24 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
- Paprika ribbel
- Naturel ribbel
- Nibbit ringen
- Nibbit staafjes
Welke zal ik eten?
sinds wanneer dan.. ben daar letterlijk gister pas achter gekomenquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dat duurde dan lang voor je daar achter bent.
Ben beetje sloowmquote:Op zondag 24 april 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al zo vaak gepost hier, dat je het niet allemaal kan onthouden ligt niet aan mij
Beter eet je eerst die banaanquote:
Al paar jaar.quote:Op zondag 24 april 2016 17:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
sinds wanneer dan.. ben daar letterlijk gister pas achter gekomen
Kerel.quote:Op zondag 24 april 2016 17:41 schreef MrBradge het volgende:
Maar then again, als je daarvoor een ban moet aanvragen en niet gewoon op "uitloggen" kan drukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |