quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te leven
quote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent echt niet leuk om mee om te gaan he
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodigquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij mijn vriend was had je niet eens 50 jaar meer te leven
Ahw suikerdoedeltje tochquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodig
Ik geef je nog wel zo'n 5-10 jaarquote:Op zondag 24 april 2016 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou is dat sowieso wel het geval denk ik, heb ik jou niet voor nodig
quote:
Ho ho, zuur zijn en op alles (voornamelijk mannen volgens mij) haten kost best veel energie hoor.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik snap het ook wel, jij doet toch niets met die jaren
en dan geeft ze me toch zo 5-10 jaar, best lief eigenlijkquote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ho ho, zuur zijn en op alles (voornamelijk mannen volgens mij) haten kost best veel energie hoor.
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dank je, ik snap het ook wel, jij doet toch niets met die jaren
Ben ik ook.quote:Op zondag 24 april 2016 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan geeft ze me toch zo 5-10 jaar, best lief eigenlijk
je begroeten, maar hemel zeg... laat maar zitten dan... hoop dat je barrel ontploftquote:Op zondag 24 april 2016 17:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Een haarbal bevat meer haar dan wat er op jouw hoofd zit, dus wat moet je nou precies?
Ik hoop dat je zoontje je raakt met een gehaktbalquote:Op zondag 24 april 2016 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je begroeten, maar hemel zeg... laat maar zitten dan... hoop dat je barrel ontploft
heb suddervlees gemaaktquote:Op zondag 24 april 2016 17:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zoontje je raakt met een gehaktbal
wowowow viesdikquote:Op zondag 24 april 2016 17:21 schreef Willoow het volgende:
Ik ga zo aardbeienijs met pannenkoeken en slagroom eten
Dat kan beter.quote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt heel lekker, maar hoop toch dat je zoontje je ermee bekogelt.
we zijn niet allemaal zoals jij op 5 jarige leeftijd hequote:Op zondag 24 april 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt heel lekker, maar hoop toch dat je zoontje je ermee bekogelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |