Ze negeert me op appquote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Heeft er niemand hier contact met Crip?Vraag mij af wanneer zij terug komt.
Echt, ga ervoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik mag dan maybe neuroscience doen omg omg
Die had ook een vrijwillige ban toch?quote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
asapquote:Op zondag 24 april 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje zegquote:Op zondag 24 april 2016 17:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wch pest graag aangezien hij een kale biljartbal is je weet wel
Dat wordt wel gezegd ja, daarom wil ik dat ook weten.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die had ook een vrijwillige ban toch?
Als het echt Spanje wordt dan ga ik je heul even lastigvallen met vragen ;$$$quote:
quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er mis met mensen dat ze vrijwillige ban nemen
Mijn god
The addiction got real.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Extreem verslaafd?quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Je kunt er natuurlijk ook gewoon voor kiezen om niet in te loggen.... MAAR JA HEquote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mijn god
Ik mag niet liegen van mn mamaquote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jeetje zeg
en dat terwijl ik zo aardig over je praat achter je rug
Vraag maar raak hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als het echt Spanje wordt dan ga ik je heul even lastigvallen met vragen ;$$$
Ik ben mij nog aan het ori๋nteren
Ja ik ook, vraag mij af waarom ze die ban heeft aangevraagd.. Misschien wil ze ergens voor leren maar wil ze geen afleiding?quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wordt wel gezegd ja, daarom wil ik dat ook weten.
Blijkbaar, shiiiit sowieso is er iets mis met ons allemaal omdat we hier zitten, maar als je ban nodig hebt om weg te kunnen blijven, ben je sowieso wel koekoek, teringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |